Spring naar bijdragen

Huiskamer 23 Februari 2019


Kannietmeer

Aanbevolen berichten

HI lieve mensen,

De zon schijnt, het lijkt prachtig weer. Vandaag ga ik met een Syrisch meisje naar de universiteit in Leiden en kijken hoe ze daar terecht kan komen, want ze wil internationale politiek gestuderen. Weet even niet of ik er zin in heb, maar ik voel met behoorlijk goed en wil er graag vooral een gezellige dag van maken. Hoop dat dat lukt.

Hoe is het met jullie vandaag? Wie is blij dat het zaterdag is en dat je even mag ontspannen? Wie kan er nog ontspannen en wie lukt dat eigenlijk niet door de ontwenning?
Ik denk aan jullie:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Kannietmeer:

HI lieve mensen,

De zon schijnt, het lijkt prachtig weer. Vandaag ga ik met een Syrisch meisje naar de universiteit in Leiden en kijken hoe ze daar terecht kan komen, want ze wil internationale politiek gestuderen. Weet even niet of ik er zin in heb, maar ik voel met behoorlijk goed en wil er graag vooral een gezellige dag van maken. Hoop dat dat lukt.

Hoe is het met jullie vandaag? Wie is blij dat het zaterdag is en dat je even mag ontspannen? Wie kan er nog ontspannen en wie lukt dat eigenlijk niet door de ontwenning?
Ik denk aan jullie:heart:

Fijne dag, Liz! 

Ik ga vanmiddag naar Heerenveen, wereldkampioenschappen schaatsen. Had me er enorm op verheugd, maar zie er nu toch wel tegenop. Enfin, gaan met die banaan. Het is mooi weer, dat scheelt altijd een stuk.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

HI lieve mensen,

De zon schijnt, het lijkt prachtig weer. Vandaag ga ik met een Syrisch meisje naar de universiteit in Leiden en kijken hoe ze daar terecht kan komen, want ze wil internationale politiek gestuderen. Weet even niet of ik er zin in heb, maar ik voel met behoorlijk goed en wil er graag vooral een gezellige dag van maken. Hoop dat dat lukt.

Hoe is het met jullie vandaag? Wie is blij dat het zaterdag is en dat je even mag ontspannen? Wie kan er nog ontspannen en wie lukt dat eigenlijk niet door de ontwenning?
Ik denk aan jullie:heart:

Heb het vandaag weer erg zwaar, zit in de mood van, dit gaat nooit meer over. Vandaag 17 dagen benzo vrij...... wanneer ga ik me beter voelen? De moed is me in de schoenen gezakt....... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moddag kanjers,

Geniet van deze dag K.N.M. Moet jou lukken lieverd.

Dan kan de dag alleen maar mee vallen Cyclad.

Hé Dutchess hoe lang het gaat duren kan niemand jou zeggen. Wel kunnen wij zeggen dat deze rotgevoelens over gaan als het te maken heeft met de ontwenning, je bent al 17 dagen dichter bij volledig herstel houd je daar aan vast en probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en zorg dat je goed eet en drinkt. Door te drinken spoel je het zaakje goed schoon vanbinnen.

Zo ik ga keeeenutselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dutchess:

Heb het vandaag weer erg zwaar, zit in de mood van, dit gaat nooit meer over. Vandaag 17 dagen benzo vrij...... wanneer ga ik me beter voelen? De moed is me in de schoenen gezakt....... 

Ik denk dat je meer in maanden dan in dagen of weken moet denken lieverd! Het is voor je lichaam gewoon niet makkelijk om het te herstellen. Maar dat je al 17 dagen benzo vrij bent is natuurlijk geweldig en daar mag je echt blij mee zijn hoor!

 

4 uur geleden zei Cyclad58:

Fijne dag, Liz! 

Ik ga vanmiddag naar Heerenveen, wereldkampioenschappen schaatsen. Had me er enorm op verheugd, maar zie er nu toch wel tegenop. Enfin, gaan met die banaan. Het is mooi weer, dat scheelt altijd een stuk.  

Ik hoop dat je er toch lekker van geniet Ad. Ik ben net weer terug. Is allemaal goed gegaan. Wel blij dat ik thuis ben.

 

3 uur geleden zei bolletje:

Moddag kanjers,

Geniet van deze dag K.N.M. Moet jou lukken lieverd.

Dan kan de dag alleen maar mee vallen Cyclad.

Hé Dutchess hoe lang het gaat duren kan niemand jou zeggen. Wel kunnen wij zeggen dat deze rotgevoelens over gaan als het te maken heeft met de ontwenning, je bent al 17 dagen dichter bij volledig herstel houd je daar aan vast en probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en zorg dat je goed eet en drinkt. Door te drinken spoel je het zaakje goed schoon vanbinnen.

Zo ik ga keeeenutselen.

Veel  plezier met het knutselen en freubelen Bol. X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Dutchess:

Heb het vandaag weer erg zwaar, zit in de mood van, dit gaat nooit meer over. Vandaag 17 dagen benzo vrij...... wanneer ga ik me beter voelen? De moed is me in de schoenen gezakt....... 

Even een bemoedigend woord. Je gaat je beter voelen. Ik vermoed dat het vandaag slechter was dan sommige voorgaande dagen, klopt dat? Je zit dan in een wave. Er komen betere dagen aan, dat weet ik zeker. Houd moed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kannietmeer:

Ik hoop dat je er toch lekker van geniet Ad. Ik ben net weer terug. Is allemaal goed gegaan. Wel blij dat ik thuis ben.

 

Wat fijn dat het goed gegaan is, Liz. Dat geeft de burger moed, toch?

In Thialf was het ook prima. Erg druk, maar ik heb al een tijdje geen moeite meer met dat soort prikkels. 
Onderweg naar huis was ik maar wat blij dat er onderweg soms een tankstation opduikt, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...