bolletje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Goeie morgen strijders, Hoe gaat het slapen bij jullie? Hier nog steeds een beetje $$%^&. Het nadeel als je erg creatief bent is dat je zoveel ideeën hebt dat je er niet van kan slapen. Das erg vervelend. Vandaag weer aan het werk. Heb er weer veel zin in. Verder ga ik zelf parfum maken. Als je alles leest is dat ook zo'n winstgevende handel. Molecule 1 wordt in de winkel voor e125,-- verkocht, maar als je hem zelf maakt kost het amper e10,--. En hij is echt heerlijk. Zo kan je allerlei parfums maken van parfumolie. Ik ben erg verslaafd aan lekkere luchtjes, en heb dan ook voor best wat geld staan, maar zelf maken is veeeeeeel leuker. Zo, weer een hobby er bij. En zo blijf ik aan de gang en leer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 4 minuten geleden zei bolletje: Verder ga ik zelf parfum maken. Als je alles leest is dat ook zo'n winstgevende handel. Molecule 1 wordt in de winkel voor e125,-- verkocht, maar als je hem zelf maakt kost het amper e10,--. En hij is echt heerlijk. Zo kan je allerlei parfums maken van parfumolie. Ik ben erg verslaafd aan lekkere luchtjes, en heb dan ook voor best wat geld staan, maar zelf maken is veeeeeeel leuker. Zo, weer een hobby er bij. En zo blijf ik aan de gang en leer. Goedemorgen, Wat een leuk idee om zelf parfum te maken. Daar ga ik later op de dag eens naar Google-en, bedankt voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Ik maak kaarten. Ook erg leuk om te doen! Al wordt het door dan benzomoe hoofd lastiger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Ik ga me even terugtrekken van t forum. Merk dat de negatieve schrijfsels me te zeer aangrijpen en niet helpend zijn in mijn herstel. Sterkte aan iedereen die het zwaar heeft en tot over een tijdje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lightspacer Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 (bewerkt) Ik speel elke dag wel op een van mijn saxofoons of klarinet. Leuk om te doen! 9 januari 2020 bewerkt door Lightspacer Vallenenopstaan1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 5 minuten geleden zei Lightspacer: Ik speel elke dag wel op een van mijn saxofoons of klarinet. Leuk om te doen! Ik zou willen dat ik muziek kon spelen, viool spelen droom ik nog altijd van :-) Mijn hobby is schrijven van korte verhalen, heel trots dat er in het verleden drie verhaaltjes gepubliceerd werden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 2 uur geleden zei Vallenenopstaan1: Ik zou willen dat ik muziek kon spelen, viool spelen droom ik nog altijd van :-) Mijn hobby is schrijven van korte verhalen, heel trots dat er in het verleden drie verhaaltjes gepubliceerd werden. Wat cool! Ik schreef ook graag. Heb bijna 3 boeken geschreven. Romans. Helaas werd niks gepubliceerd. Al heb ik maar 1 boek geprobeerd en achteraf was dat niet mn beste werk. Zoiets kun je beteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 1 minuut geleden zei Louisa: Heb bijna 3 boeken geschreven. Romans. Helaas werd niks gepubliceerd. Al heb ik maar 1 boek geprobeerd en achteraf was dat niet mn beste werk. Zoiets kun je beteren. @Louisa, wauw wat gaaf drie boeken! Toen je bericht naar voren plotte en ik het las kreeg ik een lach van oor tot oor (dankjewel hiervoor) wat knap om een heel boek te kunnen schrijven! Ik hoop ooit mijn verhaaltjes te bundelen en dan één boekje erdoor te kunnen krijgen. Lukt het je nu tijdens dit traject om te schrijven? Enige wat ik nog doe is een dagboekje voor mezelf en de dankbaarheid app, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 1 minuut geleden zei Vallenenopstaan1: @Louisa, wauw wat gaaf drie boeken! Toen je bericht naar voren plotte en ik het las kreeg ik een lach van oor tot oor (dankjewel hiervoor) wat knap om een heel boek te kunnen schrijven! Ik hoop ooit mijn verhaaltjes te bundelen en dan één boekje erdoor te kunnen krijgen. Lukt het je nu tijdens dit traject om te schrijven? Enige wat ik nog doe is een dagboekje voor mezelf en de dankbaarheid app, Dagboek. Helaas lukt boeken schrijven niet meer. Maar als ik hier uitkom wil ik een boek over benzos schrijven en mijn stalkervaring. Weet nog niet wat of hoe. Maar dan moet mijn brein eerst beter worden! Fijn dat je lacht!!!! Vallenenopstaan1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 26 minuten geleden zei Louisa: Dagboek. Helaas lukt boeken schrijven niet meer. Maar als ik hier uitkom wil ik een boek over benzos schrijven en mijn stalkervaring. Weet nog niet wat of hoe. Maar dan moet mijn brein eerst beter worden! Fijn dat je lacht!!!! Ik kijk ernaar uit om je boek te gaan lezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 25 minuten geleden zei Vallenenopstaan1: Ik kijk ernaar uit om je boek te gaan lezen!! Het is een liefdesroman. Je moet er van houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Maar mn beste is nog niet af. Gaat over een liefde dus een Hollands meisje en een Canadese soldaat. Hij moet haar hart winnen. Na de bevrijding in wo2. Daar begint het boek mee. Rood blauw wit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 6 minuten geleden zei Louisa: Het is een liefdesroman. Je moet er van houden... Ik hou d'r van! Dus ik hou me aanbevolen Louisa en Vallenenopstaan1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2020 23 uur geleden zei Vallenenopstaan1: Goedemorgen, Wat een leuk idee om zelf parfum te maken. Daar ga ik later op de dag eens naar Google-en, bedankt voor de tip https://www.beautylab.nl/kijk-zo-maak-molecule-02-parfum-helemaal-zelf/ Kijk eens V.E.O. hier kun je al wat zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 10 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2020 1 uur geleden zei bolletje: https://www.beautylab.nl/kijk-zo-maak-molecule-02-parfum-helemaal-zelf/ Kijk eens V.E.O. hier kun je al wat zien. Hoi @bolletje, moest net wel lachen toen ik de link aanklikte en las: Not a Perfume bestaat namelijk uit slechts één geurstof ingrediënt en dat is Ambroxan. Mijn eerste gedachte was: Dat klinkt als één of andere benzo of AD ... Bedankt voor de tips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden