Spring naar bijdragen

onze H. kamer 18-9-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

@doorbijter: balen dat je even niet lekker zit. Ik stuur je later nog even wat terug. 

Ik heb ook wel zichtproblemen op dit moment @Kannietmeer en @doorbijter. Vooral brandende ogen nu. Gisteren ook wazig zicht, had EMDR en voor het eerst vond ik de lichtbalk heftig. Had ook een beetje het gevoel alsof ik mezelf van een afstand bekeek. 

Maar de ergste zichtproblemen kreeg ik van 50 Mg Promethazine. Ik kon al niet autorijden door andere dingen, maar ik zag door dat rare spul bijna niks meer. Als ik wilde huilen kwamen er geen tranen. Toen ik stopte met dat spul was mijn zicht weer normaal en kwamen er gewoon weer tranen. Ik vond het echt een heel vreemd middel dat ook niks hielp. 

@Verbloemen, heel veel liefs een dikke knuffel gewenst voor jou :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoort er kennelijk dus wel erg bij dat mindere zicht. De opticien zei idd ook dat ik het beste kon laten opmeten als ik op vaste medicatie sta. Nou, dat is al 3,5 jaar niet zo. Dan weer afbouw en stoppen, dan weer nieuwe medicatie 

@ELL prometazine heb ik ook gehad. Daar had ik dan weer geen enkele last van. Ik sliep er wel goed op en kon er idd zo mee stoppen. Das wel een voordeel. 

Wil toch nog even kwijt dat ik erg blij ben met jullie op dit forum. Ik merk dat ik er echt steun aan heb. Helemaal op dagen als vandaag. Dus allemaal heel erg dank 

En tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kan ik me helemaal bij aansluiten @doorbijter zo fijn alle steun :)

Ik ga mijn bed opzoeken, maar wel dit nog even delen...onderstaand bericht zag ik gisteren op Facebook. Op cnn komt een uitzending over benzo's... Truste allemaal Screenshot_20190917_191246_com.facebook.katana.thumb.jpg.9059a9f413e603673ddf1377498b16be.jpg

bewerkt door EefjeJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...