Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 23 juni 2019


Robbin

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Robbin:

EFBE7E28-98DA-4B7E-A2A9-BB0E7EA86917.thumb.jpeg.f3e65852537eb4be0644978e2f77886f.jpeg

Goedemorgen! Goed geslapen allemaal? @doorbijter trek je het nog een beetje? Nog heel even volhouden. @Huisvrouw alles onder controlle? Het is summertime buiten, wat gaan jullie doen? Ik zit met de voetjes in het zand. Fijne zondag allemaal ! 

Jij bent er vroeg bij. Fijne zonnige dag. Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Ik dacht hooikoorts te hebben maar volgens mij is het een ordinaire verkoudheid :-). Dus niet zo goed geslapen. Misschien ook omdat er vandaag 5 man extra (totaal 9 dus) komt eten (BBQ). Mijn valkuil is altijd dat ik teveel wil doen (mijn planning is te optimistisch) en alles moet perfect zijn. Daardoor ben ik dan s'avonds kapot en kan de gasten wel weg kijken. Afleren dus en leren genieten van de gezelligheid. Eigenlijk klinkt dat ook sneu: leren genieten!!!! 

 Ik hoop dat jullie goed geslapen hebben. Lees jullie verhalen hier en leef echt met de strijders die diep gaan mee! 

@Robbin strandzand hoop ik? Ik woon 15 minuten fietsen van de zee en ben vorig jaar niet een keer geweest! Misschien ga ik morgen even. In het kader van leren genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :)

Mooi op tijd @Robbin heerlijk! Geniet ervan

Denk goed om jezelf @Huisvrouw wat is perfect? In een ander zijn ogen kan dat weer verre van perfect zijn... Dus inderdaad geniet en rustig aan ^_^

Ik ga zo naar mijn paard, een rustig ritje maken buiten...nu is het nog niet zo druk ;) Verder rustig aan, voel me wat slap en moe... 

Fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lynn86:

Jij bent er vroeg bij. Fijne zonnige dag. Xx

Goed he.. Jij ook, of ben je druk met verhuizen?

 

1 uur geleden zei Huisvrouw:

@Robbin strandzand hoop ik? Ik woon 15 minuten fietsen van de zee en ben vorig jaar niet een keer geweest! Misschien ga ik morgen even. In het kader van leren genieten

Ja ja strandzand. Gewoon gaan, zal je goed doen.

 

1 uur geleden zei EefjeJ:

Mooi op tijd @Robbin heerlijk! Geniet ervan

 Thanks! Jij ook he, maak er een mooie dag van ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Mijn vriend had vannacht voor het eerst in  10 jaar een feest. Hele nacht niet geslapen en ligt nu in mijn bed te slapen. Weet even niet wat ik ga doen. Gewoon zelf naar buiten naar het park met een boek, of gewoon binnen blijven en wachten tot hij tot leven komt.
 

Ik ga in ieder geval eerst mijn medicatie bereiden voor de komende maand. De 6e maand van mijn venlafaxine-afbouw is alweer zo goed als voorbij.  (spierbal!! :-) )

Ik denk dat mijn pms periode ook weer is aangebroken, maar het is nog uit te houden..... sort of.... geloof ik.... of moet ik eigenlijk huilen en houd ik me groot?  (:rolleyes:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Robbin Ik heb in ieder geval al een fijne ochtend achter de rug, dus dat is erg fijn :) Maak jij er ook een mooie dag van? ^_^

@Kannietmeer Ben je er ondertussen al uit wat je gaat doen? :) Oh gat de hormonen beginnen weer op te spelen, wat een feest toch weer iedere maand...lekker huilen als je moet huilen, je hoeft je voor ons niet groot te houden xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

@Kannietmeer,super dat je de Venlafaxine afbouwt. Je doet het geweldig. Ik weet dat het beslist geen peulenschil is, Venlafaxine is met paroxetine de meest gevreesde AD wat afbouwen betreft. Sterkte met de PMS!

Ik had gisteren een erg zware dag. Begin maart overleed een goede vriendin van ons plotseling (de moeder van mijn schoondochter), zij zou deze maand 50 geworden zijn. De datum van het feest was in januari al gepland: 22 juni. Het feest is doorgegaan, maar dan in het kader van de herdenking. Het was een prachtige, maar emotioneel zware avond. 
Straks weer naar een verjaardag, bij de buren in de tuin, in de zon. Dat is minder leuk met deze warmte , maar als ik het te warm krijg ben ik zo weer thuis. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ het is goed vertoeven hier. Ik ben blij met het mooie weer.

Vorig jaar hield het maar niet op, ziek toen, vond het maar niks dus kan me goed voorstellen dat het voor de mensen die goed ziek zijn er niets aan is. Morgen nog wat warmer. Is het uit te houden in het binnenland?

@Suzan Wat ga je snel zeg. Gaat het wel goed? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei EefjeJ:

Pfoe heftig @Cyclad58 kan me goed voorstellen dat dat een emotionele avond is geweest... Vanmiddag alles goed gegaan?

@Robbin Heerlijk! Hier is het ook wel goed uit te houden, ik woon vlakbij het IJsselmeer en de wind komt nu uit die richting, erg fijn. Morgen weer naar het strand? 

ja, vanmiddag een gezellige verjaardag gehad, uit de zon, prima te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Cyclad58:

@Kannietmeer,super dat je de Venlafaxine afbouwt. Je doet het geweldig. Ik weet dat het beslist geen peulenschil is, Venlafaxine is met paroxetine de meest gevreesde AD wat afbouwen betreft. Sterkte met de PMS!

Dank je Ad. Vanmorgen de medciatie voorbereid voor de komende maand. En vanavond ging ik eens rekenen waar ik zit. Over 4 weken heb ik 50% afgebouwd! :D:heart::present:
Ik ben daar heel blij mee en hoop dat de tweede helft net zo 'vlekkeloos' gaat als de eerste, maar we weten dat het venijn zich precies hier bevindt, dus ik bekijk het met argusogen, dat snap je.
De methode is tot nu toe geweldig.  Wat zou ik zonder mijn geliefde afbouwweegschaaltje moeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei EefjeJ:

@Kannietmeer Ben je er ondertussen al uit wat je gaat doen?

Mijn vriend zijn telefoon werd vannacht door een boze medegast onder zijn auto gelegd om er vervolgens overheen te rijden..... eh ...what??? Ja...... vol met werkgegevens, ....dus we zijn vanmiddag in alle haast naar de Media Markt gegaan voor een nieuwe, en 90 % was gelukkig gebackupt. Daarna lekker gegeten in de oude haven in de schaduw. Al met al prima!
Morgen ook weer naar buiten ....

 

6 uur geleden zei Robbin:

Vorig jaar hield het maar niet op, ziek toen, vond het maar niks dus kan me goed voorstellen dat het voor de mensen die goed ziek zijn er niets aan is. Morgen nog wat warmer. Is het uit te houden in het binnenland?

Ik heb twee keer een zomer doorgebracht met ziekte.... de ene keer zag ik het niet eens, door de depressie,  de andere was ik gewoon te ziek van de benzo. Ik snap dat ook heel goed inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Robbin:

@EefjeJ het is goed vertoeven hier. Ik ben blij met het mooie weer.

Vorig jaar hield het maar niet op, ziek toen, vond het maar niks dus kan me goed voorstellen dat het voor de mensen die goed ziek zijn er niets aan is. Morgen nog wat warmer. Is het uit te houden in het binnenland?

@Suzan Wat ga je snel zeg. Gaat het wel goed? 

Gaat niet goed blijf nu voorlopig op 3 ik val veel af 25 kilo in 5 maanden kan het op het moment niet meer trekken.

Te veel onrust braakneigingen angst veel beven met mijn benen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...