nancy Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Jaaaaaa, doe dat maar, goed voornemen. Het is niet anders voor nu. Lieverd, maak er geen groter drama van dan het is. Kijk, leuk is anders, maar morgen nieuwe dag nieuwe kansen. Ik heb net een kwartier gewacht op een eventueel antwoord, maar ga nu ook naar bed, mijn man vraagt waar ik blijf. Laters. Rosee, hou je haaks voor nu. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Lig in bed nu, oudste zoon ligt met vier meisjes in zn kamer, logeetjes. Was een leuk feest. Maar wat ik nu weet: ik kan NIET met alcohol omgaan, EINDELIJK weet ik dat ik geen gematigd drinker ben en kan zijn. Ik heb het niet in me, genadeloos door de mand gevallen vanavond. Zelfs gerookt. Het is alles of niets bij mij. Relatie uit en gedronken en gerookt, erger kan niet. Maar nu komt het erop aan. Ik ga morgen weer beginnen met dag 1. Hoe dan ook. Schuldgevoel en opluchting tegelijkertijd. Nu slapen. Dank @nancy en @Cleo66 en de rest. Zo blij met jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Kom op @Rosee nieuw jaar nieuwe kansen. Niet blijven hangen in 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Jammer dat je er dan niet een beetje van kon genieten @Rosee Maar dat snap ik wel, want je dronk niet uit plezier. En je wilde meer. En je ging erbij roken. Dat zijn allemaal rode vlaggen. Helaas. Slechte start van het nieuwe jaar, maar het is niet anders. Hopelijk sta je niet al te beroerd op. Met al die pubers in huis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Lieve @Rosee. Ik kan het me zo voorstellen! Zo.zou het bij mij ook gaan. Lief voor jezelf zijn. Echt proberen. Knuffel van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden