Jannigje Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Geplaatst 15 juli 2019 17 uur geleden zei Reacher: Eh... ik zeg dat @Jannigjein ieder geval geen vogel is! Nee, nog niet, maar in een volgend leven word ik vast een ekster. Reacher reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Geplaatst 15 juli 2019 15 uur geleden zei spirit: Zou toch leuk zijn? De ADB band! Dan ga ik weer saxofoon spelen. Als dat niet lukt zing ik mee in het ADB koor.
Jannigje Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Geplaatst 15 juli 2019 (bewerkt) Op 14-7-2019 om 19:17 zei jopie: Wat overblijft is van allerlei (steeds meer trouwens, niet steeds minder) dingen die me leuk lijken, waar ik zin in heb, die ik graag zou doen of meemaken. Maar niets meer wat moet vóór.... en dat voelt verdraaide luxe en vrij. Zou mooi zijn als dat zo blijft: volledig ok en tevreden voor als 't stopt, maar ook blij met iedere dag. Ik snap dat het voelt als luxe en vrijheid, het is inderdaad niet vanzelfsprekend. 15 juli 2019 bewerkt door Jannigje Zin weggehaald, voelde niet goed.
Reacher Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Geplaatst 16 juli 2019 19 uur geleden zei Jannigje: Nee, nog niet, maar in een volgend leven word ik vast een ekster. Liever een duif
Jannigje Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Geplaatst 16 juli 2019 9 uur geleden zei Reacher: Liever een duif Ja dat dacht ik wel!! Gaat niet gebeuren, tenzij ik gestraft word natuurlijk. Slecht karma ofzo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden