Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Gaan we met Pasen een wedstrijdje paaseitjes eten doen? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Echte eieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Ik hoef alleen maar puur en die van 100% cacoa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Zojuist zei Lars: Echte eieren Zucht bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Die mag jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 nee Lars, het was rechtstreeks van Tele2 en het betrof dezelfde naam als die ik en anderen hier kregen een paar dagen geleden. Ik weet nog dat een stuk of 10 andere frummers ook die pb hebben gekregen, Yvonne en Bob o.a. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 wanneer is het pasen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Ik had hem ook @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 En deze doet ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Ik had die spam ook, maar alleen hier. Tot nu toe..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Is vervelend dat dit je privacy aantast @lady jane. Misschien weet iemand hier hoe dit kan. Is dit forum gelinkt aan hetzelfde email adres als bij Tele2? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Hee jouw paashaas is uitgegleden over de eitjes Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 ja Reacher, maar dat is bij de moderators bekend, verder niet.(? dacht ik dan toch) Ik heb Tele2 net gewaarschuwd en gevraagd hoe het kan dat iemand hun adressenbestand kan gebruiken. Maar het zou idd dus ook het adressenbestand van adb kunnen zijn. Zal dat vragen aan de mods. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Ik ga slapen zit niet lekker in mijn vel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 morgen beter hoop ik voor je Lars, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Maar Jane krijg je niet dit bericht natash223 heeft je een bericht gezonden die krijg ik in mijn e mail box Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Ben benieuwd @lady jane! Trusten @Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 kreeg je die vandaag? Ik wel dus en via een officiele site vd Tele2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Ik ga ook, ik ben weer veel te druk aan het worden. @smart fijn dat je er even was Trusten Lady! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Slaap lekker. Dag met jarige en bezoek doorstaan. Was mezelf voor en met haar. Pakte goed uit. En rust.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2019 Lief van jullie iets terug te horen! Ik had ook spam in mijn postvak! Nog een afwasje hier en dan lekker slapen. Dikke smok lieverds! (Is Fleurtje nog ergens? Joehoe!!!) Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2019 Mijn laatste nachtdienstje en dan paar dagen vrij , jippie! Jopie had het helemaal niet gelezen, ja achteraf. Super knap van je!! Ow nee geen complimenten, een klap op je bips! Na alle spanning van afgelopen maanden is het niet zo gek hoor, goed is het niet maar snap het wel. Hou hem rechts en haaks, he? Waardevol dit forum, dan hoor, fijn dat jij er was Reacher! Pauze overrrrrr, mag weer rennen en heerlijk dat ik dat vindt, ben en blijf een nachtmensspookje. Fijne dag alvast voor morgen, als jullie opstaan mag ik heerlijk slapen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden