Jayson Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 (bewerkt) - 9 februari 2020 bewerkt door Jayson Voelt toch niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Hoi jayson Welkom hier op het forum, je bent niet alleen! Er zijn wel een hoop mensen die niet kunnen minderen en die alleen kunnen stoppen, maar misschien ben jij wel de uitzondering die de regel bevestigd, ik wens je iig veel succes met minderen en morgen drinken we samen niets ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 welkom Jayson en wat het ook wordt, voorlopig heb je toch mooi die eerste stap gezet door je hier aan te melden. ik wens je een steeds sterker wordende tijd toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 (bewerkt) Hoi Jason ' jammer dat je je verhaal weggehaald hebt zo dapper wat je opgeschreven hebt . ( heb het gisteren laat nog gelezen) Hier zijn we er samen om het gevecht tegen alcohol aan te gaan we veroordelen niet en gaan samen voor een alcohol vrij leven.. je kan het ' vodca houd je in de greep ik weer er alles van ... meneer fles vodca hoeft niet voor altijd je vriend te blijven er zijn zoveel mooie andere dingen in jouw nog jonge leven sterkte xx 9 februari 2020 bewerkt door Lieke73 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 (bewerkt) @Jayson, ik heb je inleiding gisteren niet gelezen. Het lijkt er op dat je alles weggehaald hebt. Wat voelt niet goed? Dit forum? Gewoon een tijdje aanzien en wat rondsnuffelen zou ik dan zeggen. Blijkbaar gaat het erover dat je wil minderen en bang bent om toe te geven dat dat niet gaat lukken. En radicaal stoppen de enige uitweg is. En daarom weer weg blijft. Dat fantaseer ik er nu maar bij. Je zou niet de eerste hier zijn. 9 februari 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Helemaal mee eens Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Mooi verwoord @Roberto en dat zonder de inleiding te kennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 Van harte welkom @Jayson, we kennen de moeilijke relatie met alcohol. Lees idd mee en als je eraan toe bent en als je wil, kun je je verhaal delen. Ik vind het prettig om zonder oordeel begrip en steun te krijgen. Dit forum kent veel ervaringsdeskundigen die jou kunnen voorzien van goede adviezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden