Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 december 2019


Waldorff

Aanbevolen berichten

Dank @fleurtje en @nancy
Met zulke dagen ben ik erg blij met de tv. Ik heb nog allerlei natuurprogramma’s die ik terug kan kijken en verder kijk ik alles wat enige afleiding bezorgt.

Het relativeert wel meteen alle zaken en zorgen die me normaal gesproken bezighouden, “gewoon” functioneren in de zin van even naar buiten kunnen, ademen zonder pijn en hoestaanval zouden mij nu heel dankbaar stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ff opgedraaid nu. Vader van dochter belde net weer. Ik neem niet op. Hell no! Laat ie een kort bericht achter op mijn antwoordapparaat. Weinig van verstaan. Hij begint altijd met een koosnaampje..geen zin in. Daarna iets over dat ik hem een tijdje geleden heb gezien en iets van dat ik hem niet hoor te negeren. Iets van problemen en Europa.

Ik zou mijn nummer kunnen wijzigen maar ik wil natuurlijk ook wel te bereiken zijn wanneer ze hem ergens dood vinden. 

Ik vind t een pijnlijk iets maar bovenal word ik er echt heel pissig om.

Pissig omdat hij geen ruggengraat heeft. Niks, nada, noppes.

Stomme zuipschuit! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stomme achterlijke zelfingenomen egoistische boer

Denkt dat mijn wereld nog steeds draait om zijn misère.

Denkt dat hij de enigste is met heel de wereld op zijn schouders.

Hij zag één van zijn zonen een tijdje geleden per toeval. Mijn dochter heeft nog twee halfbroers jonger dan zijzelf. Ze hebben ook een heel fijn contact met elkaar. Dus hij smst dat naar dochter. Dochter vraagt hem hoe hun vader reageerde. Hij heeft daar blijkbaar een half uur staan wenen. Waarom loop je te wenen bij je eigen kinderen. Jij laat * nooit iets van je horen. Jij doet * niets aan je probleem. Loopt wat te janken bij een kerel van 18 die je nooit ziet. 

Mijn dochter zei dat ze al blij was dat hij onlangs niets tegen haar zei. Wenen had ze niet veel aan.

Echt waar! 

Uuuurrggglllll :angry: :angry:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spudgeen buurtjes, die de eitjes wel kunnen waarderen? Of familie/kennissen/collega's? Zelf eiersalade maken een idee? 

Anyway, ik heb geen fantastische zaterdag. Ben wel van plan om het droog te houden hoor, maar me goed voelen is een heel ander verhaal.

Ben bijvoorbeeld ontzettend besluiteloos, wat er toe leidt dat ik nauwelijks van de bank kom. Ik merk gewoon dat dit een valkuil is en ik hier iets mee moet.

Het ontbreekt me aan invulling & blijkbaar wordt ik daar in het weekend nog meer mee geconfronteerd dan anders. Ofzo. Ja moest even kwijt.

Ik ga afsluiten en mezelf dwingen toch even de deur uit te gaan

Mocht er iemand zijn met tips, ik hoor ze graag!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...