Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
bumperjim

Zondag 14 juli 2019

Aanbevolen berichten

Ik had een bucketlist. Heb alles gehad op solotochtje Noorwegen na. Die is over 2 weken. 

Wat overblijft is van allerlei (steeds meer trouwens, niet steeds minder) dingen die me leuk lijken, waar ik zin in heb, die ik graag zou doen of meemaken. Maar niets meer wat moet vóór.... en dat voelt verdraaide luxe en vrij. 

Zou mooi zijn als dat zo blijft: volledig ok en tevreden voor als 't stopt, maar ook blij met iedere dag. 

bewerkt door jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Mooi. Jopie. Hier ook in die mood. 

Stukje vlees bij de maaltijd gedaan. Maar eigenlijk ook weer prima zo. Weer effe genoeg. . Eens per week is zat voor mij. Beetje flexitarier.  ( ja op mobiel gaat dat trema niet)Straks een mooie thee verzinnen ( met dank aan bumperjim die ons wees op een theewebsite). 

bewerkt door Sober

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei bumperjim:

Ze zijn niet aangenomen, ze hebben allebei zin om mee te doen. Als er nou eentje een gitaar neemt...

Toetseniste nodig Jim? Wat voor repertoire?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik 'moest' uit eten. Ik had 2 uur gekregen om mezelf bijeen te pakken terwijl hij even weg was, dochter ook. Dat betekent douchen, verkleden (ja hoge hakken @Kohtje)  en me mentaal bijeen schrapen.

Erg moeilijk hoor. Eten ook en ik ben al zo'n slechte eter. Voorafje ging er wel in, soep. Hoofdgerecht niet, paar hapjes maar, nagerecht dan wel weer, ijs met vruchten glijdt er ook wel in. Al met al smaakte het me goed en deed het me bovenal goed. 

Husband begon nergens over, op m'n vraag wil je ergens over praten was het nee, hoeft niet. Ik wil dicht bij je zijn ook al ben je soms zo ver weg. 

Ik heb niks gezegd. Het doet  mij zeer omdat het zo waar is. 

Cruel- U2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Ik verdwijn ook zo naar mn mandje. . Was hier letterlijk een rustdag. Soms erg nodig. Ik leer te aanvaarden dat het nodig is. 

Slaap goed mensen.

bewerkt door Sober

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei Bor:

IHusband begon nergens over, op m'n vraag wil je ergens over praten was het nee, hoeft niet. Ik wil dicht bij je zijn ook al ben je soms zo ver weg. 

Ik vind dat wel ontroerend. Liefde zonder woorden. Liefde op zijn Fries. Meneer Bor lijkt mij een goede kerel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei jopie:

Zou mooi zijn als dat zo blijft: volledig ok en tevreden voor als 't stopt, maar ook blij met iedere dag. 

De ultieme levenshouding. Jij komt ook altijd zo mooi kalm tevreden en gelukkig over in je berichten. Mooi wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei spirit:

Zou toch leuk zijn? De ADB band!

Dan doe ik ook mee , kan totaal niet zingen,  maar op ADB kan alles,  dus ik neem graag de zang op me :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ga zo ook afsluiten. Droge afmelding.

Morgen weer lekker werken, zin in. Zorg liever voor anderen dan voor mijzelf. Maar nu moest het wel even. Erg dankbaar voor jullie hulp. Anders had ik ws morgen niet kunnen doen wat ik het liefste doe.

Tot morgen en welterusten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei spirit:

Zou toch leuk zijn? De ADB band!

Dan ga ik weer saxofoon spelen. Als dat niet lukt zing ik mee in het ADB koor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
13 uur geleden zei Smaragd:

Ga zo ook afsluiten. Droge afmelding.

Morgen weer lekker werken, zin in. Zorg liever voor anderen dan voor mijzelf. Maar nu moest het wel even. Erg dankbaar voor jullie hulp. Anders had ik ws morgen niet kunnen doen wat ik het liefste doe.

Tot morgen en welterusten.

Wat fijn dat je weer kunt gaan werken. Mooi bericht. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-7-2019 om 19:17 zei jopie:

Wat overblijft is van allerlei (steeds meer trouwens, niet steeds minder) dingen die me leuk lijken, waar ik zin in heb, die ik graag zou doen of meemaken. Maar niets meer wat moet vóór.... en dat voelt verdraaide luxe en vrij. 

Ik snap dat het voelt als luxe en vrijheid, het is inderdaad niet vanzelfsprekend. 

bewerkt door Jannigje
Zin weggehaald, voelde niet goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Jannigje:

Nee, nog niet, maar in een volgend leven word ik vast een ekster. B)

Liever een duif :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Reacher:

Liever een duif :D

Ja dat dacht ik wel!! Gaat niet gebeuren, tenzij ik gestraft word natuurlijk. Slecht karma ofzo :unsure:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...