Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 12-3-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Ik ben 2 weken terug door de psych op 3 x daags 10 mg Oxazepam gezet. Ik heb dat niet genomen, maar vandaag moest ik terug en moest erkennen dat het met de dag slechter gaat, mede door de gebeurtenissen van de afgelopen week (al is dat niet de oorzaak). Omdat ik volstrekt geen alternatieven meer zie (en niets doen is zeker geen alternatief) vandaag toch met de Oxazepam begonnen. Vreselijk, maar niets doen is nu erger. Wel afgesproken om a.s. maandag te evalueren.

Voel me een loser, maar weet tegelijk dat ik dat niet ben. Ik krijg nu ook groepstherapie vanaf de 29e en dat lijkt me beter en voor mij zinvoller. Dat is dan puur gericht op personen die niet van spannings- en angstklachten afkomen maar niet kunnen duiden waar het vandaan komt. Ik ga er open in, maar heb nu even rust in mijn lichaam nodig. 

Tegelijkertijd blijf ik jullie hier natuurlijk wel van harte ondersteunen! 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte @Cyclad58! Balen van de Oxazepam. Goed dat je in groepstherapie gaat. 

Ik heb een rotdag. De Lorazepam etc valt me niet lekker, en baal van het vooruitzicht hier nog zo lang mee bezig te zijn. Was al heel lang moe en niet lekker, nu ook weer doodmoe. Niemand lijkt het te snappen in mijn omgeving. Bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer mag idd wat levendiger hier :)

@bolletje hoe zet je al die leuke plaatjes hier ?

@Cyclad58 ach jee, ik wil de o van oxazepam niet eens meer horen of lezen. Na wat ik vorig jaar allemaal daardoor heb meegemaakt. Ik hoop dat het voor jou beter gaat werken ? Kon je geen diazepam vragen ? En je bent geen loser, soms hebben we gewoon geen keus en moeten we dingen doen die we eigenlijk niet willen ..Sterkte Ad

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou kijk Hypertje https://www.animaatjes.nl/plaatje hier heb je de site waar je de plaatjes op kan zoeken. Als je een plaatje wilt ga je er op staan en druk op je rechtermuisknop. Dan op kopiëren. Dan ga je naar de plaats waar je het neer wilt zetten. Zet je pijltje op het puntje, druk dan weer op de rechterkant en dan zie je plakken staan. Plak het dan op het punt waar je pijltje staat. Als het niet lukt hoor ik het wel.:)

Hé lieve K.N.M. met mij gaat het goedlieverd dank je wel. Hoop dat je hoofd vandaag minder raar doet en je vannacht goed geslapen hebt.:lips:

Hoi Ell ik hoop dat het vandaag ook wat beter met jou gaat, en pin je niet teveel vast op de tijd die anderen er over doen. Jij bent jij, met jouw ervaringen. De een herstelt nu eenmaal anders en vlugger dan de ander.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ad, je bent alles behalve een loser. Ik weet als geen ander dat je soms echt geen keus hebt en een benzos het enige is dat helpt. Ik hoop dat de oxa je cirkel kan doorbreken. En misschien ben je na 2 weken al eerder zo ver dat je kunt minderen. En zo niet, dan is dat maar zo. Je weet dat je er af kunt komen, dat is je eerder gelukt. Ik hoop echt dat je je met oxa wat rustiger voelt. Sterkte. 

Hier is t trouwens niet veel beter. Had ook zoveel onrust dat ik t liefst de lora wilde ophogen. Uiteindelijk niet gedaan, maar t is een dagelijkse strijd. Hoop snel op betere tijden voor ons allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-3-2019 om 09:28 zei bolletje:

Eleo goeie morgen,

Je vraagt om nog meer positieve verhalen, maar lieverd die helpen maar even bij je.. Daarna zak je weer weg in onzekerheid en angst. Is angst misschien ook de rede waarom je bent gaan slikken?

Dan is dat wat je aan moet pakken. Zoek het echt bij jezelf. Verhalen helpen wel, maar niet als je iedere keer weer terug valt. zoek kracht bij jezelf. Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw gevoelens en ook alleen jij bent de gene die dat kan veranderen. EN JE KAN HET. Sterkte.

 

23 uur geleden zei bolletje:

Nou kijk Hypertje https://www.animaatjes.nl/plaatje hier heb je de site waar je de plaatjes op kan zoeken. Als je een plaatje wilt ga je er op staan en druk op je rechtermuisknop. Dan op kopiëren. Dan ga je naar de plaats waar je het neer wilt zetten. Zet je pijltje op het puntje, druk dan weer op de rechterkant en dan zie je plakken staan. Plak het dan op het punt waar je pijltje staat. Als het niet lukt hoor ik het wel.:)

Hé lieve K.N.M. met mij gaat het goedlieverd dank je wel. Hoop dat je hoofd vandaag minder raar doet en je vannacht goed geslapen hebt.:lips:

Hoi Ell ik hoop dat het vandaag ook wat beter met jou gaat, en pin je niet teveel vast op de tijd die anderen er over doen. Jij bent jij, met jouw ervaringen. De een herstelt nu eenmaal anders en vlugger dan de ander.

 

Dank je lieve Bolletje , ja dat klopt , mijn. Lichaam doet het op zijn eigen manier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt Eleo. Er bestaat nog iets naast het bewustzijn, en dat is echt gericht op genezing maar dat heeft echt tijd nodig. Vertrouw daar maar op. Probeer eens in gedachten te (praten) tegen je tweede ik (über ich). Je zal merken, na veel oefenen, dat dat gaat lukken.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...