Myle Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Ik heb trouwens niet eens komkommer of wortelen. Alleen een zak sla die van ellende bijna wegloopt. Ik zal m maar meteen weggooien. Dankjewel trouwens. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Maar @Bor, we hebben dus een groot tekort aan chocola Banaan dippen in chocola klinkt wel lekker trouwens. Hmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Nee kan je me niet mee verleiden. Totaal geen fruit met chocolade fan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Ik heb ne spritskoek gevonden in de kast. Weet niet hoe oud ie is want zijn van dochter maar ruikt nog ok. Ga me daar es aan wagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 1 minuut geleden zei Bor: Snicker Fleurtje? Gemeen kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 ja aardbeiendat is echt.... nou ik ga denk ik maar eens even een fles water ineens leegdrinken want dan krijg ik tenminste niet zo'n gevoel omdat ik -niks- van dat alles in huis heb. Haha. Ik vind veel teveel dingen lekker. Mag ik ook een snicker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Ik ben er es vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Okee. Geniet van de spritskoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Ik heb niks in huis, maar ik voel me ellendig. Het is nog steeds mijn streven om geen alcohol te drinken. Ik weet het even niet. Het voelt alleen en donker en alsof niks meer kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 10 minuten geleden zei Myle: Ik heb niks in huis, maar ik voel me ellendig. Het is nog steeds mijn streven om geen alcohol te drinken. Ik weet het even niet. Het voelt alleen en donker en alsof niks meer kan helpen. Hallo! Even een lichtje voor je aansteken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 of twee? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 oooooo, een heleboel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Hupsekee! Een heleboel lichtjes en twee harten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 en weet je @Myle gewoon volhouden totdat het raar zou zijn wel te gaan drinken ipv andersom. Dat gaat gebeuren. Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 dankjullie! Wat lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 2 uur geleden zei fleurtje: Ik heb ne spritskoek gevonden in de kast. Weet niet hoe oud ie is want zijn van dochter maar ruikt nog ok. Ga me daar es aan wagen. Eh... zal ik de taart van zondag weer weghalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 doe maar. Ik ben op dieet. Het is vast magere chocoladetaart toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 1 minuut geleden zei Lika: en weet je @Myle gewoon volhouden totdat het raar zou zijn wel te gaan drinken ipv andersom. Dat gaat gebeuren. Echt waar. Serieus: drinken is voor mij inmiddels net zo raar als op mijn handen naar het werk te lopen of kapitain Kirk de beste Star Trek kapitein te noemen. Ik peins er niet over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Magere chocoladetaart Daar wil ik dan wel een stukje van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 1 minuut geleden zei Lika: doe maar. Ik ben op dieet. Het is vast magere chocoladetaart toch? Hij is gemaakt van crackers marmite voor de chocolade look en voila! Yummie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Met een fijne sprinkeling van kattenhaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 of kapitain Kirk de beste Star Trek kapitein te noemen. Terwijl dat uiteraard Picard is. Of Archer. Of net zo raar als magere chocoladetaart. Ik combineer nu chocolade met chips en cola. Best te pruimen. Kun je al wat afleiding vinden @Myle? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden