Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Spot

Cbd of medicatie

Aanbevolen berichten

Heeft iemand hier ervaring met cbd olie, Gaba supplementen of eender wat voor medicatie die de intwenningsklachten wat kunnen verzachten en voor wat extra slaap zouden kunnen zorgen ( geen benzo uiteraard) 

Nu al 5 maanden met een serieus slaaptekort waardoor de ontwenningsverschijnselen precies erger worden in plaats van beter. 

Ben nu op een punt gekomen waarbij ik letterlijk niets meer kan doen, ik voel me net een plant. 

Ik zit nu op 2,4 mg diazepam ( dit kan ik op deze manier doen omdat ik pilletjes hen laten maken van 0,10) 

Ik weet dat ik in herhaling val maar zou niet weten waar ik anders mijn vragen moet stellen 

#ongerust

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei ELL:

Heb je Mirtazapine al geprobeerd? 

Nee maar heb al gehoord dat je er veel van bijkomt en dat wil ik niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dikker worden lijkt me minder erg dan slaaptekort. Als je echt ontwenning hebt helpt cbd en Gaba denk ik niet om te slapen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Spot:

Nee maar heb al gehoord dat je er veel van bijkomt en dat wil ik niet

Wat wil je dan? Je hebt slaapproblemen en je wilt daarvan af zonder benzo's of Z-drugs te gebruiken? Dan kom je al snel bij Quetiapine of Mirtazapine uit. 

Je wordt alleen maar zwaarder van Mirtazapine als je toegeeft aan je driften om te snoepen/eten/snacken/ Je bent er dus zelf bij. Als je normaal eet word je van Mirtazapine echt niet dikker. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...