Spring naar bijdragen

Huiskamer zaterdag 27 juni 2020


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Bellie:

Ik heb sinds een week dat ik door mijn been zak met lopen. Ik krijg eerst een steek in mijn knie of enkel en zak er dan doorheen. Doet echt pijn. 

In rust trillen mijn spieren in mijn benen wel eens. Is dit bij iemand bekend bij het gebruik van diazepam en temazepam of bij de afbouw daarvan?

Dat trillen herken ik zeker vooral in de benen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Wanhopige:

Jammer Karin. Je gaat de verkeerde kant op. 

Ik weet het Yollie. Maar dat hoofd daar word ik knettergek van, ik kan zo helemaal niets. Herken jij dat ook dat nare hoofd, zo duizelig en naar, net of je je gedachten niet kunt pakken, zoveel zit er in het hoofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei karin123:

Ik weet het Yollie. Maar dat hoofd daar word ik knettergek van, ik kan zo helemaal niets. Herken jij dat ook dat nare hoofd, zo duizelig en naar, net of je je gedachten niet kunt pakken, zoveel zit er in het hoofd?

Ik ben niet duizelig. Maar tril in mijn hoofd. En ik krijg geen rust in mijn hoofd. Maar een oxa extra maakt het toch niet dragelijker? Ik ben uit bed gestapt. Ik probeer weer bezig te zijn maar valt niet veel te doen.

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wanhopige:

Ik ben niet duizelig. Maar tril in mijn hoofd. En ik krijg geen rust in mijn hoofd. Maar een oxa extra maakt het toch niet dragelijker?

Ik krijg ook geen rust in mijn hoofd en dan begint het helemaal te duizelen zoveel gedachtes, ik weet niet eens meer wat  ik denk. 1 Oxa maakt dat ik net iets minder zenuwen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Wanhopige:

Ik ben niet duizelig. Maar tril in mijn hoofd. En ik krijg geen rust in mijn hoofd. Maar een oxa extra maakt het toch niet dragelijker? Ik ben uit bed gestapt. Ik probeer weer bezig te zijn maar valt niet veel te doen.

Jij kunt nog zoveel doen Yollie. Ik kan en durf zo weinig, alles jaagt me angst aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bellie:

Met trillingen in mijn benen bedoel ik vooral soort drilpudding, bloeb gevoel. Mijn god hoe omschrijf ik dat?:lol: Het is dus niet constant een tril gevoel. Zoals een scheet laten onder water. :D

Voelen je benen dan ook zwak aan? Ik heb dat wel en mijn armen ook. Ik denk dat het angst is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bellie:

Met trillingen in mijn benen bedoel ik vooral soort drilpudding, bloeb gevoel. Mijn god hoe omschrijf ik dat?:lol: Het is dus niet constant een tril gevoel. Zoals een scheet laten onder water. :D

@Bellie je hebt toch nog humeur. Love it. Jongens ga een blokje om. Ga ik nu ook doen. Alleen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bellie:

@Wanhopige    Ik ben gisteren bij een orthomoleculaire arts geweest voor het eerst.  Daar kwam veel uit bij mij en ook wat logisch was. 

Het  is prijzig maar ik heb het er voor over.  Je hebt ook kwakzalvers erbij,  dus echt een goede erkende zoeken. Geldt uiteraard voor elke (alternatieve) arts. 

@Belliekrijg je dan medicijnen of is het een praatsessie? Of oefeningen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Wanhopige:

Hier niet. Het heeft net geregend en waait hard. Ik woon midden in het land.

Oh wat heerlijk, hier is het nog bloedheet en het waait ook niet, in het Oosten. In het Oosten en Zuiden is het altijd hel in de zomer en daar ben ik ook zo bang voor, kan dan geen kant op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei karin123:

Nog 1 vraag dan houd ik op met zeuren. Is het verstandig om gewoon dingen te blijven doen ook al ben je nog zo moe, heb het gevoel uitgeput te zijn van alle stress en spanningen en angst.

Blijf maar zeuren. Ik vind niet erg. Daar zijn we voor. Je bent fysiek geestelijk uitgeput. Ja toch dingen blijven doen. Kleine dingetjes. Douchen. Kopje koffie thee. Uitrusten. Half uurtje. Wandeling min 1 uur. Uitrusten. Beetje opruimen in huis. Tussendoor rusten. Boodschappen. Lopen of op de fiets. Iets leuks doen. Hobby. En voor wie dat kan een bezoekje. Middag weer half uurje lopen. Koken. Gezond. Geen suiker. Geen caffeine. Veel water. Eten. Weer lopen half uurtje. Ik eet om 17.00 al warm en drink na 20.00 niet meer. Om te voorkomen dat ik veel wakker wordt met plassen. Zelf doe ik aan detox dieet dat schijnt voor veel aandoeningen te werken. Ze noemen het interfasting. Alleen eten tussen 12.00 en 20.00 u. Je mag smorgens gewoon blijven drinken. Dus eet ik pap of ik neem een eiwitdrank. Dat vult heel erg. Ik zoek even het filmpje op over interfasting.En zelf gebruik ik sinds 2 dg NAC DETOX REGULATORS. Het helpt iemand op benzobuddies. Baadt het niet schaadt het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Wanhopige:

Blijf maar zeuren. Ik vind niet erg. Daar zijn we voor. Je bent fysiek geestelijk uitgeput. Ja toch dingen blijven doen. Kleine dingetjes. Douchen. Kopje koffie thee. Uitrusten. Half uurtje. Wandeling min 1 uur. Uitrusten. Beetje opruimen in huis. Tussendoor rusten. Boodschappen. Lopen of op de fiets. Iets leuks doen. Hobby. En voor wie dat kan een bezoekje. Middag weer half uurje lopen. Koken. Gezond. Geen suiker. Geen caffeine. Veel water. Eten. Weer lopen half uurtje. Ik eet om 17.00 al warm en drink na 20.00 niet meer. Om te voorkomen dat ik veel wakker wordt met plassen. Zelf doe ik aan detox dieet dat schijnt voor veel aandoeningen te werken. Ze noemen het interfasting. Alleen eten tussen 12.00 en 20.00 u. Je mag smorgens gewoon blijven drinken. Dus eet ik pap of ik neem een eiwitdrank. Dat vult heel erg. Ik zoek even het filmpje op over interfasting.En zelf gebruik ik sinds 2 dg NAC DETOX REGULATORS. Het helpt iemand op benzobuddies. Baadt het niet schaadt het niet.

Bedankt dat ik mag zeuren:) Dat is best veel op een dag, dat red ik niet allemaal. Je zegt minimaal 1 uur lopen, doe jij dat ook? En helemaal alleen? Ik ga als het minder warm is wel naar het bos met man en hond en dan loop ik 2,4 km en vind dat al ver, helemaal kapot dan. Toch doen dan? Ben jij niet bang voor het virus in de winkels? Als ik naar mijn schoonouders ga b.v. heb ik daar zoveel zenuwen dat ik het liefst weer weg ga, herken je dat? Kun jij wel gewoon op bezoek gaan? In de winkel heb ik het gevoel onderuit te gaan, zoveel last op mijn schouders en bibber benen en raar hoofd, hoe moet ik dat dan doen?

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...