Spring naar bijdragen

15 Juli 2019, warm warmer warmst


Aanbevolen berichten

Lieve mensen,

Tien Baby Gifs heet a arts die David Tennant tiende arts dw Hij is zo schattig dw cast

 

 


Ik kan me zo voorstellen dat voor sommigen van jullie de druk en prikkel van het warme weer niet prettig zal vallen.  Het is opnieuw iets waar je centrale zenuwstelsel bij betrokken is om het te reguleren.  Voor veel mensen gaat het goed, anderen raken misschien iets overprikkeld / zieker.  Doe rustiig aan, geen eisen stellen aan jezelf, vooral wel veel drinken en allen ademen is wat nodig is. Verder is er niets. Je kan altijd kiezen, niets te doen. Te zitten en te wachten.  Het mag. Echt waar.

Ik denk aan jullie, maar ga vandaag niet aan het werk, maar naar Hoek van Holland, huur een bed een parasol en blijf daar liggen totdat het voorbij is. Mijn huis is al 45 graden onder de zon en het platte dag en ik heb besloten dat ik niet gekookt wil worden. 


Ongesteld en wel gelukkig, zelf mogelijk ook een beetje gevoelig voor het warme weer, maar in de gelegenheid er wel nog in te funcionteren, wens ik jullie een fijne dag. Gisteren was er geen eens een huiskamer geopend, dus dat wilde ik wel even doen. Want niet iedereen zal kunnen doen, wat je wil doen, namelijk ontspannen en genieten en buiten verkoeling zoeken.

Dikke knuffel van mij

 

Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier op het strand! 45 graden binnen bij jou, pffff. Inderdaad beter dat je je niet laat koken.

Ik word zo gaar met dit warme weer dat ik supergoed slaap en mijn afbouwtempo heb kunnen verhogen naar 5 Mg gewichtsvermindering per dag. Het leven geeft soms vreemde verrassingen :-) 

Hou vol allemaal vandaag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje wat een hitte bij jou @Kannietmeer :blink: groot gelijk heb je dat je naar Hoek van Holland gaat, geniet ervan!

Dat zijn goede berichten @ELL :)

Ik zit vooral veel binnen voor de ventilator, slapen gaat niet zo best, dus overdag rustig aan... Mijn paard heeft vanmorgen weer alles gekregen waar zijn hartje begeerd nu...koude douche, vliegenspray en lekker eten op het land... Nu ga ik even languit op de bank... 

@Cyclad58 hoe gaat het met jou? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei EefjeJ:

Jeetje wat een hitte bij jou @Kannietmeer :blink: groot gelijk heb je dat je naar Hoek van Holland gaat, geniet ervan!

Dat zijn goede berichten @ELL :)

Ik zit vooral veel binnen voor de ventilator, slapen gaat niet zo best, dus overdag rustig aan... Mijn paard heeft vanmorgen weer alles gekregen waar zijn hartje begeerd nu...koude douche, vliegenspray en lekker eten op het land... Nu ga ik even languit op de bank... 

@Cyclad58 hoe gaat het met jou? 

Ha @EefjeJ, ik heb het koud, haha!

De temperatuur buiten is 38 graden, binnen is het slechts 27 graden, dus ik blijf daar maar. Op zich gaat het best goed, maar er mag van mij 10 graden van de dagtemperatuur af. Zou wel zo prettig zijn! 

Is het stranddagje goed bevallen, @Kannietmeer

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Cyclad58:

s het stranddagje goed bevallen, @Kannietmeer

Heerlijk en veel te heet. Volledig onder de paracol gezeten. Wat anderen aan het doen waren weet ik niet, maar dat er mensen onwel zijn geworden weet ik wel, en dan moet je ook niet zo stom zijn om de hele dag met je lijf vol in de zon gaan zitten. Wij draaiden onze spullen steeds zo uit de zon, anderen draaiden als vanouds vol brandend in de zon  gewoon mee. Geen parasol, niks.

@Robbin Grappig zeg, dat moet een typefout zijn geweest , maar het was te warm het op te merken :lol:

Fijn @ELLdat je je tempo iets hebt kunnen opschroeven op het moment. Klinkt goed! Scheelt toch weer in afbouwtijd.

@EefjeJHet is gewoon het gebouw vooral dat hier voor zorgt denk ik. Want ook als het 30 graden is buiten, is het bij ons onmeetbaar warm. Grote ramen en wij zitten direct onder het platte dak ook.

@Lynn86Hoe ging het vandaag bij jou ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kannietmeer:

Heerlijk en veel te heet. Volledig onder de paracol gezeten. Wat anderen aan het doen waren weet ik niet, maar dat er mensen onwel zijn geworden weet ik wel, en dan moet je ook niet zo stom zijn om de hele dag met je lijf vol in de zon gaan zitten. Wij draaiden onze spullen steeds zo uit de zon, anderen draaiden als vanouds vol brandend in de zon  gewoon mee. Geen parasol, niks.

@Robbin Grappig zeg, dat moet een typefout zijn geweest , maar het was te warm het op te merken :lol:

Fijn @ELLdat je je tempo iets hebt kunnen opschroeven op het moment. Klinkt goed! Scheelt toch weer in afbouwtijd.

@EefjeJHet is gewoon het gebouw vooral dat hier voor zorgt denk ik. Want ook als het 30 graden is buiten, is het bij ons onmeetbaar warm. Grote ramen en wij zitten direct onder het platte dak ook.

@Lynn86Hoe ging het vandaag bij jou ?

Goed hoor @Kannietmeer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...