Spring naar bijdragen

Huiskamer 7 december 2018


Kaida74

Aanbevolen berichten

(goeie)morgen..... :face-icon-small-shocked:

Wat een *piep*nacht.... Lig al vanaf half 3 wakker. Oké ik lag er vroeg in, omdat ik kapot was, maar om dan midden in de nacht wakker te liggen was ook niet de bedoeling. Er spookt weer van alles door mijn hoofd. Kan de rust niet vinden. 

Ik ga nog maar even liggen... Hopelijk slaap ik nog wat.

Sorry voor de nachtelijke onderbreking ;)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve @Kaida74. Hier ook minder prettig. Van 22.30 tot 2.50 geslapen...boem wakker. Niet onrustig overigens, gewoon wakker. Ergens ben ik toch weer paar keer in slaap gevallen en wakker geworden, met rare onsamenhangende dromen haha. Ik heb mensen gezien die al jaren uit mijn leven zijn hihihi. 

Kunnen voortaan ook wel feessie bouwen op afstand hoor...gedeelde smart snachts wakker zijn is halve smart ;)

Goedenorgen ook aan alle andere lieverds! Ik weer werken vandaag, mooi laatste dag voor het weekend en sinds maandag weer 4 volle dagen op het werk geweest. Trots maar ook vermoeiend. Ook voor mij geldt even rustig aankijken....ik ben er uiteraard nog lang niet en hoop dat het slechte slapen van deze week niet volledig benzo gerelateerd is. Fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaida ik hoop inderdaad dat je nog wat uurtjes rust. En geen sorry hoor, nergens voor nodig.:lips:

Sannie wat ontzettend lief van de jongste, ik kan me voorstellen dat dat veel met je doet.:heart:

Vandaag een dagje vrij van de dagbesteding. Ik voel me altijd verplicht te helpen daar omdat ze veel te weinig personeel hebben, dus vandaag rustig aan hiero. Beetje werken, uurtje rusten en dan hobbyen. Wat heb ik het toch goed hé.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sannie:

Goedemorgen lieve @Kaida74. Hier ook minder prettig. Van 22.30 tot 2.50 geslapen...boem wakker. Niet onrustig overigens, gewoon wakker. Ergens ben ik toch weer paar keer in slaap gevallen en wakker geworden, met rare onsamenhangende dromen haha. Ik heb mensen gezien die al jaren uit mijn leven zijn hihihi. 

Kunnen voortaan ook wel feessie bouwen op afstand hoor...gedeelde smart snachts wakker zijn is halve smart ;)

Goedenorgen ook aan alle andere lieverds! Ik weer werken vandaag, mooi laatste dag voor het weekend en sinds maandag weer 4 volle dagen op het werk geweest. Trots maar ook vermoeiend. Ook voor mij geldt even rustig aankijken....ik ben er uiteraard nog lang niet en hoop dat het slechte slapen van deze week niet volledig benzo gerelateerd is. Fijne dag! 

Raar hè? Zomaar klaaaaaaar wakker. 

Ik ben uiteindelijk om half 7 toch nog in slaap gevallen (wel tig keer eruit om te plassen....) En nu net een half uurtje wakker. Hopelijk komende nacht beter.

Lief dat armbandje @Sannie :heart:

@bolletje knuf!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei bolletje:

Kaida ik hoop inderdaad dat je nog wat uurtjes rust. En geen sorry hoor, nergens voor nodig.:lips:

Sannie wat ontzettend lief van de jongste, ik kan me voorstellen dat dat veel met je doet.:heart:

Vandaag een dagje vrij van de dagbesteding. Ik voel me altijd verplicht te helpen daar omdat ze veel te weinig personeel hebben, dus vandaag rustig aan hiero. Beetje werken, uurtje rusten en dan hobbyen. Wat heb ik het toch goed hé.

Doe je goed lieve bolletje....ff pas op de plaats. Geniet er maar lekker van vandaag! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kaida74:

Raar hè? Zomaar klaaaaaaar wakker. 

Ik ben uiteindelijk om half 7 toch nog in slaap gevallen (wel tig keer eruit om te plassen....) En nu net een half uurtje wakker. Hopelijk komende nacht beter.

Lief dat armbandje @Sannie :heart:

@bolletje knuf!! 

Fijn dat je nog klein beetje slaap hebt kunnen pakken! Volgens mij zijn jij en ik uit hetzelfde bouwjaar aan je naam te zien ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de psychiater gesproken aan de telefoon en hij was het helemaal eens met mijn afbouw voorstel om per maand 1 Mg af te bouwen....was gewoon verbaasd toen hij zei: dat lijkt mij een goed idee. Heeft ook extra  recept uitgeschreven zodat ik wat meer heb voor het breken/schaven van de pillen (hij wist nog steeds niet dat 1 Mg pillen niet bestaan, nu wel). Over een maand evalueren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Sannie:

Net de psychiater gesproken aan de telefoon en hij was het helemaal eens met mijn afbouw voorstel om per maand 1 Mg af te bouwen....was gewoon verbaasd toen hij zei: dat lijkt mij een goed idee. Heeft ook extra  recept uitgeschreven zodat ik wat meer heb voor het breken/schaven van de pillen (hij wist nog steeds niet dat 1 Mg pillen niet bestaan, nu wel). Over een maand evalueren. 

@Sannie

Fijn dat de psychiater met dit voorstel mee gaand is mijn psychiater denkt er ook zo over. Toch zijn er ook veel psychiaters die zeggen dat het veel sneller kan. 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Deligaf1:

@Sannie

Fijn dat de psychiater met dit voorstel mee gaand is mijn psychiater denkt er ook zo over. Toch zijn er ook veel psychiaters die zeggen dat het veel sneller kan. 

Succes!

Hij vond beter rustig aan, dan dat ik weer meer ga slikken omdat ik te snel ga.....gelukkig. Volgens mij is een 1 mg per maand al best snel....of zie ik dit verkeerd of misschien vooral  bij potentere benzo’s

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Sannie:

Hij vond beter rustig aan, dan dat ik weer meer ga slikken omdat ik te snel ga.....gelukkig. Volgens mij is een 1 mg per maand al best snel....of zie ik dit verkeerd of misschien vooral  bij potentere benzo’s

Prima nieuws, @Sannie

Diazepam is niet zo super potent, dan is 1 mg per maand in mijn opinie wel te doen. Succes! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Sannie:

Hij vond beter rustig aan, dan dat ik weer meer ga slikken omdat ik te snel ga.....gelukkig. Volgens mij is een 1 mg per maand al best snel....of zie ik dit verkeerd of misschien vooral  bij potentere benzo’s

HI lieverd. Jammer dat alle rust van te voren toch niet voor een goede nachtrust zorgde!


Je kind heeft je een prachtig cadeau gegeven. Wat aandoenlijk. Echt is wat je nooit meer af doet!

1mg is voor de meesten echt te doen. Niet voor iedereen, maar wel de meesten. Dus gewoon gaan proberen.
nog gelukt met de weegschaal?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kannietmeer:

HI lieverd. Jammer dat alle rust van te voren toch niet voor een goede nachtrust zorgde!


Je kind heeft je een prachtig cadeau gegeven. Wat aandoenlijk. Echt is wat je nooit meer af doet!

1mg is voor de meesten echt te doen. Niet voor iedereen, maar wel de meesten. Dus gewoon gaan proberen.
nog gelukt met de weegschaal?

 

Ik heb betaald, maar nog geen reactie op MP! Denk dan meteen .... zal toch niet he!

Hoop dat ik bij de meesten hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...