Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 21 -7-2019

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Een goede nacht gehad? Ik helaas niet en de onrust en angst zit er ook weer goed in. Ik merk ook dat mijn spijsvertering min of meer wordt uitgeschakeld bij veel onrust. Allemaal niet leuk.

Gelukkig wordt het vandaag mooi weer, de laatste aangename dag voordat de warmte ons even in de greep gaat houden. Ik ga mijn hardlooprondje doen en vanmiddag naar vrienden.

Fijne dag allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Robbin het gaat al stukken beter. Vannacht heel goed geslapen tot half 8 en ik heb net even 1,5 uur gefietst. Ik blijf nog wel onrust en spanning voelen in de ochtend. Denken jullie dat dit nog verder weg trekt deze week??? @Kannietmeer @Cyclad58 @doorbijter

Die vind ik nog wel lastig om soms te handelen. Ik zit nu op dag 4 van mijn laatste omzetting en zit op 2 x 3,5 Mg dia dus 7 Mg dia en kwam van 1 Mg lora. 

Oh ja en ik heb een hele droge mond en vieze smaak in mijn mond. Maar als dat het ergste is. Het grootste voordeel zit in dat ik niet meer zwaar depressief ben in de ochtend:D sinds ik aan het overstappen ben. 

bewerkt door Leen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He getver @Cyclad58 balen dat het vannacht weer niet ging... Maar het komt vast en zeker weer goed! Blijf dat herhalen :)

Goed om te lezen @Leen klinkt positief! 

Ik heb wel een goede nacht gehad en een heerlijke ochtend bij mijn paard... Ik zal even een fotootje delen :) Nu lekker niksen in de tuin... 

Fijne dag iedereen! 

PicsArt_07-21-01.38.53.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Leen:

@Robbin het gaat al stukken beter. Vannacht heel goed geslapen tot half 8 en ik heb net even 1,5 uur gefietst. Ik blijf nog wel onrust en spanning voelen in de ochtend. Denken jullie dat dit nog verder weg trekt deze week??? @Kannietmeer @Cyclad58 @doorbijter

Die vind ik nog wel lastig om soms te handelen. Ik zit nu op dag 4 van mijn laatste omzetting en zit op 2 x 3,5 Mg dia dus 7 Mg dia en kwam van 1 Mg lora. 

Oh ja en ik heb een hele droge mond en vieze smaak in mijn mond. Maar als dat het ergste is. Het grootste voordeel zit in dat ik niet meer zwaar depressief ben in de ochtend:D sinds ik aan het overstappen ben. 

Klinkt goed @Leen. Ik denk wel dat het nog iets beter gaat worden ondanks je eigenlijk iets te kort gekregen hebt aan Diazepam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Robbin:

Klinkt goed @Leen. Ik denk wel dat het nog iets beter gaat worden ondanks je eigenlijk iets te kort gekregen hebt aan Diazepam.

@robbin daar ga ik voor!! Iets minder onrust!! Die vind ik nog wel killing. Kan ik zelf misschien toch iets in doen door iets meer rust in te bouwen, ademhaling, mindfullnes en meditatie. Ja ik weet dat het krap is. Psych wou we overzetten op 5 MG maar heb er 7 van kunnen maken. Hoeven we wel iets minder af te bouwen. Hoe gaat het met jou? Bij hoeveel ben jij gaan werken met tapering en hoeveel doe jij dan per maand? Ik wil dit ook zeker gaan doen. 

bewerkt door Leen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Leen:

? Bij hoeveel ben jij gaan werken met tapering en hoeveel doe jij dan per maand? Ik wil dit ook zeker gaan doen. 

Ik heb een behoorlijke rit achter de rug @Leen, het gaat nu zeker beter maar ben er nog niet helaas. Ik kon mijn werk door alles niet meer doen en nog steeds niet. Ik bouw op dit moment met taperingstrips 2 mg per maand af en sta heel toevallig vandaag ook op 7 mg. Mijn persoonlijk advies aan jouw zou zijn om nu eerst even op 7 mg Diazepam te blijven en wat leuke dingen te gaan doen. Dan kan de Diazepam rustig z’n werk gaan doen en jij kan alvast een beetje wennen aan wat meer te ondernemen. Over een week of 3 rustig beginnen met een microtaper en gewoon door proberen te gaan met dingen doen en niet zoveel bezig zijn met de afbouw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...