Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 27-2-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu lieverds,

Hier slecht geslapen. Waardoor? Geen flauw idee. 't Is al weer een week of wat, minder.  Maar ja, niet geklaagd hoor we gaan vandaag gewoon weer werken. Ze gaan bij ons karnaval vieren, wat een ellende zeg, alles is verbouwd en versierd voor een dag gemaakt plezier. Maar mij niet gezien. Lekker schilderen in een hoekje en...…………. rust aan m'n kont want ze vieren het in een andere kamer. Yehaaaa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @bolletje

Ondanks je even iets minder slaap laat je je niet uit het veld slaan dit bewonder ik enorm! 

Helaas vieren wij geen carnaval hier zou dat best wel een keer willen meemaken :D lijkt mij een geweldige uitlaat klep!

Vandaag was een heerlijke warme dag  en heb lekker een uur gewandeld.  

Veel schilder plezier nog! Ik ben best benieuwd wat je aan het schilderen bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bloemmmm, o goeie morgen, zal ik je eens wat vertellen? Ik heb als een blok geslapen, wat een rust gisteren zeg. Geen radio aan maar koptel. met natuurgeluiden, geen mensen die constant aandacht vragen, want er zijn toch ook wat mensen daar met een fikse stoornis, geen andere geluiden, niets anders zien dan alleen m'n schilderij, heerlijk. Help me over anderhalve maand herinneren dat ik een foto plaats?:lips:

http://s1369.photobucket.com/user/bollje1000/media/003_zps3a9f09bb.jpg.html?sort=3&o=13

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-2-2019 om 07:32 zei bolletje:

Nou Bloemmmm, o goeie morgen, zal ik je eens wat vertellen? Ik heb als een blok geslapen, wat een rust gisteren zeg. Geen radio aan maar koptel. met natuurgeluiden, geen mensen die constant aandacht vragen, want er zijn toch ook wat mensen daar met een fikse stoornis, geen andere geluiden, niets anders zien dan alleen m'n schilderij, heerlijk. Help me over anderhalve maand herinneren dat ik een foto plaats?:lips:

http://s1369.photobucket.com/user/bollje1000/media/003_zps3a9f09bb.jpg.html?sort=3&o=13

prachtig Bol!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...