Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 6-8-2019

bolletje

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen ^_^

Werk ze Bolletje!

@Cyclad58 hoe gaat het vandaag met je? en met @Kannietmeer? Heb je nog erge klachten van het afbouwen of is het al wat geminderd? @Verbloemen ik vind het zo naar voor je dat je het zo ontzettend zwaar hebt...ik kan je niks meer dan heel veel kracht en sterkte wensen :rose:

Hoe gaat het met de rest vandaag?

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Lightspacer:

En hoe is het dan met jou @eefje ?  Ik heb weer een zware ochtend helaas. Brak in mijn koppie en wat last van mijn buik. Zo even douchen en dan nog even op bed liggen. Om 13hr komt mijn hulp. Daarna zwemmen.

Het gaat redelijk, beetje gespannen/onrustig...wel al minder dan vanmorgen bij het wakker worden gelukkig....
Balen dat je een zware ochtend hebt! Ik hoop dat je opknapt van het zwemmen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei EefjeJ:

Goeiemorgen ^_^

Werk ze Bolletje!

@Cyclad58 hoe gaat het vandaag met je? en met @Kannietmeer? Heb je nog erge klachten van het afbouwen of is het al wat geminderd? @Verbloemen ik vind het zo naar voor je dat je het zo ontzettend zwaar hebt...ik kan je niks meer dan heel veel kracht en sterkte wensen :rose:

X

Ik ben gelukkig rustig, maar het wiebelt lichamelijk soms.  Maar mijn humeur is goed en ik ben gewoon kalm en zeker. Dat is het belangrijkste. Heb wel mijn medicatie opnieuw voorbereid, om te zorgen dat ik iets langzamer ga dan wat ik eerst had gepland. Kijken of dat uitmaakt of dat ik nog langzamer moet gaan

@Lightspacer dat zwemmen klinkt wel lekker. Ik hoop dat het je goed doet.

@bolletje veel plezier! Waar ben je nu mee bezig? Mooi project?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen . Ik heb redelijk geslapen.

Bij wakker worden grote onrust verkrampt en angst want de ademhaling gaat als een gekke.ook weer kotsmisselijk. 

Dus de emmer weer naast me.

Ik zal later vertellen welke hulp er bij mij langskomt.

Iedereen veel kracht voor vandaag. Oh ja en ben sinds 2 dagen aan het vijlen met kannietmeer xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei EefjeJ:

Goeiemorgen ^_^

Werk ze Bolletje!

X

Ha @EefjeJ, vannacht redelijk geslapen. Niet super, maar wel ongeveer 6 uur. Inmiddels heb ik mijn vitamine supplementen binnen, daar begin ik vandaag mee. 
ik ben vandaag ook "gewoon" naar het werk gegaan. dat ging vrij goed. Al met al mag ik niet klagen. 

Eigenlijk onvoorstelbaar hoeveel mensen een vitamine B12 tekort hebben. van de 10 collega's die ik heb vertrouwden me er 4 toe (waaronder 1 jonge vrouw van 27, de rest is ouder) dat zij supplementen slikken of inentingen krijgen vanwege een B12 tekort. Ik vraag me dan meteen af hoeveel mensen er zijn die klachten hebben die zij niet kunnen plaatsen, maar niet weten dat zij mogelijk zo'n tekort hebben. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...