ELL Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 Hoi allemaal, @doorbijter: balen dat je even niet lekker zit. Ik stuur je later nog even wat terug. Ik heb ook wel zichtproblemen op dit moment @Kannietmeer en @doorbijter. Vooral brandende ogen nu. Gisteren ook wazig zicht, had EMDR en voor het eerst vond ik de lichtbalk heftig. Had ook een beetje het gevoel alsof ik mezelf van een afstand bekeek. Maar de ergste zichtproblemen kreeg ik van 50 Mg Promethazine. Ik kon al niet autorijden door andere dingen, maar ik zag door dat rare spul bijna niks meer. Als ik wilde huilen kwamen er geen tranen. Toen ik stopte met dat spul was mijn zicht weer normaal en kwamen er gewoon weer tranen. Ik vond het echt een heel vreemd middel dat ook niks hielp. @Verbloemen, heel veel liefs een dikke knuffel gewenst voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 Hoort er kennelijk dus wel erg bij dat mindere zicht. De opticien zei idd ook dat ik het beste kon laten opmeten als ik op vaste medicatie sta. Nou, dat is al 3,5 jaar niet zo. Dan weer afbouw en stoppen, dan weer nieuwe medicatie @ELL prometazine heb ik ook gehad. Daar had ik dan weer geen enkele last van. Ik sliep er wel goed op en kon er idd zo mee stoppen. Das wel een voordeel. Wil toch nog even kwijt dat ik erg blij ben met jullie op dit forum. Ik merk dat ik er echt steun aan heb. Helemaal op dagen als vandaag. Dus allemaal heel erg dank En tot morgen EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 (bewerkt) Daar kan ik me helemaal bij aansluiten @doorbijter zo fijn alle steun Ik ga mijn bed opzoeken, maar wel dit nog even delen...onderstaand bericht zag ik gisteren op Facebook. Op cnn komt een uitzending over benzo's... Truste allemaal 18 september 2019 bewerkt door EefjeJ Cyclad58 en Kannietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 Ow dat lijkt me zeker interessant. Als je de datum weet hoor ik dat graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Verbloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 19 september 2019 Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 18 uur geleden zei doorbijter: Ow dat lijkt me zeker interessant. Als je de datum weet hoor ik dat graag Wat ik eruit begrijp op internet, komt het op zondag 6 oktober om 10PM op CNN... "Life with Lisa Ling" heet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 Naaf, Hé waar is onze Superbloem??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden