Spring naar bijdragen

onze h. kamer 24-8-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Wat een rust hier....
Kan iedereen een beetje genieten van het mooie weer??

Hier gaat het redelijk, nog steeds dat deinende gevoel in mijn lijf en wat inwendige spanning met aardig wat hartoverslagen...ik doe rustig aan en probeer me er niet te druk over te maken ;)

Mooi weekend gewenst!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is me nog gelukt om vanmiddag te gaan zwemmen, 1000m in het 50m bad. Een vriend van me was er ook, dus het was wel gezellig. Vannacht wel gerommeld met in slaap komen,  kwartje extra zopiclon genomen. Op zich redelijk geslapen. Ik ben nog steeds blij met mijn nieuwe zonwering, het is hier nu 23,5 graden. Best te doen. Ik hoop dat jullie een goed weekend hebben, ondanks de warmte, of dankzij de warmte.

gr. Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei EefjeJ:

Vandaag zeker genoten van het mooie Wat een rust hier....
Kan iedereen een beetje genieten van het mooie weer??

Hier gaat het redelijk, nog steeds dat deinende gevoel in mijn lijf en wat inwendige spanning met aardig wat hartoverslagen...ik doe rustig aan en probeer me er niet te druk over te maken ;)

Mooi weekend gewenst!

 

Vandaag zeker genoten van het mooie weer. Jaarmarkt in Montfoort bezocht en vanmiddag fietstochtje gemaakt. Daarna wel brak wegens ietwat tekort aan slaap. 
Morgen staat een bezoek aan Monnickendam op het programma, met een Spaanse avond en een diner. Maandag wel een dagje vrij genomen, dat lijkt me wel handig. 

Ik merk sinds ik de supplementen neem vanwege het B-12 tekort wel een lichte verbetering, maar ik ben wat vermoeider dan zou moeten en het slapen is ook nog niet super. Weet nu wel waar dat mindere slapen en de vermoeidheid vandaan komen en dat stelt wel enigszins gerust. Hopelijk blijft de verbetering zich voortzetten, al moet ik geduld hebben (en geen benzo's nemen!!!) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...