Lika Geplaatst 5 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2019 Ik kwam vandaag iemand tegen die ik lang niet zag. Ik zie er nu zo goed uit hoor ik. Tja... niet dunner, wel minder bang en gezonder. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 5 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2019 Ik zag hier vandaag een plastic tas aan de verwarming in de keuken hangen met wat lege pindakaaspotten, een lege pot mayonaise, een lege fles olijfolie.... maar waar is de glasbak ook al weer?? bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2019 @Cleo66 hoe is het gegaan? ...en welterusten voor nu. later meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2019 Gelukkig heb je dat achter de rug @Cleo66. Sterkte morgen met de uitslagen van je vriendin. Duik mn bed in. Trusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2019 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 6 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2019 10 uur geleden zei Kohtje: Goed gegaan vandaag, @Senna33 ? Goed gegaan koh dankje. Ik lag ziek in bed en helemaal niet meer stilgestaan bij een droge afmelding. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden