Lika Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 De hond is weer raar Grommen,blaffen, krabbelen. Ik weet het niet meer. Heb nu alle deuren open en hem uit de bench. Nu is ie stil. Die gaat nooit weer in de bench willen. Weet niet of dat erg is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Ik ga proberen te slapen nu. Tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Thanks @Lika. ik hoop het. En honden kunnen raar zijn, net als katten. Mijn kat is al de hele avond aan het miauwen, erg luid, zonder reden (voor mij niet tenminste). Ze heeft eten, drinken, aandacht. Speeltjes. Ik hoop dat je hond stil blijft. Dat je een beetje een goede nacht kan maken. Die bench is even voor latere zorg. Slaap zacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 overmorgen volle maan ( be invloedt misschien al?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 12 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2019 Ik denk het wel. Ga nu maar slapen. Ik ben compleet uitgeput. Ik kan even niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 1hond heeft uiteindelijk in de voorkamer op de bank geslapen. Er is iets wat hij vervelend vindt op de plek waar hij altijd slaapt. We gaan het determineren. Nar de vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden