Taurus65 Geplaatst 22 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 ha krachtige stier! mooi hoe je het doet zo, ik ben al bijna 2 jaar zo met een maatje te fietsen en weet je dat ik daar zeker zoveel aan heb als hij? Hoop dat ook jij er een leuke uitdaging aan overhoudt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 25 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 goed zo! niet blijven liggen, maar opstaan en de schouders er weer onder! update 12 wordt vast weer een goeie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Taurus: kijk goed waarom je het toch niet zonder drank wilde doen. Je leert ervan en dat helpt je een volgende keer. Opstaan, knietjes afvegen en verder met nieuwe moed. Het lukt bijna niemand in één keer. Kop op! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Succes met je nieuwe start Taurus! Je hebt al een hele prestatie neergezet en ik lees dat je inzicht wel oke is .. en idd het lijntje neerwaarts is kort Nu weer voorwaarts... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 4 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 15 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 18 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 26 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Als ik naar je staatje kijk, zie ik toch veel zonnetjes , meer dan duiveltjes! Moeilijk die tegenslagen, tja, we zullen een andere manier moeten zien te vinden om daarmee te dealen. Makkelijk is het niet. Maar die zonnetjes, heeeeeeeee, die stralen me toch wel tegemoet! Ga ervoor!!!!!!!! (en idd, ga die strijd niet aan, laat de trek over je heen komen, het gaat ook weer weg, strijden maakt het alleen maar moeilijker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 3 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst 3 april 2013 Hi Taurus, Ik keek ook al verbaasd naar al die sterretjes. Kop omhoog en er voor gaan hoor! Het lijkt vrijwel niemand in één keer, maar als ik je staatje zie van de vorige maand, ga je toch de goede kant op. Hou vol hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Hoi Taurus, Ik zag je weer op de dagdraad. Goed dat je de zaken aanpakt. Je kunt ze inderdaad niet blijven ontlopen. Meestal valt er wel een mouw aan te passen. Ze hebben liever dat je overlegt, dan dat de achterstand alleen maar oploopt. Ik ben blij om op je staatje te zien dat het goed met je gaat. Hou vol! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 22 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 05-07-2013 1ste dag adb. 09-07-2013 1ste dag rdb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Taurus knap hoor om iedere keer weer de moed te hebben om je een verslaving aan te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diva Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 ziet er toch wel goed uit, en hoe is het verder verlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diva Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 ik lees zonet je bericht, ja ook na 18 mnd droog staan blijft het moeilijk! ik herken mijn valkuilen maar er gebeurd uiteraard weer van alles tegelijk wat behoorlijk trek oplevert!!! ik heb nu ook een intake bij Dimense gehad om meer met trek te leren om te gaan en beter met pijn en verdriet te kunnen omgaan. ik mis gewoon iemand die mijn halve woord maar nodig heeft want ik merk steeds meer in mijn omgeving dat mijn alc probleem aardig onderschat wordt..............ik voel me niet begrepen en dat levert ook weer trek op. maar ben zó blij dat ik tot nu toe elke octend een blij gevoel hebm zovan YES nog steeds niet bezweken!!! en in mijn omgeving geloven mensen die belangrijk voor mij waren dat ik et niet ga redden! alleen om hun al hou ik het vol!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden