Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 30-12--2018

bolletje

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei bolletje:

Vandaag gaat het gebeuren Deligaf. Vandaag ga je helemaal afscheid nemen van je oude, beroerde leventje kerel. We gaan er tegenaan hé? En we  zijn er allemaal voor je als het  nodig zou zijn.

Sluit ik mij helemaal bij aan! 

Dat katje is geweldig haha! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Cyclad58:

Goedemorgen Bolletje en anderen,

Vannacht te kort geslapen. Viel pas tegen half 1 in slaap en was om 6 uur klaar wakker. Nu was ik afgelopen week vrij, wie weet ben ik gewoon uitgerust, maar echt fijn voelt het allerminst. 

Irritant he! Ik had paniekaanvallen (hele milde) van half 11 tot half 2 en door de wat verhoogde hartslag kwam ik uiteraard niet in slaap. Half 6 weer wakker. Daarna nog paar korte slaapjes....dus allerminst fit, maar ik heb al best een periode van goed slapen achter de rug dat ik dit maar voor lief neem hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

Slapen gaat nog steeds goed gelukkig wel droom ik echt heel heftig, ik schrik er niet van wakker het zijn maar wat fragmenten die voorbij komen waar verder niks geen gevoel ofzo aan verbonden is.

De ochtende zijn wel echt zwaar daar moet ik altijd even door heen en dan wordt het weer iets minder mijn gedachtes nemen een loopje met me onrust en gespannen zijn met wat woede.

Soms heb ik van die momenten het gaat wel weer iets dus ik ga even ergens naar toe maar dan komt alles weer net zo hard terug poh. Ik blijf dus gewoon lekker komende dagen zeker thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Deligaf1:

Hey,

Slapen gaat nog steeds goed gelukkig wel droom ik echt heel heftig, ik schrik er niet van wakker het zijn maar wat fragmenten die voorbij komen waar verder niks geen gevoel ofzo aan verbonden is.

De ochtende zijn wel echt zwaar daar moet ik altijd even door heen en dan wordt het weer iets minder mijn gedachtes nemen een loopje met me onrust en gespannen zijn met wat woede.

Soms heb ik van die momenten het gaat wel weer iets dus ik ga even ergens naar toe maar dan komt alles weer net zo hard terug poh. Ik blijf dus gewoon lekker komende dagen zeker thuis.

Lekker doen waar jij je goed bij voelt! Sterkte hoor de komende tijd, maar de overwinning heb je behaald! Nu echt volledig genezen en dat dit maar lekker vlot voor jou mag verlopen! 

Moest nog denken aan je ouders, lijkt mij voor  hen ook erg om je kind zo te zien worstelen/lijden en tegelijkertijd zullen ze enorm trots op jou zijn! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Sannie:

Lekker doen waar jij je goed bij voelt! Sterkte hoor de komende tijd, maar de overwinning heb je behaald! Nu echt volledig genezen en dat dit maar lekker vlot voor jou mag verlopen! 

Moest nog denken aan je ouders, lijkt mij voor  hen ook erg om je kind zo te zien worstelen/lijden en tegelijkertijd zullen ze enorm trots op jou zijn! 

Dankje,

De piek moet eerst voorbij zijn en dan heb ik het ergste gehad dat moet ik nog te zien doorstaan. 

Klopt wat je zegt van mijn ouders, het is niet alleen dat je er zelf onder lijdt maar je omgeving ook. Ik ben naar geen èèn verjaardag of feest ofzo gegaan. Niks afgesproken met mensen altijd gezegt dat ik op de dag zelf wel bekijk of het lukt ja of nee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

Dankje,

De piek moet eerst voorbij zijn en dan heb ik het ergste gehad dat moet ik nog te zien doorstaan. 

Klopt wat je zegt van mijn ouders, het is niet alleen dat je er zelf onder lijdt maar je omgeving ook. Ik ben naar geen èèn verjaardag of feest ofzo gegaan. Niks afgesproken met mensen altijd gezegt dat ik op de dag zelf wel bekijk of het lukt ja of nee. 

Beste wat je hebt kunnen doen onder de gegeven omstandigheden. Ik moet dit ook nog beter gaan doen, werken en thuis zijn eigenlijk meer dan genoegen deze periode en gewoon luisteren naar mezelf....leerproces want hierdoor zit ik juist in deze shit!

Zo op weg naar hotel met mijn lief, 1 nachtje...voel me niet top al paar dagen maar dit zie ik maar als laatste leuke uitje voordat ik start, want na morgen plan ik niets meer...day by  dAy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Hypertjeee:

Hallo beste mensen hoe is t met jullie ? Met mij gaat het wel :) @Cyclad58 jammer dat je minder slaapt komt goed hopelijk . @bolletje wat een leuke kat !

@Deligaf1 ben je nu helemaal af van de dia? Ik ook sinds 3 dagen ... kijken wat er gebeurt 

groetjes hypertjeee 

Hou je ons op de hoogte :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hypertjeee:

Hallo beste mensen hoe is t met jullie ? Met mij gaat het wel :) @Cyclad58 jammer dat je minder slaapt komt goed hopelijk . @bolletje wat een leuke kat !

@Deligaf1 ben je nu helemaal af van de dia? Ik ook sinds 3 dagen ... kijken wat er gebeurt 

groetjes hypertjeee 

@Hypertjeee

Vandaag heb ik mijn laaste dosis genomen

Succes en hou ons op de hoogte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Deligaf1Gefeliciteerd Tim! Ben heel trots op je! De moeilijke afbouwperiode kan je straks als een mijlpaal achter je laten. Maar blijf voorzichtig in je verwachtingen en denk niet bij  onrust of angst dat je nu misschien toch zelf wat mankeert. Dit kan nog steeds wel heel wat tijd kosten, dus blijf voorzichtig. Dikke knuffel.

Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...