Spring naar bijdragen

onze h. kamer 12-2-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Superdesupertjes,

Vannacht redelijk goed geslapen en jullie? Meestal word ik zo rond 2-2.15 wakker en denk dat het al 6.30 is. Als ik op de klok kijk is het 2 uur @#$%&*(O)^&$#!@:angry::o.

En omdat ik met erg veel creatieve dingen bezig ben gaat het gelijk weer flink malen en kan ik moeilijk weer in slaap komen. Vannacht heb ik mezelf echt gedwongen niet meer daaraan te denken en werd dus vanochtend precies om 6.30 wakker goed hé?

Yollie hoe is het vannacht gegaan bij jou? Cyclad, Annie, en natuurlijk onze allerliefste K.N.M.? Jij moest toch een examen doen? Is dat goed gegaan? En alle anderen zwoegers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @bolletje en alle anderen,

Als ik naar buiten kijk, zie ik een blauwe lucht en de wind is ook een beetje gaan liggen (zei mijn weer app). Dat belooft een mooie dag. Ik heb vannacht voor het eerst in tijden 7,5 uur achter elkaar doorgeslapen, niet een keer wakker geworden vannacht! Wat een unicum. Gisterenavond rustig rondje hardgelopen en vandaag een teamdag op werk, dus wel intensief maar goed te overleven :-) 

@Kannietmeer, even geleden dat ik je sprak! Alles goed met je? 

@bolletje, gek gevoel is dat, dat je denkt dat het een bepaalde tijd is, terwijl het eigenlijk veel vroeger of later is... Ik kijk 's nachts het liefst niet op de klok, omdat ik dan weet dat ik daarna ga malen, zo van, dan heb ik nog zoveel uur om te slapen, lukt het dan wel, ben ik dan nog moe genoeg, los van het feit dat ik nu geen paniek meer heb 's nachts. 

Ik zit vandaag op 4,2 mg diazepam, de afbouw gaat goed. Vanaf nu gaat het stukken langzamer. 

Iedereen een fijne dag! Even met een mooi fotootje van gisterenavond aan de gracht waar ik langs liep. Met een fiets vol met bloemen!

 

bewerkt door Meisjeamsterdam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Slaapt iedereen ook wat onrustiger met die wind? Als er al geslapen word. Ik hoop het wel :rose: Fijn dat jouw nacht goed was @Meisjeamsterdam!

laatste stukje afbouw gaat zwaar hier. Ik heb al maanden heel veel spierpijn. Massage gehad omdat de pijn te erg werd. En nu is gister de nekpijn er nog harder ingeschoten. Trekt door in mijn kaak en hoofd. Mijn spieren willen denk ik niet los. Flinke pijn in ieder geval. Holladiee!

Nou ja, zoals de rest van de tijd maar weer verder. Het is niet anders. Sterkte en liefs allemaal!

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed geslapen. Paar x wakker maar sliep verder. Wakker met een sensatie droom dus veel angst... en nu lees ik op het forum over een kliniek en heb t helemaal benauwd gekregen. Ik wacht op opname in Radboud om de hoge dosis benzodiazepines af te bouwen maar ik hoop dat t Radboud beter is dan een kliniek. 

En ik heb t nu al heftig. Ik hoop stil door tolerantie klachten... zit al maanden  thuis en het wordt steeds erger. 

Gister nog de hoop dat t bij opname breinherstel komt maar zo'n verhaal geeft me weer stress... Pfff 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...