Spring naar bijdragen

Zondag 23 juni 2019


Momentum

Aanbevolen berichten

Maar in de bench is toch ook prima? Die van ons is er heel tevreden. Ook als we weg zijn. We hebben een camera en hij ligt heel rustig. Alleen als we op een onverwachte tijd weg gaan.... dan is mijnheer het er niet mee eens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk is dat prima. Mijn hondje sliep in de bench met t deurtje open. Alleen nadat ze 3 maanden bij mijn toenmslige HA logeerde toen ik in een verpleeghuis verbleef hebben ze de bench direct aan de kant gedaan en mocht mevrouw op of zelfs in bed bij de HA of zijn kinderen. Maar geeft niet. Nu slaapt ze in mijn slaapkamer in mandje of op mijn voeteneind. En dat mag van mij. Tis ook een heel klein hondje. Dat maakt ook anders. Bench lukte niet meer na die 3 maanden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe hem 's nachts er maar gewoon weer in.
We zijn geen bench gewend, dus het ziet er naar onze mening een beetje uit alsof we hem in de gevangenis gooien.

Daarnaast wordt meneer een beetje groot voor die kooi, haha, en we hebben al de op een na grootste kooi.

Hij vindt het niet erg om er in te liggen, maar hij zal er nooit uit zichzelf in kruipen.

Maarrrrr, daarentegen heeft hij vandaag wel weer gezwommen! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en duidelijk heel andere situatie. Die hummel van mij is kleiner dan het gemiddelde katje. Dus op t voeteneind? Prima. Maar dat deden we vroeger echt niet met eerdere herdershonden.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-6-2019 om 16:14 zei Reacher:

Tijd voor een high tea. Vandaag zitten we in de Euromast in Rotterdam. Ik heb hoogtevrees dus @jannigje mag met haar gezicht naar het raam zitten.high-tea-euromast-06.jpg

Je zult nu wel vertrokken zijn, heb je lang gewacht gisteren? Volgende keer ga ik zeker met mijn gezicht naar het raam zitten hoor, prachtig uitzicht. 

Gaat het met je?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...