Spring naar bijdragen

Huiskamer 18-01-2019


Theeleut

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

na een beroerde dag op dinsdag, en gevolgd door een slapeloze nacht, werd ik na 5 uur slaap om 10 uur wakker op woensdag. Ik verwacht me ziek te voelen, maar niets wat minder waar. Ik voelde me eigenlijk prima, had energie, initiatief en motivatie. De hele dag vroeg ik me elk uur af: moet ik al rusten, voel ik signalen dat het niet goed gaat? Maar nee.... ik voelde me wel okay. Meer dan okay. En ik kreeg zin om vrijdag naar de kapper te gaan, terwijl ik 'zin' hebben in, al heel lang niet gevoeld heb. Ik schreef dat ik denk ik mijn beste dag had toen. Ik sliep normaal van woensdag naar donderdag, 10 uur, en werd als van ouds met een benzo kramp/trilling /zweten wakker. Maar ik was overdag ook best wel weer goed. Ook vandaag werd ik na een goede slaap om 7 uur wakker. Goed wakker. Het was nog donker en ik heb toch nog even geslapen. Maar er is op dit moment echt iets veranderd. Is het genezing? is het een window? Reageert mijn lichaam op de AD afbouw? Ik weet het werkelijk niet! Maar fijn is het wel, al vertrouw ik het voor geen meter.

Wilde het gewoon even met jullie allemaal delen. :heart: Ik heb altijd in genezing geloofd, en daar gaan we dan! Het lijkt te gebeuren. Met een slag om de arm ben ik toch wel hoopvol en weet ik dat ik op de goede weg ben. Hoera voor mij:lol:!!

 

Dansen Plaatjes
bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Kannietmeer wat heb je toch weer mooie bijdragen geleverd! Wat geweldig dat je zo duidelijk verschil begint op te merken en zo grappig en herkenbaar dat je erbij zegt: “ik vertrouw het voor geen meter” dat is zooo herkenbaar haha.

Ik hoop ook @Cyclad58 dat je niets meer neemt. Ook al voel je je nog zo wanhopig, de mogelijke ontwenning wil je echt niet meer. Onrust is echt “piep” maar opnieuw moeten ontwennen maakt het alleen maar weer nog erger....ook al heb je er maar  een paar in huis....hoe wanhopig moet jij je soms voelen. Gun je veel meer dan dit! 

Ik merk goed dat ik momenteel de moeilijke verhalen slecht kan handelen, dus ik ben wat minder aanwezig op het forum. Ben er wel, maar ook niet. Het gaat redelijk en iedere dag is anders...heel gek. Merk ook dat rust in de avonden ontzettend belangrijk blijft voor mij, moeilijke gesprekken welk onderwerp dan ook zorgt ook voor slecht slapen en ik heb een patroon ontdekt vwb het eten van noten, nooit last van gehad, maar dan slaap ik ook bagger ondanks dat ik de ongezouten versie neem en alleen gezonde varianten. 

Vannacht even de slechtste nacht in een week gehad...heb denk ik hooguit 3 a  4 uurtjes gemaakt (wel achter elkaar) dat dan weer wel. Tja de benzo afbouw is een grillig iets.....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Theeleut:

Hoi allemaal,

Miste de huiskamer van vandaag, dus ja dacht beter laat dan nooit. 

Hopelijk hebben jullie een goede dag gehad.

 

Hahaha mijn fout! Hij was erwel, maar deze benzobrain had de verkeerde datum ingevuld .... (13-1-2019) :D

 

12 uur geleden zei Kannietmeer:

Lieve allemaal,

na een beroerde dag op dinsdag, en gevolgd door een slapeloze nacht, werd ik na 5 uur slaap om 10 uur wakker op woensdag. Ik verwacht me ziek te voelen, maar niets wat minder waar. Ik voelde me eigenlijk prima, had energie, initiatief en motivatie. De hele dag vroeg ik me elk uur af: moet ik al rusten, voel ik signalen dat het niet goed gaat? Maar nee.... ik voelde me wel okay. Meer dan okay. En ik kreeg zin om vrijdag naar de kapper te gaan, terwijl ik 'zin' hebben in, al heel lang niet gevoeld heb. Ik schreef dat ik denk ik mijn beste dag had toen. Ik sliep normaal van woensdag naar donderdag, 10 uur, en werd als van ouds met een benzo kramp/trilling /zweten wakker. Maar ik was overdag ook best wel weer goed. Ook vandaag werd ik na een goede slaap om 7 uur wakker. Goed wakker. Het was nog donker en ik heb toch nog even geslapen. Maar er is op dit moment echt iets veranderd. Is het genezing? is het een window? Reageert mijn lichaam op de AD afbouw? Ik weet het werkelijk niet! Maar fijn is het wel, al vertrouw ik het voor geen meter.

Wilde het gewoon even met jullie allemaal delen. :heart: Ik heb altijd in genezing geloofd, en daar gaan we dan! Het lijkt te gebeuren. Met een slag om de arm ben ik toch wel hoopvol en weet ik dat ik op de goede weg ben. Hoera voor mij:lol:!!

 

Dansen Plaatjes

Wat een topper ben je toch! Fijn dat je je ervaringen met ons deelt. En hoe fijn dat je goed slaapt en (ook) het patroon herkent van slecht naar goed slapen. Denk dat velen van ons dat hebben. Ik iig wel. Blijf in jezelf geloven!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kannietmeer:

Lieve allemaal,

na een beroerde dag op dinsdag, en gevolgd door een slapeloze nacht, werd ik na 5 uur slaap om 10 uur wakker op woensdag. Ik verwacht me ziek te voelen, maar niets wat minder waar. Ik voelde me eigenlijk prima, had energie, initiatief en motivatie. De hele dag vroeg ik me elk uur af: moet ik al rusten, voel ik signalen dat het niet goed gaat? Maar nee.... ik voelde me wel okay. Meer dan okay. En ik kreeg zin om vrijdag naar de kapper te gaan, terwijl ik 'zin' hebben in, al heel lang niet gevoeld heb. Ik schreef dat ik denk ik mijn beste dag had toen. Ik sliep normaal van woensdag naar donderdag, 10 uur, en werd als van ouds met een benzo kramp/trilling /zweten wakker. Maar ik was overdag ook best wel weer goed. Ook vandaag werd ik na een goede slaap om 7 uur wakker. Goed wakker. Het was nog donker en ik heb toch nog even geslapen. Maar er is op dit moment echt iets veranderd. Is het genezing? is het een window? Reageert mijn lichaam op de AD afbouw? Ik weet het werkelijk niet! Maar fijn is het wel, al vertrouw ik het voor geen meter.

Wilde het gewoon even met jullie allemaal delen. :heart: Ik heb altijd in genezing geloofd, en daar gaan we dan! Het lijkt te gebeuren. Met een slag om de arm ben ik toch wel hoopvol en weet ik dat ik op de goede weg ben. Hoera voor mij:lol:!!

 

Dansen Plaatjes

Ha lieve Liz @Kannietmeer, wat een fijn verhaal! Enorm positief dat je weer zin in dingen krijgt. Ik herken dat, het gaf mij echt een bijna euforisch gevoel, maar tegelijkertijd ging de handrem erop omdat ik het ook niet vertrouwde. 
Mogelijk reageert je lichaam inderdaad op de afbouw van de AD. Mogelijk sliep je ook te veel en nu de slaap wat normaliseert (okay, 5 uur is dan weer te weinig) is dat wellicht een bewijs dat je lichaam zich ook herstelt. Als je je bij 7 uur slaap fit voelt is dat helemaal prima natuurlijk en heb je de 10 uur niet meer nodig. 

Fijn dat je het deelt. Hoera voor jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-1-2019 om 19:09 zei Theeleut:

Hoi allemaal,

Miste de huiskamer van vandaag, dus ja dacht beter laat dan nooit. 

Hopelijk hebben jullie een goede dag gehad.

 

Hahaha mijn fout! Hij was erwel, maar deze benzobrain had de verkeerde datum ingevuld .... (13-1-2019) :D

 

20 uur geleden zei Kannietmeer:

Lieve allemaal,

na een beroerde dag op dinsdag, en gevolgd door een slapeloze nacht, werd ik na 5 uur slaap om 10 uur wakker op woensdag. Ik verwacht me ziek te voelen, maar niets wat minder waar. Ik voelde me eigenlijk prima, had energie, initiatief en motivatie. De hele dag vroeg ik me elk uur af: moet ik al rusten, voel ik signalen dat het niet goed gaat? Maar nee.... ik voelde me wel okay. Meer dan okay. En ik kreeg zin om vrijdag naar de kapper te gaan, terwijl ik 'zin' hebben in, al heel lang niet gevoeld heb. Ik schreef dat ik denk ik mijn beste dag had toen. Ik sliep normaal van woensdag naar donderdag, 10 uur, en werd als van ouds met een benzo kramp/trilling /zweten wakker. Maar ik was overdag ook best wel weer goed. Ook vandaag werd ik na een goede slaap om 7 uur wakker. Goed wakker. Het was nog donker en ik heb toch nog even geslapen. Maar er is op dit moment echt iets veranderd. Is het genezing? is het een window? Reageert mijn lichaam op de AD afbouw? Ik weet het werkelijk niet! Maar fijn is het wel, al vertrouw ik het voor geen meter.

Wilde het gewoon even met jullie allemaal delen. :heart: Ik heb altijd in genezing geloofd, en daar gaan we dan! Het lijkt te gebeuren. Met een slag om de arm ben ik toch wel hoopvol en weet ik dat ik op de goede weg ben. Hoera voor mij:lol:!!

 

Dansen Plaatjes

Wat een topper ben je toch! Fijn dat je je ervaringen met ons deelt. En hoe fijn dat je goed slaapt en (ook) het patroon herkent van slecht naar goed slapen. Denk dat velen van ons dat hebben. Ik iig wel. Blijf in jezelf geloven!! 

PSX_20190119_183338.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...