Lika Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Wind, koud, werk, beeldbellen, vriendin, schoon bed. Dat was vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Dat boek bestaat echt en is geweldig! Soort bijbel van ons. Auteur Mark Bittman Ik ben niet vegetarisch, maar eigenlijk wel bijna. Zo goed als. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Vind met zorg bereid vegetarisch eten vaak lekkerder. Wij hier allemaal trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Was jij dat nou @Lika die het een tijdje geleden over geroosterde kikkererwten had? Dat was nieuw voor mij maar is (met lekkere kruiden) meteen een grote hit in huize Yana. Nog bedankt voor de tip Best veel vegetariërs hier volgens mij, ik kook ook altijd zonder vlees. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Ja, dat was ik! Leuk om te horen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 1 uur geleden zei Sandro: Klinkt interessant. Wat is er Grieks aan? gyroskruiden, oregano en knoflook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Ook klaar, Fijne dienst gehad, veel beeldbellen, geluksmomentjes. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden