Spring naar bijdragen

Woensdag 10 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

Had je echt verward met iemand anders. Wist het niet eens. Meen ik serieus. Was ook geen iets wat ik wilde vertellen, reageerde op iemand die zei dat de AA niks was en toen zei ik/tikte ik dat een ieder zelf moet weten wat hij/zij wil. En ik noemde je naam idd maar niet met tag. Was een voorbeeld dat een ieder dat voor zich zelf moet bepalen hoe en wat. Dat dat aan jezelf is wat je wel/niet wil. Sorry naar jou toe, was echt niet mijn bedoeling. Vind ik belangrijk om je wel te zeggen. Jaren geleden dat wij dingen hebben gedeeld op jouw draadje destijds. Niet hierover. Sorry dat ik je pijn heb gedaan maar echt niet bewust. Verwarde je met iemand anders, ging meer om het voorbeeld.

Beterschap en goed herstellen jij. Weet hoe zwaar de zorg is en dan zeker met tegenwerking van iemand op je werk.

Ik neem even een paar weken rust hier, goed uitzoeken wat ik wil. Geen zin in strijd en ruzies steeds met iedereen. Ligt niet aan jou. Wel fijn dat je deelt maar niet op de manier en genoodzaakt door mij, vind ik erg, was niet mijn bedoeling. 

Ligt aan mijn prive en kan ik niet hier dealen, men snapt dat toch niet.

En ben heel open wie ik ben maar ken je verder niet dan dit forum. Anders had ik het wel eerlijk gezegd. Zo ben ik nu eenmaal.

Take care.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Renaldo61:

Proberen te typen met hondje op de schoot valt ook niet mee. 

Laat hem mee tikken! Met 4 katten op mijn schoot en bijna keyboard valt ook niet mee :D

Djw @Renaldo61 moest er erg om lachen, had ik wel even nodig. Zo naar om zo weg te gaan. Op een niet leuke manier. Hou ik niet van, zo ben ik niet. Ben geen gemeen mens. 

Dit is betere afsluiter eigenlijk. Trusten :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Smaragd:

Had je echt verward met iemand anders. Wist het niet eens. Meen ik serieus. Was ook geen iets wat ik wilde vertellen..

Blijf. Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord waar zoveel empathie in zit. It is all good! We zijn hier niet voor onze zweetvoeten maar voor een dodelijke lifestyle. Ben hier voor jezelf en als je bij jezelf blijft is alles goed. De timing van je antwoord loopt parallel met een heel kwetsbare fb post van mij. Ik dacht zeker te weten dat het daar over ging. Ik zat ernaast en sorry daarvoor.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw!

Laat het nu maar los en als je mijn fb wil hebben mag je mij dat prive vragen. Heb niets te verbergen, hou idd ook wel van discretie. Zo hoort dat.

Moet morgen/vandaag weer werken en als ik moet werken drink ik nooit de dag ervoor. Dat is mijn regel.Daarom is mijn werk ook zo belangrijk, zeker nu.

Gaat het wel @erik ? Zorg goed voor jezelf, verdien je.

Nu ben ik echt weg.

Je moet echt even goed uitzieken/slapen. 

Laat je niet gek maken lieverd, door niemand :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...
Op 10-6-2020 om 10:53 zei erik:

Dank jullie, ik was van plan wat te schrijven over dit onderwerp en dat ga ik op mijn draadje ook doen. Maar voelt niet goed om dat nu noodgedwongen te doen. Dan zit er niet de juiste energie en intentie achter. Wordt vervolgd 

En succes met droogblijven vandaag. Denk sws dat ik hier binnekort vaker ga komen want ik mis mijn app groep zo waar ik in zat. Terug bij de adb basis.

Mooie dag vandaag lieve mensen.

Hoe kom ik bij jaren oude post en vooral het herlezen van het door mij verzamelde oude draadje van rond 2020 of net daarvoor. Corona heeft er bij mij als zorgverlener nogal ingehakt. Ik had een vertrouwt groepje maar zij hebben mij eruit geschopt. En als zorgverlener in Corona tijd was het heel zwaar. Wil niemand iets verwijten maar wel stoppen vanaf Maandag dat ik vakantie heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-6-2020 om 16:59 zei lady jane:

gebakken biefstukreepjes, noodles en groenten in indon.boemboe, met kroepoek erbij

Ben hij hier na al die jaren nog. Corona betekende voor mij als zorgverlener een terugval. Weet jij hoe ik mij eigen draadje op wie is wie kan vinden. Stom toch dat je niet meer bij je eigen logboek kan? Weet jij hoe dat moet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei erik:

Ben hij hier na al die jaren nog. Corona betekende voor mij als zorgverlener een terugval. Weet jij hoe ik mij eigen draadje op wie is wie kan vinden. Stom toch dat je niet meer bij je eigen logboek kan? Weet jij hoe dat moet?

Meen je echt dat je Corona de schuld ervan geeft? Het kan natuurlijk maar schrik ervan. Ben je nu nuchter?

Gewoon jezelf opzoeken en dan zie jij jouw draadje ook weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Smaragdie:

Meen je echt dat je Corona de schuld ervan geeft? Het kan natuurlijk maar schrik ervan. Ben je nu nuchter?

Gewoon jezelf opzoeken en dan zie jij jouw draadje ook weer.

Echt ik zoek al uren. Ja ik geef Corona de schuld. Heb je even wat ik familie moest vertellen in 2020. Maar wil dat eigenlijk niet doen maar je bedanken dat je mij weer herenigd hebt met mezelf. Ik wilde echt niet meer in 2020. 

Ga jij een meid van 20 vertellen dat haar stervende moeder niet met haar tante mag want de regel was 1 bezoeker. Ik ben daar voor niet zorgverlener geworden.

En ik had toen genoeg pillen voor suicide. En ik was in een app groep met leden van deze groep. Een ander uit due groep deed dat suicide oproepen al maanden. Ik was ten einde raad en zei dat ik een plan had met pillen en die pillen en plan had ik ook.. En van mij was het emotionele chantage. Ik sta er weer op eigen kracht maar vergeet nooit meer wie mij dat aangedaan hebben. Oudgedienden weten wie....

Recent nieuws is dat ik zonder alcohol echt per ongeluk in Januari bijna mijn wijsvinger linker hand bijna helemaal doorgesneden had. Zowel fysiek als mentaal is dat best zwaar te horen krijgen van we snijden die vinger er af zoals de traumachirurg mij die nacht zij op spoed eisende hulp.

Soms ben ik nuchter en soms niet. Nu heb ik 2 glazen wijn op. Maar dat heeft niks te maken met zoeken. Dit forum is erg lastig als iets ouds is en je vooral Erik herinnert.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@erik ik vind je een grote lieverd. Maar onder invloed heeft het geen zin of misschien wel. 10 juni.................Ben nuchter en wel blij jou te lezen. Hou je goed! En maak het niet te gek. Werk ook in de zorg. Corona heeft mij juist sterker gemaakt. Gelukkig zien ze het nu als verkoudheid/griep. Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Smaragdie:

@erik ik vind je een grote lieverd. Maar onder invloed heeft het geen zin of misschien wel. 10 juni.................Ben nuchter en wel blij jou te lezen. Hou je goed! En maak het niet te gek. Werk ook in de zorg. Corona heeft mij juist sterker gemaakt. Gelukkig zien ze het nu als verkoudheid/griep. Take care.

Ja nu maar sorry dat ik zo ver ga. Je kan het zelf hillarisch noemen maar met een hoogwerker naar 6 hoog ging het bezoek met hoogtevrees.

Maar dat is het punt niet. Ik ben er voor palliatieve patiënten. Dat is mijn afdeling. En in Corona tijd moest ik besluiten nemen waar ik totaal niet achterstand.

Wat ik noch mijn werk nog prive maar wel in die app groep deelde van toenmalige vooraanstaande leden van deze groep dat niet alcohol maar Corona (terwijl ik toen lang nuchter was) aanleiding was niet meet verder te willen leven omdat er toen vooral geen einde aan de tunnel leek. En ik noem geen namen maar in mijn opinie zo keihard bejegend werd terwijl een ander lid al maanden het leven zat was. Ik voelde mij en voel mij nog verraden. 

Ik heb bij de crisisdienst psychiatrie gezeten rond 2016 bij een spoorbezoek. Ik moest daarvoor naar de psychiatrie. Deze vrouw heeft euthenasie gekregen gelukkig. Laat ik bij mezelf blijven ipv oordelen over hen. Ik had hun toen nodig en ze lieten mij vallen in 2020. Ze hadden via signal mijn nummer maar nooit iets vernomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei erik:

Ja nu maar sorry dat ik zo ver ga. Je kan het zelf hillarisch noemen maar met een hoogwerker naar 6 hoog ging het bezoek met hoogtevrees.

Maar dat is het punt niet. Ik ben er voor palliatieve patiënten. Dat is mijn afdeling. En in Corona tijd moest ik besluiten nemen waar ik totaal niet achterstand.

Wat ik noch mijn werk nog prive maar wel in die app groep deelde van toenmalige vooraanstaande leden van deze groep dat niet alcohol maar Corona (terwijl ik toen lang nuchter was) aanleiding was niet meet verder te willen leven omdat er toen vooral geen einde aan de tunnel leek. En ik noem geen namen maar in mijn opinie zo keihard bejegend werd terwijl een ander lid al maanden het leven zat was. Ik voelde mij en voel mij nog verraden. 

Ik heb bij de crisisdienst psychiatrie gezeten rond 2016 bij een spoorbezoek. Ik moest daarvoor naar de psychiatrie. Deze vrouw heeft euthenasie gekregen gelukkig. Laat ik bij mezelf blijven ipv oordelen over hen. Ik had hun toen nodig en ze lieten mij vallen in 2020. Ze hadden via signal mijn nummer maar nooit iets vernomen.

 

bewerkt door Smaragdie
Enge whatsapp groepjes! Mensen die geen raad met zichzelf weten. Ik wens dat je dit soort kan loslaten. Log nu uit. Begrijp nu meer. De\ze mensen hebben ook niets om voor te leven.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei erik:

 En ik was in een app groep met leden van deze groep. Een ander uit due groep deed dat suicide oproepen al maanden. Ik was ten einde raad en zei dat ik een plan had met pillen en die pillen en plan had ik ook.. En van mij was het emotionele chantage. Ik sta er weer op eigen kracht maar vergeet nooit meer wie mij dat aangedaan hebben. Oudgedienden weten wie....

Ik ben toch behoorlijk 'oudgediend' ... maar heb geen idee waar je het nu over hebt @erik
Kan me ook eigenlijk niet indenken dat dat een 'subgroepje' van dit forum zou zijn... 
Wel heel triest allemaal. 
En als ik je nu lees gaat het ook nu niet goed met jou? 
Daar helpt de drank helaas ook niet bij Erik... 
Je wilt vanaf maandag stoppen met drinken omdat je dan vakantie hebt... waarom niet nu??
Ik hoop dat je nu slaapt, als je straks wakker wordt misschien gelijk maar de koe bij de hoorns nemen en de drank bannen??? 
Sterkte Erik, en welkom terug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei erik:

Ben hij hier na al die jaren nog. Corona betekende voor mij als zorgverlener een terugval. Weet jij hoe ik mij eigen draadje op wie is wie kan vinden. Stom toch dat je niet meer bij je eigen logboek kan? Weet jij hoe dat moet?

hier hoor ik zo'n beetje bij het meubilair @erik. toen ik op jouw icoon drukte zag ik de diskussie met Smaragd en hij schrijft dat jouw draadje is gevonden. zelf zag ik het niet zo snel, maar als je uitgerust bent vind je het ook zelf wel dan. welkom terug!

Smaragd heeft het omhoog gehaald op de wie is wie draad.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Yvonne:


Kan me ook eigenlijk niet indenken dat dat een 'subgroepje' van dit forum zou zijn... 
Wel heel triest allemaal. 

Wat @erik tikt klopt helaas wel.

En bepaalde mensen hebben ook die suicide gepleegd om van hun depressie en meer bv alcoholisme af te zijn. Heb respect voor deze mensen(hoop dat het weloverwogen was). Maar niet als bepaalde mensen die zelf niet eens dood willen anderen gaan aanmoedigen of afstoten om dood te gaan.

Blij dat ik er niet ingetrapt heb destijds want wel degelijk zijn die mensen er. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...