Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 22-1-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen kanjers,

Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe hebben jullie geslapen? Soms slaap je wel maar heb je het niet in de gate. Nou, ik hoop dat de dag vandaag voor iedereen een beetje rustig verloopt en je een beetje redelijk gaat voelen. Dat is voor sommigen al heel fijn.:lips: En raadt eens wat? Vandaag is het weer één dag dichter bij het herstel.;)

Ik ga zo naar de dagbesteding. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh,

Ik heb gelukkig wat beter geslapen. Ben 2 keer kort wakker geweest. Ik val gelukkig de laatste weken wel zonder diazepam in slaap en zit nu op anderhalve zopiclon. Dus dat gaat de goede kant op. 

Zit heel erg te twijfelen wat ik zal doen.... Mijn dochter en haar vriend vroegen of ik deze middag mee naar de film wil. Aan de ene kant zin in, maar aan de andere kant, er komt sneeuw aan en ik durf al amper auto te rijden (rij zo min mogelijk) Dus denk dat ik ze bedank voor het aanbod (echt heel lief!) Plus dat het toch ook weer héél veel prikkels zijn. Niet doen dus. Oké bedankt voor de tips hahahaha! Pffff kan mezelf soms zo gek maken met dat getwijfel... :wacko:

En ik heb echt een hekel aan kou. Doe mij maar snel de lente!! :)

Fijne dag allemaal xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen kanjers,

Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe hebben jullie geslapen? Soms slaap je wel maar heb je het niet in de gate. Nou, ik hoop dat de dag vandaag voor iedereen een beetje rustig verloopt en je een beetje redelijk gaat voelen. Dat is voor sommigen al heel fijn.:lips: En raadt eens wat? Vandaag is het weer één dag dichter bij het herstel.;)

Ik ga zo naar de dagbesteding. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ik heb niet zo goed geslapen. Werd vroeg in de ochtend wakker en voelde me toch beroerd! Durfde gewoon eigenlijk niet naar de wc omdat ik bang was dat ik zou overgeven of om zou vallen. Toch gedaan en weer snel in bed gekropen, maar niet echt hersteld. Ben toch naar mijn afspraak met de chiropractor gegaan. Ben nu al sinds die tijd koud en wil maar niet warm worden en heb nu zo een afspraak bij de accountant. Denk dat als ik nog zo ben na deze afspraak, ik gewoon met een deken in de hoek van de bank kruip, want ook mijn hoofd voelt niet lekken en ook niet wakker. Als vanouds zullen we maar zeggen .... helaas.

2 uur geleden zei Sannie:

Goedemorgen @bolletje op zich goed geslapen, behalve dat ik om 4.15 wakker werd vanwege darmkrampem, echt gemene steken. Nu suf te zitten op Mn werk hihi.

Verl plezier iedereen vandaag, hier ligt al behoorlijk wat sneeuw 

doe maar voorzichtig lieverd. Fijn dat je wel op kantoor bent en dat het je lukt.

 

@Kaida74 Goed besluit! Niet doen. Beter in de rust blijven. De film is nogal heftig voor je zenuwstelsel en daar betaal je direct of even later de prijs voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sannie:

@Kannietmeer zou het misschien kunnen dat er zich een griepje aan het ontwikkelen is bij je? Wel balen, maar komt goed! 2 stapjes vooruit, 1tje terug!

 

Wie weet. Ik ben net een half uur onder de douche gegaan en nu op de bank met een deken. Het hoort er bij bedenk ik maar weer. Gelukkig voel ik me emotioneel goed en dat blijft het belangrijkste. Ook als er weer klachten zijn. En de symptomen zijn gewoon een teken dat mijn lichaam nog verder zal genezen. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

Wie weet. Ik ben net een half uur onder de douche gegaan en nu op de bank met een deken. Het hoort er bij bedenk ik maar weer. Gelukkig voel ik me emotioneel goed en dat blijft het belangrijkste. Ook als er weer klachten zijn. En de symptomen zijn gewoon een teken dat mijn lichaam nog verder zal genezen. :-)

Ik hoop dat je je snel weer beter mag gaan voelen lieverd! Dikke knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...