Lynn86 Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 52 minuten geleden zei Robbin: Ja dat zowiezo, maar als je gewoon op je dosis Ad blijft staan kan je toch ook afbouwen? Als het voor jouw werkt prima , maar het lijkt mij nogal gaan schommelen en dat kan je tijdens het stabiliseren juist niet gebruiken lijkt mij? Ik zou er persoonlijk voor kiezen om eerst de Lorazepam af te bouwen en dan het Ad. Wel fijn dat je er niets van merkt. Dan zou je na de Lora zo klaar zijn. Nee ik ga tijdens mijn afbouw gelijktijdig omhoog met ad en omlaag met 1mg lora daardoor kan ik die loslaten. Heb ik zelf maar uitgevogeld na tien duizend dingen in de afgelopen 8 jaar werkt dit voor mij nu het beste. Ontwenning krijg je toch op welke manier je het ook doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 @Lynn86 Oké, apart. Als je er maar vanaf komt toch? De ontwenningsverschijnselen zijn goed in de hand te houden. Als je maar langzaam genoeg gaat kan het goed te doen zijn. Ik hoop dat het zo gaat lukken, ga je binnenkort wel weer beginnen dan? Of heb je nog veel last? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 3 minuten geleden zei Robbin: @Lynn86 Oké, apart. Als je er maar vanaf komt toch? De ontwenningsverschijnselen zijn goed in de hand te houden. Als je maar langzaam genoeg gaat kan het goed te doen zijn. Ik hoop dat het zo gaat lukken, ga je binnenkort wel weer beginnen dan? Of heb je nog veel last? Klein beetje last. Stabiel gelukkig bijna. Heb een verhuizing in de planning dus voorlopig niet slim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca78 Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 @Robbin het gaat redelijk, hoofdpijn is bijna weg, spieren in mijn nek zitten nog wel vast. Inslapen gaat moeizaam maar ik slaap wel door dat is erg fijn. Pijnlijke benen zijn erg vervelend en maakt mij nog steeds wat angstig omdat ik in november een trombosebeen heb gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Wat een ellende nog @Bianca78. Maar als ik het goed heb is het niet erger geworden na de volledige stop of wel? Hoofdpijn is bijna weg, dat was wel een dagelijks iets toch? Ik hoop dat er snel nog meer verbetering optreedt voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 2 uur geleden zei Lynn86: Heb een verhuizing in de planning dus voorlopig niet slim. Owe joh, ja als dat teveel spanning opleverd kan je misschien beter even wachten ja. Wel lekker dat je dicht bij zee komt wonen, zon zee strand, frisse lucht. Of was jij dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 1 uur geleden zei Robbin: Owe joh, ja als dat teveel spanning opleverd kan je misschien beter even wachten ja. Wel lekker dat je dicht bij zee komt wonen, zon zee strand, frisse lucht. Of was jij dat niet? Haha nee dat was ik niet. Zou wel lekker zijn joh. Maar dit is ook fijn met een prachtig park voor ons en de hond. En grote speeltuin voor de deur en het belangrijkste ieder kind een eigen kamer. Heb er zin in. Nou ja zin uhm als alles in het nieuwe huis staat wel Ja. Het verhuizen van de spullen zelf mwa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca78 Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 11 uur geleden zei Robbin: Wat een ellende nog @Bianca78. Maar als ik het goed heb is het niet erger geworden na de volledige stop of wel? Hoofdpijn is bijna weg, dat was wel een dagelijks iets toch? Ik hoop dat er snel nog meer verbetering optreedt voor je. @Robbin nee het is niet erger geworden. Maar klinkt misschien gek of naïef, zondag geen oxazepam meer dus dan ga ik me nu alleen maar beter voelen maar dat is natuurlijk niet zo. Eerst moet die rotzooi helemaal uit je lichaam zijn en dan pas ga je je stap voor stap beter voelen. Vanmorgen beetje angstig en onrustig, bang om weer helemaal terug te vallen. Nek en rug zitten vast en dat trekt door naar mijn borst echt een rot gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 12 minuten geleden zei Bianca78: @Robbin nee het is niet erger geworden. Maar klinkt misschien gek of naïef, zondag geen oxazepam meer dus dan ga ik me nu alleen maar beter voelen maar dat is natuurlijk niet zo. Eerst moet die rotzooi helemaal uit je lichaam zijn en dan pas ga je je stap voor stap beter voelen. Vanmorgen beetje angstig en onrustig, bang om weer helemaal terug te vallen. Nek en rug zitten vast en dat trekt door naar mijn borst echt een rot gevoel. Dat herken ik zo enorm Bianca, de angst om weer helemaal terug te vallen...ons brein neemt ons echt in de maling volgens mij en ook die gedachtes zijn wij niet echt... Heb je ook die onrust vanaf het moment dat je wakker wordt? Sterkte! Gaat echt goedkomen Bianca78 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 41 minuten geleden zei Bianca78: Robbin nee het is niet erger geworden. Maar klinkt misschien gek of naïef, zondag geen oxazepam meer dus dan ga ik me nu alleen maar beter voelen maar dat is natuurlijk niet zo. Eerst moet die rotzooi helemaal uit je lichaam zijn en dan pas ga je je stap voor stap beter voelen. Vanmorgen beetje angstig en onrustig, bang om weer helemaal terug te vallen. Nek en rug zitten vast en dat trekt door naar mijn borst echt een rot gevoel. Nee hoor, zo gek klinkt het niet. Ben benieuwd hoe het verder verloopt bij je. Bianca78 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca78 Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 1 uur geleden zei EefjeJ: Dat herken ik zo enorm Bianca, de angst om weer helemaal terug te vallen...ons brein neemt ons echt in de maling volgens mij en ook die gedachtes zijn wij niet echt... Heb je ook die onrust vanaf het moment dat je wakker wordt? Sterkte! Gaat echt goedkomen @EefjeJ vannacht al wakker geworden was misselijk, zweten en onrustig. Vanmorgen ook onrustig wakker en dan die angst erbij. Nu voel ik me gelukkig een stuk beter. Dank je voor je berichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca78 Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 56 minuten geleden zei Robbin: Nee hoor, zo gek klinkt het niet. Ben benieuwd hoe het verder verloopt bij je. @Robbin hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 @Bianca78 tot nu toe heb ik best een aardige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 Dus weer een dagje strand @Robbin? Volgende week kan je er wel overnachten met die hitte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 @doorbijter die mogelijkheid heb ik wel inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden