Spring naar bijdragen

onze h. kamer 15-3--2020

bolletje

Aanbevolen berichten

Een goeie zondagmorgen kanjers,

Poeh vannacht zo warm, kon weer niet slapen. Het raam maar ver open gezet. Hebben jullie kunnen slapen? 

Louisa  wat goed dat je hebt kunnen ontspannen. Toppie.

Kabouter hopelijk gaat het ademhalen vandaag wat beter.

MeisjeA'dam hopelijk hoor je iets van je moeder vandaag. Geeft toch wat meer rust.

Annie en Ikdoeertoe :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei bolletje:

Een goeie zondagmorgen kanjers,

Poeh vannacht zo warm, kon weer niet slapen. Het raam maar ver open gezet. Hebben jullie kunnen slapen? 

Louisa  wat goed dat je hebt kunnen ontspannen. Toppie.

Kabouter hopelijk gaat het ademhalen vandaag wat beter.

MeisjeA'dam hopelijk hoor je iets van je moeder vandaag. Geeft toch wat meer rust.

Annie en Ikdoeertoe :rose:

Bolletje:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontspannen gaat niet. Gister heel de avond op bed gelegen met een overprikkeld zwaar hoofd. Kon niks. Tranen. Staren. Woelen met t hoofd van links naar rechts. Ben in slaap gevallen 9 uur geslapen maar mn hoofd is uitgeput. Pijn zwaar drukkend... niet te omschrijven. Ondraaglijk hoofd. Wil t van mn kop schoppen of gaten boren om te ontluchten.

Gister negatieve energie van mn man. Hij snapt er niets van. Hij ziet het niet aan me wat voor een hel het is in mn hoofd. Je ziet het niet. Ik kan t ook niet uitleggen. Als je het nooit hebt gevoeld kun je geen voorstelling maken van de oorlog in je brein. Ik wist niet dat het bestond. Hij is dan te druk voor me en reageert geïrriteerd op mijn niet kunnen copen met de prikkels.

Het is nu zo heftig dat ik radeloos ben en bang. Heb hersenletsel pagina gelezen en herken zoveel maar ik heb nooit mn kop gestoten!! 

Op de 5.5 mg had ik er al lichtjes last van. Dus ik weet niet of het door de benzos komt??? Al kan benzo hersenletsel geven. Heb ik dat? Maar liever weten wat ik het beste kan doen met mijn staat van zijn?

Zo dramatisch moe in het brein. Het is niet uit te houden en ik slaap gewoon 8 a 9 uur. Slaap helpt niet, wat wel weet ik nog niet? Het is erger dan ooit dus ik doe iets goed fout. 

Ik drink geen koffie. Eet weinig suikers. Zorg voor prikkelarme omgeving. Doe ontspanning- en ademhalingsoefeningen. Ga 2x met moeite een klein rondje. Probeer in de middag te rusten. Heb vaste routines. 

Ik heb hieronder dit gelezen en ben bang dat ik hierin zit. Uitgeput. Ben compleet uitgeput. Nu al en het is 9 uur. Ben een uur wakker. Het hoofd is zwaar drukkend moe en benzos helpen altijd wel een beetje. Dat is het gekke ervan. Gister kon mn man dat niet aanhoren. De benzos hebben je zo gemaakt. Je moet er vanaf. En ik zei wat als het niet zo is en ik gewoon overprikkeld ben? Hersenletsel. Ja door die pillen zegt hij. 

Dat kan niet zegt hij want je hebt nooit je kop gestoten. Dat heb je niet. Studies kwamen te voorschijn op zijn foon dat benzos mn hoofdklachten veroorzaken.

Ik weet t niet meer? Niemand weet t hier? 

Ik ben in de war. Overprikkeld. Ik wil wel van alles maar het lukt niet. Mn hoofd is simpelweg op en kan niks verteren. 

Ja jullie weten t ook niet. Artsen weten t niet dus ik kan ook niet verwachten dat hier iemand t weet.

Mn hoofd en dagen zijn zo ondraaglijk dat ik roep ik ga niet meer naar Nijmegen. Ik kan de prikkels v 13 mensen op een afdeling niet aan. Man boos omdat hij dat ziet als laatste strohalm op verbetering... Mn moeder ook. Pillen zijn de boosdoener. Daar moet je vanaf. Wat als het niet zo is en t nog erger wordt? Zoals Annie hier schreef bij haar?

Dat ik overprikkeld ben en die behandelingen moet volgen. Behandeling van NAH. 

Benzo kapot moe en helemaal in de war. Vergeet alles. Ben overzicht kwijt. 

Sorry ik moet het kwijt. Heb weinig mensen om me heen waar ik t kwijt kan. En hier zijn mensen die t wellicht begrijpen wat een vermoeide horror je hoofd kan zijn.

Screenshot_20200315-084530_Samsung Internet.jpg

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Kabouter0Wesley:

Gaat van kwaad naar erger met mij. Ervoor kon ik het echt verdragen van niks te doen. Gewoon even in mijn hoofd kruipen en denken. Wil ik dit nu doen, voelt het echt of ik stik. Totaal niks van lucht. Is dit mijn angst of de benzo? Weet het echt niet meer. Ben zo angstig.

@Kabouter0Wesley voor wat het waard is... weet niet of t helpt, maar vond nare ademhalingsensaties als afbouwprobleem. Afleiding werkt het beste zegt ie. Dus hou er rekening mee dat t van afbouwen kan komen!!! 

2081410714_Screenshot_20200316-091718_SamsungInternet.thumb.jpg.db5f3595166412fc8f647e7a30f49f74.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...