Remi1 Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 @Maverick Nu met net Sinterklaas achter de rug, kerst en oud- en nieuw in verschiet is overal veel lekkers. Ik denk dat je nu, zeker in het begin nu, niet te streng voor jezelf zou moeten zijn. Die kilootjes komen later wel. Knap hoor wat je doet! 2 maanden is mij nog nooit gelukt, respect. Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Goedemorgen...vandaag 78 dagen zonder 30 sigaretjes per dag! Maverick, lady jane en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 21 december 2022 Rapport Share Geplaatst 21 december 2022 Ruim twee maanden gestopt, maar ik kan niet zeggen dat de balans al terug is Ik ben mezelf aan het volvreten, 10kg erbij in ruim 2 maanden, die mateloosheid in mij, die rusteloosheid, die drukte in mij hoofd, soms wordt ik doodmoe van mijzelf. Kan wel janken op het moment. Het is niet alleen het stoppen met roken, ik ben op dit moment weer in alle hevigheid destructief, wil mijzelf het liefst helemaal in elkaar trappen, wat een klote brein heb ik toch. Ik voel me gevangen, levend begraven, zielig en vol zelfmedelijden en dat wil ik helemaal niet. Blijkbaar heb nog maar weinig echt geleerd van loskomen uit verslaving, ik verleg nog steeds mijn gebruik naar iets anders. Ik moet hier iets mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Vandaag 3 maanden nicotine-vrij Volgende week 6 maanden alcohol-vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Vandaag 4 maanden nicotine-vrij! Volgende week 7 maanden alcohol-vrij!! lady jane, Remi1, Artax en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 klasse Fonny, gestaag doorgaan.................. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2023 Hoe gaat het met jou en je (niet)roken intussen @Maverick? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2023 Goedemorgen Remi...1 oktober gestopt....is en was moeilijk... .maar we houden vol...dank je voor je informatie karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2023 Dat is een hele prestatie @Fonny Wat voor informatie bedoel je? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 17 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2023 (bewerkt) 19 uur geleden zei Remi1: Hoe gaat het met jou en je (niet)roken intussen @Maverick? Gaat goed @Remi1 dank voor het vragen. Ik rook nog steeds niet en ik lijk voorlopig weer wat meer rustig en in balans. Hoe gaat het met jou? 17 februari 2023 bewerkt door Maverick Woordje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Op 17-2-2023 om 15:08 zei Remi1: Dat is een hele prestatie @Fonny Wat voor informatie bedoel je? Informeren is vragen... Dank je Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 19 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2023 Mijns inziens is iemand informeren ; iemand kennisgeven van iets. Maar maakt niet uit. Hou lekker vol @Fonny en @Maverick. Daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 16 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2023 Bijna drie maanden niet gerookt. Voelt goed, gaat blijven lukken. Zet door stoppers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden