Spring naar bijdragen

Xanax retard 0,5 mg


Mik1

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Mik1:

Ik bedoel ook niet dat er iets positief is aan het ontwennen van benzo's. Alles behalve. Ik bedoel gewoon een positieve ervaring van zoals ja het is me gelukt...

Er zijn zeker positieve ervaringen :) vooral op benzobuddies zijn er veel succes verhalen te lezen. De meeste mensen die nu op het forum zitten hebben het erg zwaar... Maar het wil niet zeggen dat jij ook ontwenningsverschijnselen krijgt, dat hoeft niet. Niet iedereen heeft er last van of heeft er in mindere mate last van... Ik kan je alleen wel aanraden om, als het lukt, af te gaan bouwen. Benzo's zijn eigenlijk niet geschikt voor langdurig gebruik (max twee wkn). Ook al zeggen artsen dat het geen kwaad kan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey doorbijter, eefje, dat bedoelde ik dus. Ik had gisteren een betere dag. Ik had voor mezelf wat moed te maken op google gezocht naar + verhalen maar ik vond echter enkel - verhalen.  Ik was helemaal uit mijn lood geslagen. Weer bijna niet geslapen vannacht en weer een wrak vandaag. Maar dit geeft toch een beetje hoop!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Mik1:

Hey doorbijter, eefje, dat bedoelde ik dus. Ik had gisteren een betere dag. Ik had voor mezelf wat moed te maken op google gezocht naar + verhalen maar ik vond echter enkel - verhalen.  Ik was helemaal uit mijn lood geslagen. Weer bijna niet geslapen vannacht en weer een wrak vandaag. Maar dit geeft toch een beetje hoop!!

Ha @Mik1, welkom hier! 

Ik heb geen ervaring met Xanax, wel met Lorazepam, dat is ook een zwaar middel om af te bouwen. Jouw dosering is vrij laag en je hebt het relatief kort gebruikt, het kan best zijn dat de afbouwverschijnselen meevallen. Succes! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Mik1naast de XanaxRetard neem ik ook gewone xanax om af te bouwen. Ik heb begrepen dat een Retard niet in twee kan omdat dan de 'retard-werking' verstoord is. Heb  na overleg met de apotheker een recept bij de huisarts gevraagd en gekregen voor Xanax 0.5mg en die kun je dan in tweeën delen en dan afbouwen naar 0.25mg, dan hele tabletten van 0.25mg die je weer kunt splitsen in 0.125mg. Het is een wat langere weg, met af en toe een heel slechte dag lukt het me redelijk om stapje voor stapje van deze gifpillen af te komen. Een 'mantrameditatie' om de hersenen rust te geven, en capsules Visolie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...