Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 7-2--2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu lieve doorzetters,

Hoe is het vannacht gegaan bij jullie? Ik kon een beetje moeilijk in  slaap komen maar verder prima geslapen. Toch wordt het tijd dat het :sun: gaat schijnen, ik mis hem echt.

Maar eerst even kwaad worden  $$%%&*(  Dacht ik net "weet je wat? Ik kan het eten voor vanavond best wel op de groenbak zetten 't is nog koud genoeg. Maar soms vergeet ik de deksel te sluiten en als het donker is zie ik dat dus niet. Duhus klats kledderdekledder ##$^@ juist ja.:wacko::angry: Vanavond droog brood eten. En dit was zo'n lekkere pasta.

Dadelijk naar de dagbesteding. Heb wat paracetamol mee genomen voor het geval. Lieverds tot later.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje Jeetje balen zeg! iets anders snel maken was ook geen optie meer? :(

En ja ik mis het zonnetje eigenlijk ook wel... Ik zou al blij zijn als het wat langer licht mag worden en niet van die erge regenbuien!

Maar het is nu precies een week dat ik gestopt ben met de lorazepam! :D Op naar de 2weken! 

Ik heb alleen minder goed kunnen slapen dan gisteren maar wel nog 5uurtjes! De kleine vond het leuk om zijn speen uit zijn mond te trekken en tegen de spijlen aan te slaan 5uur 's ochtends. Dus vriend en ik waren al heel vroeg wakker om met hem te spelen... Kleine boef is het ook

Straks naar de psycholoog BLEH!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

@bolletje balen....iets bestellen vanavond??

@muurbloempje super joh al een week benzovrii en hoe fijn dat het slapen best oke gaat.

ik had gister veel prikkels op Mn werk, kreeg daar ook wat paniekaanvallen (niemand wat van gemerkt) wilde me niet laten dirigeren door die rottige paniekaanvallen en ben niet weggegaan. Wel de prijs voor betaald..gisteravond smerige korte waves...brrr....wat fijn is dat ik er noet meer volledig van in de angst schiet....maar fijn is anders en ik moet dan echt wel in de zelfdialoog blijven.  Laat in slaap gevallen, wel in 1x van ongeveer 23.30/23.45 tot net voor de wekker 6.30...toen snoozen vergeten aan te zetten en schrok 7.05 wakker.....toen haasten en dit is geen goed begin...voel mij nu dan ook niet oke....hoop dat deze werkdag beetje snel voorbij gaat...ik wil in bad! Nu al voorgenomen: het weekend wordt heeeeeel rustig voor mij....

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Een update van mij.

Ik heb nog wel wat rest symptomen zoals tintelingen in mijn gezicht,spiertjes die zich aan spannen enzo minimale klachten eigelijk.

Het Advies van het GGZ deelnemen aan een jongvolwassen groep om te leren ja en nee te zeggen. Ik heb er een hard hoofd in om hieraan deel te nemen maar goed ze weten anders niet wat ze met me aan moeten.

Ik mag wel het emotionele stukje bij mijn alternatieve therapeut weer op pakken. Ik ben nu bezig met eft/tat behandelingen om de woede los te laten. Het is geen pretje omdat weer na boven te halen en de emotionele detox die daarbij hoort. Maar de resultaten zijn duidelijk merkbaar :) ik denk dat ik nog 2 a 3 keer dat thema nog moet door leven voordat het helemaal uit mijn systeem is het wordt in gradaties los gelaten. 

Ik werk 3x6u op dit moment het is wel echt zwaar, dit komt ook mede door de behandelingen tussen door en dat ik nog niet echt een vast ritme heb.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Deligaf1:

Goedemiddag,

Een update van mij.

Ik heb nog wel wat rest symptomen zoals tintelingen in mijn gezicht,spiertjes die zich aan spannen enzo minimale klachten eigelijk.

Het Advies van het GGZ deelnemen aan een jongvolwassen groep om te leren ja en nee te zeggen. Ik heb er een hard hoofd in om hieraan deel te nemen maar goed ze weten anders niet wat ze met me aan moeten.

Ik mag wel het emotionele stukje bij mijn alternatieve therapeut weer op pakken. Ik ben nu bezig met eft/tat behandelingen om de woede los te laten. Het is geen pretje omdat weer na boven te halen en de emotionele detox die daarbij hoort. Maar de resultaten zijn duidelijk merkbaar :) ik denk dat ik nog 2 a 3 keer dat thema nog moet door leven voordat het helemaal uit mijn systeem is het wordt in gradaties los gelaten. 

Ik werk 3x6u op dit moment het is wel echt zwaar, dit komt ook mede door de behandelingen tussen door en dat ik nog niet echt een vast ritme heb.

Groetjes

Zwaar traject hoor Tim, maar ik lees ook een vrij snel herstel van de benzo en je komt van ver, ontzettend goed en knap! De minimale klachten zullen gerust irritant zijn, maar waarschijnlijk veel beter te handelen dan waar je doorheen bent gegaan tijdens en net na de afbouw. 

Ik heb geen ervaring of je kennis van hetgeen je nu doet/moet doen, maar ik hoop dat het je alles brengt wat goed is voor jou! Dat verdien jij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

Goedemiddag,

Een update van mij.

Ik heb nog wel wat rest symptomen zoals tintelingen in mijn gezicht,spiertjes die zich aan spannen enzo minimale klachten eigelijk.

Het Advies van het GGZ deelnemen aan een jongvolwassen groep om te leren ja en nee te zeggen. Ik heb er een hard hoofd in om hieraan deel te nemen maar goed ze weten anders niet wat ze met me aan moeten.

Ik mag wel het emotionele stukje bij mijn alternatieve therapeut weer op pakken. Ik ben nu bezig met eft/tat behandelingen om de woede los te laten. Het is geen pretje omdat weer na boven te halen en de emotionele detox die daarbij hoort. Maar de resultaten zijn duidelijk merkbaar :) ik denk dat ik nog 2 a 3 keer dat thema nog moet door leven voordat het helemaal uit mijn systeem is het wordt in gradaties los gelaten. 

Ik werk 3x6u op dit moment het is wel echt zwaar, dit komt ook mede door de behandelingen tussen door en dat ik nog niet echt een vast ritme heb.

Groetjes

lieve Tim,

Wat fijn dat het zo goed gaat! Zo zie je maar weer, het kan ook zomaar echt snel herstellen. Ook als de klachten soms nog terugkomen, niet vergeten dat het heel normaal is voor het herstelproces.
Ben ook heel blij te horen dat je twee trajecten kan lopen. Zware emotionele ballast afgooien is echt wel een uitdaging soms, maar jij laat je niet wegsturen. Daar is moed voor nodig.
Gezien je hele traject mag je best trots op jezelf zijn. Blijf zo doorgaan!
Mocht het op je werk te veel worden, wel gewoon aangeven he! Niets is belangrijker dan goed herstellen. De rest komt dan ook goed.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Sannie:

Goedemorgen! 

@bolletje balen....iets bestellen vanavond??

@muurbloempje super joh al een week benzovrii en hoe fijn dat het slapen best oke gaat.

ik had gister veel prikkels op Mn werk, kreeg daar ook wat paniekaanvallen (niemand wat van gemerkt) wilde me niet laten dirigeren door die rottige paniekaanvallen en ben niet weggegaan. Wel de prijs voor betaald..gisteravond smerige korte waves...brrr....wat fijn is dat ik er noet meer volledig van in de angst schiet....maar fijn is anders en ik moet dan echt wel in de zelfdialoog blijven.  Laat in slaap gevallen, wel in 1x van ongeveer 23.30/23.45 tot net voor de wekker 6.30...toen snoozen vergeten aan te zetten en schrok 7.05 wakker.....toen haasten en dit is geen goed begin...voel mij nu dan ook niet oke....hoop dat deze werkdag beetje snel voorbij gaat...ik wil in bad! Nu al voorgenomen: het weekend wordt heeeeeel rustig voor mij....

Ik hoor een heleboel onrust. Snap dat zo goed. Ik ben toevallig vanmorgen goed opgestaan, maar voelde me onrustig en heb dus bewust mijn telefoon niet bekeken. Soms heb ik dan een berg berichten waar ik meteen naar toe word gezogen en daar had ik even geen ruimte voor. Lekker een paleo appelcrumble  gemaakt, afgewassen, bed afgehaald, stofgezogen en toen pas op mijn telefoon gekeken om 12.15 uur. Bleek dat ik om 12 uur een afspraak had:o met mijn integratie coach. Lekker ongeorganiseerd suffie hier ook soms hoor. Ik moet daar iets op verzinnen, want dat chaotische is soms echt storend voor mij zelf en dit geval voor de coach. Ze weet dat wel hoor, en het is de eerste keer dat het fout gaat sinds november/december. Maar toch. We hebben uiteindelijk maar even gebeld.

 Ik heb zelfs gerust van middag ( ff geslapen voor 20 minuten of zo tot de zon echt op me scheen en het iets te warm werd op dat plekje).
Nu met een ongemakkelijk hoofd nog steeds op de bank, nadat ik vriendlief wat geholpen heb met de bereiding van zijn gerecht voor vanavond. Ow... het is al half zeven.......

Morgen weer een dag denk ik dan maar.

@bolletje kan best hoor dat verschil in benen ook last gaat geven aan de heupen. Ik hoop dat je de goede zorg krijgt en snel van de klachten af bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...