bolletje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Joehoe goeie morgen lieverds, Hebben jullie het grote nieuws al gehoord???? Nee? Nou hier komt het dan. K.N.M. GAAT HET DIT WEEKEND HEEEEEEL RUSTIG AAN DOEN, goed hé? Ja dat hoorde ik gisteren even tussen neus en lippen door. En wat ze beloofd komt ze altijd na. Annie87 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Wat een rust hier.... Kan iedereen een beetje genieten van het mooie weer?? Hier gaat het redelijk, nog steeds dat deinende gevoel in mijn lijf en wat inwendige spanning met aardig wat hartoverslagen...ik doe rustig aan en probeer me er niet te druk over te maken Mooi weekend gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lightspacer Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Het is me nog gelukt om vanmiddag te gaan zwemmen, 1000m in het 50m bad. Een vriend van me was er ook, dus het was wel gezellig. Vannacht wel gerommeld met in slaap komen, kwartje extra zopiclon genomen. Op zich redelijk geslapen. Ik ben nog steeds blij met mijn nieuwe zonwering, het is hier nu 23,5 graden. Best te doen. Ik hoop dat jullie een goed weekend hebben, ondanks de warmte, of dankzij de warmte. gr. Jeroen Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 7 uur geleden zei EefjeJ: Vandaag zeker genoten van het mooie Wat een rust hier.... Kan iedereen een beetje genieten van het mooie weer?? Hier gaat het redelijk, nog steeds dat deinende gevoel in mijn lijf en wat inwendige spanning met aardig wat hartoverslagen...ik doe rustig aan en probeer me er niet te druk over te maken Mooi weekend gewenst! Vandaag zeker genoten van het mooie weer. Jaarmarkt in Montfoort bezocht en vanmiddag fietstochtje gemaakt. Daarna wel brak wegens ietwat tekort aan slaap. Morgen staat een bezoek aan Monnickendam op het programma, met een Spaanse avond en een diner. Maandag wel een dagje vrij genomen, dat lijkt me wel handig. Ik merk sinds ik de supplementen neem vanwege het B-12 tekort wel een lichte verbetering, maar ik ben wat vermoeider dan zou moeten en het slapen is ook nog niet super. Weet nu wel waar dat mindere slapen en de vermoeidheid vandaan komen en dat stelt wel enigszins gerust. Hopelijk blijft de verbetering zich voortzetten, al moet ik geduld hebben (en geen benzo's nemen!!!) EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 @Cyclad58 Monnickendam is leuk! Ik woon er niet ver vandaan en wat fijn dat je een verbetering voelt. Veel plezier morgen. Truste iedereen Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden