Spring naar bijdragen

Zondag 21 juni 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Waar ik zo blij mee ben trouwens, is dat ik nu niet meer overmatig zweet en veel beter tegen de hitte kan. Ik zweette altijd heel veel. Sinds ik niet meer drink is dat voorbij. En de zomer is ook lekker. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh die sauna klinkt zo verrukkelijk @Cleo66 kan het me helemaal voorstellen. Kan niet wachten om ook weer eens te gaan. Eten was trouwens heel simpel hoor, klinkt ingewikkelder dan het is haha. @Lika heerlijk wandelen. Wb zweten, heb het idee dat ik nog steeds regelmatig erg zweet, misschien komt dat door de ondergang oftwel overgang:blush: Nog steeds een onsexy onderwerp maar zit er nu eenmaal in (denk ik tenminste) Maar goed uiteindelijk gaat dat ook weer over. Zoals alles... Nog even lezen en dan slapen. Trusten allemaal:heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-6-2020 om 21:38 zei Maaaike:

Nu nog maar even wat lezen in Allen Car: Stoppen met alcohol. Al weet ik echt niet of ik altijd wil stoppen met alcohol. Of kan ik het straks met mate?? Of is dit de verslaving die spreekt? ...........

 

Hoef je ook niet te weten. Anders wordt het weer een beer die ergens op de weg staat 100 km verderop. Met "altijd" heb je vandaag nog ff niks te maken. Vandaag de 1e niet nemen. En als dat gelukt is dan morgen. Hoe meer het lukt om niet te drinken, hoe duidelijker het op termijn gaat worden voor jezelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha @knakker, maaike met 2 aa kon niet , dus vandaar de derde. :)

Kan me voorstellen dat je gelijk hebt en mijn lichaam even moet wennen. En Idd ik hoef nu ook niet te bedenken hoe het in de toekomst gaat.
Bedankt voor je bericht , toch fijn af en toe een opbeurend bericht van iemand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...