Spring naar bijdragen

onze h. kamer 16-2-2020

bolletje

Aanbevolen berichten

Ik hoef helemaal niks. Mn hoofd is een nachtmerrie. Heb wel wat geslapen veel wakker en veel te vroeg wakker. Nu is het hoofd al alsof er een koffiemolen doorheen gaat. Ik ben doodmoe in dat hoofd. Breinmoe ten top. Ik kan niks meer verdragen. Gister weer breinpijn. Op de bank ging t even maar de avond in bed niks kon meer heb gehuild en gestaard naar het plafond tot ik in slaap viel... vreselijke hersenen. Neurofatigue met angst. Lijk wel of ik lijd aan niet aangeboren hersenletsel.

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Louisa:

Ik hoef helemaal niks. Mn hoofd is een nachtmerrie. Heb wel wat geslapen veel wakker en veel te vroeg wakker. Nu is het hoofd al alsof er een koffiemolen doorheen gaat. Ik ben doodmoe in dat hoofd. Breinmoe ten top. Ik kan niks meer verdragen. Gister weer breinpijn. Op de bank ging t even maar de avond in bed niks kon meer heb gehuild en gestaard naar het plafond tot ik in slaap viel... vreselijke hersenen. Neurofatigue met angst. Lijk wel of ik lijd aan niet aangeboren hersenletsel.

Ik 2 uur geslapen. Was laat thuis. Maar dat inwendig trillen word ik gek van. Niet slapen is mindet erg dan dit. Het lijkt net of een drilboor in mijn lichaam zit en bloeddruk is toren hoog. Ik slik al bloeddrukpillen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen 

Ik volg al enige tijd zo nu en dan jullie gesprekken. Misschien kan ik ook iets betekenen.

Mijn verhaal is dat ik sinds april vorig jaar thuis zit vanwege burn-out. Via een zware griep ontstaan. Dat was gewoon de druppel. In juli ben ik oxazepam gaan slikken. 10 mg.  Om mijn stress naar beneden te krijgen. Had hierdoor ook hoge hartslag en om te kunnen slapen. Rond november zelf met afbouwen begonnen. In kleine microstapjes. Zit nu op 5.5 mg.

Yollie

Inwendig trillen heb ik een beetje in de nacht. Ik wordt daar wakker van. Ik begin dan met een buikademhaling en visualiseer dan dat er ontspanning mijn lichaam inkomt. Bij de inademing en bij de uitademing dat alle trillingen eruit stroomt. Steeds opnieuw. Dat kan wel een uur duren en dan val ik toch weer in een lichte slaap. Ja het is het proberen waard. Als het allemaal heel erg is dan moet je het misschien uitzitten. Overdag beetje trillingen in handen.

Louisa

Ik hoop dat je op de dag meerdere momenten kunt vinden of hebben om minder  last van je brein te hebben. 

Slik je veel medicijnen en versterken die elkaar niet? Ik merk ook de gehele dag dat mijn hoofd steeds bezig is om dingen te verwerken. Een druk in mijn hoofd. Oorpiepen de gehele dag. En bij tijd en wijl hoofdpijn.

Bolletje

Als ik het goed heb ben jij al een tijdje op dit forum en kan je goed iedereen steunen. Slik jij nog medicijnen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Doorgaan:

Goedemorgen beste mensen 

Ik volg al enige tijd zo nu en dan jullie gesprekken. Misschien kan ik ook iets betekenen.

Mijn verhaal is dat ik sinds april vorig jaar thuis zit vanwege burn-out. Via een zware griep ontstaan. Dat was gewoon de druppel. In juli ben ik oxazepam gaan slikken. 10 mg.  Om mijn stress naar beneden te krijgen. Had hierdoor ook hoge hartslag en om te kunnen slapen. Rond november zelf met afbouwen begonnen. In kleine microstapjes. Zit nu op 5.5 mg.

Yollie

Inwendig trillen heb ik een beetje in de nacht. Ik wordt daar wakker van. Ik begin dan met een buikademhaling en visualiseer dan dat er ontspanning mijn lichaam inkomt. Bij de inademing en bij de uitademing dat alle trillingen eruit stroomt. Steeds opnieuw. Dat kan wel een uur duren en dan val ik toch weer in een lichte slaap. Ja het is het proberen waard. Als het allemaal heel erg is dan moet je het misschien uitzitten. Overdag beetje trillingen in handen.

Louisa

Ik hoop dat je op de dag meerdere momenten kunt vinden of hebben om minder  last van je brein te hebben. 

Slik je veel medicijnen en versterken die elkaar niet? Ik merk ook de gehele dag dat mijn hoofd steeds bezig is om dingen te verwerken. Een druk in mijn hoofd. Oorpiepen de gehele dag. En bij tijd en wijl hoofdpijn.

Bolletje

Als ik het goed heb ben jij al een tijdje op dit forum en kan je goed iedereen steunen. Slik jij nog medicijnen? 

@Doorgaan Trillen inwendig heb ik de hele dag door. Wordt er gek van. Het lijkt net of bloed heel hard door mijn linkerborstkas en linkerbeen stroomt.

2 uur geleden zei Doorgaan:

Goedemorgen beste mensen 

Yollie

Louisa

Bolletje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Yollie:

Ik 2 uur geslapen. Was laat thuis. Maar dat inwendig trillen word ik gek van. Niet slapen is mindet erg dan dit. Het lijkt net of een drilboor in mijn lichaam zit en bloeddruk is toren hoog. Ik slik al bloeddrukpillen. 

Ik dacht als je nu zorgt dat je op tijd thuis bent slaap je beter. Ik lig om 8 uur al voor pampus in bed. Ga er niet later in. Ik kan ook niks dus kan ook niet te laat komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-2-2020 om 08:19 zei bolletje:

Moghu harde werkers,

Vannacht weer redelijk goed geslapen, en vanochtend tot 7.30 blijven liggen. Ga vandaag heel rustig wat din gen doen, het enigste dat moet is m'n wasmachine aansluiten en een hoop wassen.

Hallo ik ben misselijk hoort dat ook bij afbouwen  ik heb ook met afbouwen een beetje minder gedaan  mijn hoofd en nek doet zo pijn mag ik een paracetamol  innemen  groetjes Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo ik ben misselijk hoort dat ook bij afbouwen  ik heb ook met afbouwen een beetje minder gedaan  mijn hoofd en nek doet zo pijn mag ik een paracetamol  innemen  groetjes Wilhelmina

Hoi Wilhelmina, dat misselijke gevoel hoort bij het afbouwen hoor, en je mag gerust een paracetamol. Heel veel sterkte.

Maria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Yollie:

@bolletjeheb jij een herseninfarct gehad?

Klopt ja alleen ik wist dat niet dus gewoon gaan slapen. De volgende dag maar eens de dokter gebeld die dat naderhand constateerde. Ik kon bijna niet praten en was halfzijdig verlamd. Maar het is gelukkig, op een paar dingen na, slecht lopen, heel gauw moe enz. allemaal helemaal goed gekomen.

Altijd in blijven geloven. En heb het nu geweldig. Ben niet meer eenzaam. Eindelijk na 68 jaar een goed leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Wilhelmina:

Maria Dankjewel voor je bericht  groetjes Wilhelmina

Ik heb tinniturd de laatste tijd nog heviger geworden wordt er dol van keihard iedere nacht wordt ik wakker van dat lawaai en daar is niets aan te doen  overdag heb ik het ook heel vermoeiend mijn buis van Eustatius is verstopt heb ik al jaren iedere dag spoelen met zout water en mijn neus is altijd verstopt kno arts heeft gezegd niet opereren komt weer terug 

liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Wilhelmina:

En snachts heb ik ook ik ben een slechte slaper dat ik mijn hart in mijn oor hoor kloppen daar ben ik zo bang voor  vreselijk bang ik denk er steeds aan  Wilhelmina

Sorry dat ik er weer ben ben zo angstig dat kloppen in mijn oor is tijdens afbouwen begonnen de dokter zegt geef niet maar ik kan het niet loslaten ik zoek op internet en de ergste ziektes lees je liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilhelmina 

Je zegt het zelf al dat het kloppen in je oor is begonnen bij afbouwen.  

Neus keel en oor liggen allemaal bijelkaar. Daar ben je blijkbaar gevoelig op. Afbouwen kost energie en je immuunsysteem moet hard werken.

Maak je niet onnodig zorgen. Kost ook weer energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Doorgaan:

Wilhelmina 

Je zegt het zelf al dat het kloppen in je oor is begonnen bij afbouwen.  

Neus keel en oor liggen allemaal bijelkaar. Daar ben je blijkbaar gevoelig op. Afbouwen kost energie en je immuunsysteem moet hard werken.

Maak je niet onnodig zorgen. Kost ook weer energie.

Dank je wel Doorgaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...