bolletje Geplaatst 28 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2019 Bloem hier is het schilderij dat ik maak http://s1369.photobucket.com/user/bollje1000/media/003_zps3a9f09bb.jpg.html?sort=3&o=13 Als je naar onderen scrolt zie je nog meer. Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 28 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2019 4 uur geleden zei bolletje: Bloem hier is het schilderij dat ik maak http://s1369.photobucket.com/user/bollje1000/media/003_zps3a9f09bb.jpg.html?sort=3&o=13 Als je naar onderen scrolt zie je nog meer. Wat gaaf @bolletje! Wat een talent super mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muurbloempje Geplaatst 28 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2019 @bolletje echt gaaf zeg! Zeg alsjeblieft dat je er wel meerdere dagen mee bezig bent om zo iets te maken anders wordt ik echt jaloers! Haha Zou willen dat ik dat ook kon, maar ik en verf willen maar geen beste vrienden worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2019 Dank dank. Bloem nooit zeggen dat je het niet kan, proberen. Een hele goeie afleiding. Ja en natuurlijk ben ik niet in een dag klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muurbloempje Geplaatst 28 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2019 @bolletje Haha dat heb ik gek genoeg wel geleerd door de benzo's niet stoppen na 1keer falen maar blijven proberen! En met schilderen... het is gewoon niet mijn materiaal helaas... heb zowel waterverf als acrylverf geprobeerd zonder succes vroeger dat ik 12 was wel vaak olieverf gebruikt dit was dan wel makkelijker voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 Olieverf is ook veel gemakkelijker, ik ben blij dat ik op een van de dagbestedingen dat mag gebruiken. Acryl is niets voor mij. Maar waarom probeer je het niet. Bij de Action kan je doeken kopen en penselen. Ja en kleine tubes olieverf zijn ook niet duur. Je zoekt een plaatje bij afbeeldingen b.v abstract, een beetje makkelijk, trekt dat over op doek en kleur dat in. En kijkt hoe dat wordt. Geen waterverf of acryl. Droogt veel te snel. Probeer dit weekend eens wat te doen. Is zooooo leuk meid. En anders met kleurtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muurbloempje Geplaatst 1 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2019 @bolletje Ja ik heb geleerd om geen acrylverf te kopen bij de action... wilde schilderijtjes maken voor in de baby kamer, maar moest er 4x over heen zodat het eindelijk dekte... Dit weekend gaat het niet lukken, maar kan volgende week wel even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Ja leuk Bloem als je het probeert. Ik ben heel benieuwd. Niet naar het resultaat maar hoe je je er bij voelt, das belangrijk. O dit vind ik leuk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 @bolletjeik kreeg een folder in de bus voor 4 weken schilderen voor 80 euro. Denk er serieus over dat eens te doen om te proberen. Materialen en locatie en alles erbij. Dus doek en verf krijg je dan allemaal. Ik denk al sinds ik tiener ben, dat ik een ongeboren schilderes ben... oftewel, eigenlijk nooit echt opgepakt, maar wel een paar keer geprobeerd. Ook zie ik soms schilderijen voor me in de natuur of in mensen. En als ik schilderijen zie, kijk ik altijd naar de techniek en hoe het er van dichtbij dus uitziet. De reden dat ik twijfel, is dat mijn apartement zo klein is dat ik zeker weet dat ik nu niet in mijn eigen huis kan doen. Maar buiten de deur zou ik kunnen proberen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 (bewerkt) Doen doen lieverd. En je hebt eigenlijk maar weinig plaats nodig hoor. Alleen een tafeltje waar je je spulletjes neer kan zetten, en als je wilt kan ik je wat aanwijzingen geven via de pc. als je een fotootje plaatst. Is dat een uur per week dan? En dat 4 weken lang? Of een middag? En met olie of acryl verf? Weet je wat zo fijn is met schilderen? Je moet je concentreren dus je wordt heel rustig want je denkt nergens anders aan. Goh lieverd wat zou ik het leuk vinden als je dat zou gaan doen. 3 maart 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden