Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 10-9-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Verbloemen:

dank jullie wel. Het doet me goed. weer tranen. zo labielals wat.......

jullie ook veel sterkte in de strijd van de benzo ontwenning. wij zijn allemaal slachtoffer van de pillen die wij ooit gekregen hebben in alle onwetendheid

Ja precies dat zeg je goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Deligaf1 ik slik een half tabletje risperidon, voor t slapen. 

@ELL de 1e 1,5 jr dat ik mirta slikte viel ik alleen maar meer af of. Kwam echt geen grammetje bij. Dat wilde ik toen wel. Pas toen ik met sertraline en later lexapro begon, vlogen de kilo's er aan. Vorig jaar 2 maanden gestopt en bijna 10 kilo kwijt, terwijl ik wel de mirta nog had. T werkt kennelijk voor iedereen anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@doorbijter Als ik jouw was zou ik niet alles tegelijk doen, omdat je lichaam al veel moet aanpassen. Als je al op een AD zit en je bouwt de benzo eerst af, lijkt de benzo toch wat minder heftig erin te hakken door de AD. Ook al ben je langer bezig als je de AD dus daarna pas afbouwt, zoals ik dat zelf nu ook doe, het doel om stabiel te zijn is dan wel veel haalbaarder. De AP's zijn vaak ook shitty medicijnen met een onaardig bijwerkingenprofiel, dus die zou ik net als de AD tzt met vijlen afbouwen. Doe alles rustig aan is mijn advies, want de meer stabiel je er van af komt, de minder onzekerheid het voor jezelf oproept. Je houdt dan makkelijker vertrouwen in het proces.

@bolletje Dikke knuffel voor jou. Je bent een schat :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@doorbijter jeetje wat ben je aangekomen zeg! Wat is het toch een troep! Ook de AD’s. Ik hoop dat als je je AD gaat afbouwen je het gewicht weer gaat verliezen. Ik denk dat het verstandiger is eerst je benzo af te bouwen, dan een paar maanden wachten en daarna met je AD te beginnen. Ik snap dat je er graag vanaf wil hoor, maar als het niet goed gaat, weet je straks niet meer waar het aan ligt. Volgens mij raad de Ashton Manual het ook zo aan ( eerst je benzo, dan tijdje wachten en als je eraan toe bent aan je AD beginnen). Veel liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei doorbijter:

Ik heb nog steeds contact met 1 persoon waarmee ik deeltijd behandeling heb gevolgd 3 jr geleden. Zij was ook zoveel aangekomen en is onlangs met alle medicatie gestopt. Ze voelt zich niet top, maar dat deed ze met de medicatie ook niet, maar is wel 27 kilo afgevallen zonder er veel moeite voor te hoeven doen

wauw, dat is enorm! Wat een ongelooflijk groot verschil en wat moet dat wel niet met je lichaam doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...