Spring naar bijdragen

Huiskamer 13-02-2020


Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen! 

Hier opgestaan na een nacht fijne slaap, heel diep. Ik durf er soms nog niet in te geloven... Het wordt weer een omstuimig dagje buiten, regen, wind... ik trek zometeen maar een poncho aan als ik ga fietsen. Vandaag een leuke dag op werk tegemoet, morgen werk ik er een maand, en ik begin er bijna in te geloven dat ik ook die tweede maand proeftijd wel doorkom. Maar zolang het die datum nog niet is, ga ik gewoon rustig verder...

Net mijn dagelijkse mindfulness oefening gedaan en nu met een kopje koffie even ontbijten en snel de deur uit. Ik ben gisteren begonnen met oude afleveringen van de serie Victoria kijken, een kostuumdrama over Queen Victoria... supermooi om te zien. Ik kan ook weer genieten van muziek, nu staat op mijn playlist 'Viva la Vida' van Coldplay aan, vond en vind ik altijd supermooi nummer. 

Dat hielp en helpt me altijd wel uit een droom te krijgen, of nachtmerrie, dat ik gelijk muziek opzet als ik wakker ben.

Luisteren jullie muziek? En zo ja, wat is fijne muziek om naar te luisteren en wat vinden jullie mooi?

Fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister had ik de rotste dag ooit. Mijn hersenen begonnen om 15 uur pijn te doen. De ochtend was al zo zwaar. Zo pijn! Tot 16 u. Daarna zo'n zwaar hoofd. Alles is teveel. Janken op de bank. Dat is alles wat nog rest. Avond plat op bed. Staren en lijden... een naar gevoel in dat hoofd. Denken doet pijn. Wil en kan niks meer en hoopte in de nacht te sterven. 

Ik heb diep geslapen maar nu ik dit schrijf doet mijn brein nog pijn en is moe. Neurofatigue. En het korte termijn geheugen is drama. Sla niks meer op, vergeet wat ik doe. De dagen ervoor zijn een blurr. Het wordt steeds erger en erger!!! Gewoon niet meer te doen. Ik zit zelfs te denken ct te stoppen zodat mn brein kan gaan helen. 

Dit brein in puin kan niet door angst of wat dan ook dan door pillen. Ik wacht nu 3 mnd op afbouwen in Radboud, maar elke dag dat ik die rommel neem is teveel. Ik had verdraaide al veel lager kunnen zitten en al starten net helen. Ja ik zal me beroerder voelen maar mijn brein kan dan tenminste helen ... 

Ik kan niet meer!!! Het brein kan niet meer. En ik ben doodsbang. Denken is leven. Brein is leven. Ik voel me hersendood worden. Echt ik was slim maar nu zie begrijp ik de dingen niet meer. Woordgrapjes een som een puzzel. Lukt niet meer. Moeite met begrijpen. Sorry als ik jullie verhalen niet volg. Ik sla t niet op. Ik lees t en vergeet t... ben ook heel erg verward. Alles is vreemd. Nu doet mn hoofd zeer. Ik stop. Ik tril en beef want wat ik voel in mijn hersenen is doodeng.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan ook niet meer. In 4 jr tijd maar 1 keer goed geslapen en nu is trillen ook aanwezig . Ik kan nu ook zomaar ineens angstig worden. Ik geloof er niet meer in dat als ik afbouw weer kan slapen. Jank de hele dag door. Eergisteren helemaal niet geslapen. Slaap 1 of 2 uurtjes. Quetiapine helpt niet meer. Het hoef voor mij allemaal niet meer. Ik zit nu op 75 mg xanax. 

bewerkt door Yollie
Niet af
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yollie:

ik kan ook niet meer. In 4 jr tijd maar 1 keer goed geslapen en nu is trillen ook aanwezig . Ik kan nu ook zomaar ineens angstig worden. Ik geloof er niet meer in dat als ik afbouw weer kan slapen. Jank de hele dag door. Eergisteren helemaal niet geslapen. Slaap 1 of 2 uurtjes. Quetiapine helpt niet meer. Het hoef voor mij allemaal niet meer. Ik zit nu op 75 mg xanax. 

@Yollie, is het een overweging om de quetiapine iets te verhogen en het dagelijks een half uur voor het slapen in te nemen? Het lijkt me dat je nu vooral instabiliteit ervaart door je onregelmatige inname van de quetiapine. Ik heb het al eerder gezegd, medisch zal daar geen bezwaar tegen zijn, maar je receptoren reageren niet voor niets zo heftig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei bolletje:

Goeie middag kanjers,

Hoe voelt dat Louisa pijn in je hersenen? Is dit anders dan hoofdpijn?

Ja heel anders. Het is een pijn dat je heen en weer ijsbeert en alleen au au au kan roepen en tot het zakt. Gister weer een dik half uur. Huilen ervoor Want ik voel me dan niet goed in het hoofd. Voel al dat mn hersenen naar doen. Toen t zakte was ik zo duizelig en tollen op mn benen... Net of ik elk moment neerval. 

En nu ik dit schrijf voel ik mijn brein ook... neurofatigue. Ik weet niet wat t is.

Het begon van de zomer met hersenpijn plots. Die was toen een hele dag uren huilen en huilen. 112 gebeld. Daarna kon ik niet meer lopen een paar dagen. Toen begon de echte ellende... overprikkeld brein. Overgeven. Duizelingen. Schuddende benen. Enz. Ik word steeds uitgeputter en dat helpt niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Meisjeamsterdam:

@Yollie 75mg Xanax?? Of moet dat 0,75 mg zijn?

@Meisjeamsterdam sorry. Je hebt gelijk. 0,75 mg. Ik trek het niet meer. Ik heb vannacht wel geslapen, maar het lijkt of ik alleen maar angstiger wordt. Het ging eerst beter. Ik heb de hele dag een drilboor in mijn lijf. Geslapen zonder medicatie.

bewerkt door Yollie
Niet af
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Cyclad58:

@Yollie, is het een overweging om de quetiapine iets te verhogen en het dagelijks een half uur voor het slapen in te nemen? Het lijkt me dat je nu vooral instabiliteit ervaart door je onregelmatige inname van de quetiapine. Ik heb het al eerder gezegd, medisch zal daar geen bezwaar tegen zijn, maar je receptoren reageren niet voor niets zo heftig. 

@Cyclad58 ik heb geen 75 maar 0,75 mg alprazalom. Gisteravond wel geslapen zonder medicatie maar het lijkt of ik alleen maar angstiger wordt en ik heb een drilboor in mijn lijf de hele dag. Ik kan niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...