Myle Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 @rapilos Je wil nuchter blijven toch? Ik herken wel een beetje op een verjaardag of wat dan ook, je te verliezen. alleen het is echt domweg volhouden. Uiteindelijk. Het idee dat je zaterdag voor de bijl gaat (en dan zondag ook) is herkenbaar.. Maar hou voor ogen dat dit alles niet is wat je wilt. Alcohol maakt zoveel kapot. Zelfs terwijl je zelf het idee hebt dat het nog wel een keer kan. Het kan niet voor ons. Die rem is enorm kapot en dat zou al een reden genoeg zijn, om nooit meer te proberen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Ik heb enorm veel geen slaap. Ben druk. Merk ik. Moe waarschijnlijk. Ik ga maar even ademhalen. Alleen dat. (is 't nou 1 of zijn 't nou 2 woorden adem halen?) Allebei raar. @Kohtje hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 @Lika Ik ben te moe om na te denken of het 1 of 2 woorden zijn. Ik ben waarschijnlijk ook te hyper om het verschil te merken. Helpt het misschien om even een lekker warme douche te nemen? Ik zeg maar iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Het forum is weer in de lucht. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden