Gast Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 (bewerkt) Op mijn werk vandaag waren ze lief. Of ze toch iets mochten geven voor die interviews. Voor wat ik daar doe. Ik verdraag dat niet. "Een dagje uit", desnoods, "met de kleintjes". Ze weten wat er speelt. Ik moest huilen. Per 1/4 moet ik de huur opzeggen van hun huis. Ze op straat zetten, voor mijn gevoel. En dan een dagje uit accepteren? Dat kan ik niet. Dat klopt niet. Het ís niet leuk! Ik verdraag het niet als ik daar moet huilen. Ik verdraag het niet als ze zo lief zijn. Laat me rustig de ellende aangaan, dat kan ik en dat hou ik vol. Ook rustig. Ook beheerst. Ook met geduld. Maar ga niet mij daar zo even zitten waarderen. Dan breek ik. Don't fucking geef me een compliment! Complimenten zijn voor mij een.doodvonnis. 18 maart 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 (bewerkt) Wat een. godvergeten kutzooi (drie bier verder) 18 maart 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Ha Joop! Als ik nu toch zeg dat ik je absoluut niet waardeer, ga je dan over op een bakje thee. Bordje brinta erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Of moet het er even uit allemaal? Kan ook. Mag ook. Flink uithuilen dan. Dat geeft ruimte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Geloof je me als ik zeg dat t verdorie nog helpt ook?. God dit is lang geleden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Dat geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Thee. Nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Blijf ff Asjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Tuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Water staat op. Zakjes in t kopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Ik neem een zoethout thee. Brinta had ik al tussen de middag op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Thnks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Sure. Zit je in de deuropening of is dat te koud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Deur dicht. Is goed nu. Hij kookt. Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Ik check vanavond nog een paar keer in op het forum. Is dat goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Hoef je alleen maar te schrijven als je iemand nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 (bewerkt) Ja. Dank. Nu thee, en bier is op. En (vooral) gevoel: no way. Niet zo. Rust zoeken. Dank dat je er was. 18 maart 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Nu niet meteen denken dat ik dit schrijf uit waardering. Geen enkele waardering hier. What so ever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 2 minuten geleden zei jopie: Ja. Dank. Nu thee, en bier is op. En (vooral) gevoel: no way. Niet zo. Rust zoeken. Dank dat je er was. Bedankt dat ik er voor je mocht zijn. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Ach lieve Joop goed dat je nu aan de thee zit wil je ook nog koffie god waarom heb ik toch nooit de juiste woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 @jopieVerschrikkelijke kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Jopie Ik lees al jaren mee. Geniet altijd van je loop avonturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Tong verbrand aan de thee. Te ongeduldig he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Jopi, ik komvanavond ook hier regelmatig kijken,. Jij verschrikkelijk wezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2019 Socrates op schoot met zijn blije imitatie van een vliegtuigmotor. Plato onder de stoel. Mijn olijke tweetal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden