Spring naar bijdragen

onze h.kamer 4-12-2018

bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve allemaal,

Hé hé gelukkig, gisteren zijn er 23 berichtjes geplaatst dat geeft de burger moed. Iedereen goed geslapen? Ik niet. Onrustig, iedere keer wakker, dus maar eens een paar dagen echt serieus m'n rustuurtje nemen. Het gaat nu zolang goed en helemaal geen last van dipgevoelens dus moet ik maar weer serieus rusten.

Vandaag een dag vrij. Dadelijk ff boodschappen doen en dan zie ik wel verder. Wat doen jullie vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal!

Opzich goed geslapen tot 5:30 uur, voor mij is dat best goed, aangezien er veel mindere periodes qua slapen zijn geweest. Maar wat een angst had ik bij het wakker worden, naast het brandende gevoel op mijn huid voelde ik mijn hersenen ook voor het eerst branden.. vreemd. Gelukkig is de angst wat weggezakt en tot nu toe doen mijn maag en darmen het ook wat beter dan gisteren. Maar jeetje wat een zwakte in de spieren. Heb vandaag het douchen overgeslagen, vanavond maar vragen of mijn vriend of moeder mij wil helpen daarbij..... Maar goed, mijn vechterslust is er zeker en ik blijf moed houden. Vanochtend had ik niet kunnen reageren op dit forum, maar dat lukt nu al wel dus dat neem ik mee als winst. Positief blijven is echt het beste medicijn merk ik, maar jeetje wat is dat moeilijk als je je zo voelt. Laat het het alsjeblieft allemaal waard zijn. 

Jullie veel succes allemaal met jullie dagelijkse bezigheden, voor mij is het wederom een dagje bank, af en toe een korte wandeling en misschien even touren. (Zit zelf niet achter het stuur hoor, dat kan momenteel echt niet).

lieve groetjes

loraa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag! Ik ben aan het werk, volle dag en de rest vd week ook. Hopen dat het goed blijft gaan, de afleiding vind ik echt prettig.

ik word ook altijd tussen half 6-half 7 wakker....maar alles beter dan de 2 uurtjes van paar weken terug. Als je redelijk slaapt kun je de rest ook wat beter aan is mijn ervaring! 

Nog even en je gaat jezelf weer terugvinden @Loraa hoer doen we het voor! Ik heb nog lange weg te gaan....maar kijk er naar uit! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Loraa:

Maar jeetje wat een zwakte in de spieren. Heb vandaag het douchen overgeslagen, vanavond maar vragen of mijn vriend of moeder mij wil helpen daarbij..... Maar goed, mijn vechterslust is er zeker en ik blijf moed houden. Vanochtend had ik niet kunnen reageren op dit forum, maar dat lukt nu al wel dus dat neem ik mee als winst. Positief blijven is echt het beste medicijn merk ik, maar jeetje wat is dat moeilijk als je je zo voelt. Laat het het alsjeblieft allemaal waard zijn. 

Lieve Loraa,
Toen ik met de Lorazepam afbouwde had ik dat ook. Mijn moeder heeft me een paar weken lang in de badkuip zittend gewassen. Ik was te zwak.
Blijf je vechterslust en rust en positieve houding diep van binnen bewaren. Sluit het in je hart en weet dat je zult beter worden. Want dat is echt waar. Het zal over gaan, soms niet snel, maar wel zeker. Acceptatie voor het feit dat het nu even zo is helpt ook enorm. Je hoeft er niet tegen te vechten want dat helpt niets, en maakt de klachten vaak erger. Neem je rust en wacht even een paar weken om te herstellen. Ben heel benieuwd of dat lukt.

Hoe lang heb je de lora gebruikt?

liefs,
Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Sannie:

Middag! Ik ben aan het werk, volle dag en de rest vd week ook. Hopen dat het goed blijft gaan, de afleiding vind ik echt prettig.

ik word ook altijd tussen half 6-half 7 wakker....maar alles beter dan de 2 uurtjes van paar weken terug. Als je redelijk slaapt kun je de rest ook wat beter aan is mijn ervaring! 

Nog even en je gaat jezelf weer terugvinden @Loraa hoer doen we het voor! Ik heb nog lange weg te gaan....maar kijk er naar uit! X

Wauw, hele dagen aan het werk?! Dat is enorm zeg! Fijn dat je dat kan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nu ongeveer 3 maanden aan de lorazepam, maar daarvoor had ik al een aantal weken 3 oxazepam per dag. Begon daarna met 3 lorazepam, achteraf ben ik volgensmij bij het opstarten al zo ziek geweest doordat het een te hoge dosis was, maar wist ik toen veel dat 3 lorazepam zoveel meer was dus daar had ik nooit aan gedacht. Toen ik begon te minderen, werd het beter. Zit inmiddels dus op 0,5 mg en krijg nu pas sinds een kleine week die hele extreme klachten. Ik word zeer serieus genomen door mijn omgeving, dat is mijn geluk! 

Nu eerst stabiliseren en dan heel langzaam die andere 0,5 afbouwen. Kijk uit naar de dag dat ik niks meer hoef te slikken :):) 

jullie bemoedigde woorden doen me goed, het moet tijd hebben. Maar de tijd beangstigd me ook. 

Thanks thanks thanks

veel liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

wie herkent er grote schommelingen van de bloeddruk en hoge hartslag!  Gisteren soort van ritmestoornis via huisarts bij eerste harthulp. Alles herstelde weer, hart geen bijzonderheden . Verteld van de oxazepam ,zij herkende dit wel en nam mij gelukkig serieus! Dus gevolg van de langdurige Benzo ontwenning. Was wel weer schrikken , ben er nog van slag van .Herkent iemand deze vervelende klacht?

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Loraa:

Hi allemaal!

Opzich goed geslapen tot 5:30 uur, voor mij is dat best goed, aangezien er veel mindere periodes qua slapen zijn geweest. Maar wat een angst had ik bij het wakker worden, naast het brandende gevoel op mijn huid voelde ik mijn hersenen ook voor het eerst branden.. vreemd. Gelukkig is de angst wat weggezakt en tot nu toe doen mijn maag en darmen het ook wat beter dan gisteren. Maar jeetje wat een zwakte in de spieren. Heb vandaag het douchen overgeslagen, vanavond maar vragen of mijn vriend of moeder mij wil helpen daarbij..... Maar goed, mijn vechterslust is er zeker en ik blijf moed houden. Vanochtend had ik niet kunnen reageren op dit forum, maar dat lukt nu al wel dus dat neem ik mee als winst. Positief blijven is echt het beste medicijn merk ik, maar jeetje wat is dat moeilijk als je je zo voelt. Laat het het alsjeblieft allemaal waard zijn. 

Jullie veel succes allemaal met jullie dagelijkse bezigheden, voor mij is het wederom een dagje bank, af en toe een korte wandeling en misschien even touren. (Zit zelf niet achter het stuur hoor, dat kan momenteel echt niet).

lieve groetjes

loraa

@Loraa de brandende hersenen herken ik!Soms heb ik het gevoel dat mijn hoofd een ballon is die helemaal in de fik staat.Vandaag ook weer zulke strakke nekspieren , ook brandend gevoel.

ik eens iedereen weer heel veel kracht en sterkte toe , in deze strijd, maar eens zullen we herrijzen!!!!!!     We houden vol !!! Liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Loraa:

Hi allemaal!

lieve groetjes

loraa

6 minuten geleden zei Eleo31:

@Loraa de brandende hersenen herken ik!Soms heb ik het gevoel dat mijn hoofd een ballon is die helemaal in de fik staat.Vandaag ook weer zulke strakke nekspieren , ook brandend gevoel.

ik eens iedereen weer heel veel kracht en sterkte toe , in deze strijd, maar eens zullen we herrijzen!!!!!!     We houden vol !!! Liefs Eleo

Zojuist zei pixel:

Hoi Eleo is ook bijzonder naar. Hopelijk waait het bij jou snel over 

Xxx pixel 

1 minuut geleden zei pixel:

Hoi Eleo is ook bijzonder naar. Hopelijk waait het bij jou snel over 

Xxx pixel 

Ja dat hoop ik ook Pixel!

liefs!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb oxazepam ook versneld afgebouwd , met alle gevolgen  van dien.Slapeloze nachten herkenbaar , bij mij is het op en af . Gaat  wel weer herstellen pixel, oorsuizingen komen en gaan , word ook wel beter.We moeten helaas door al deze ontwenningsverschijnsel heen! Hoe kunnen ze deze rotzooi blijven voorschrijven , hier kan ik Nog steeds niet over uit! Als we er doorheen komen mirten ee een VUIST gaan maken!!!!!!! Ik kan er  steeds zo kwaad  om  worden. Als ik al deze ellende van iedereen lees!

liefssssss , sterkte en knuffel voor iedereen!

Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Loraa:

Ik zit nu ongeveer 3 maanden aan de lorazepam, maar daarvoor had ik al een aantal weken 3 oxazepam per dag. Begon daarna met 3 lorazepam, achteraf ben ik volgensmij bij het opstarten al zo ziek geweest doordat het een te hoge dosis was, maar wist ik toen veel dat 3 lorazepam zoveel meer was dus daar had ik nooit aan gedacht. Toen ik begon te minderen, werd het beter. Zit inmiddels dus op 0,5 mg en krijg nu pas sinds een kleine week die hele extreme klachten. Ik word zeer serieus genomen door mijn omgeving, dat is mijn geluk! 

Nu eerst stabiliseren en dan heel langzaam die andere 0,5 afbouwen. Kijk uit naar de dag dat ik niks meer hoef te slikken :):) 

jullie bemoedigde woorden doen me goed, het moet tijd hebben. Maar de tijd beangstigd me ook. 

Thanks thanks thanks

veel liefs

Zo herkenbaar de angst, maar hoor van zoveel mensen, het komt echt goed uiteindelijk...moeilijk zware uitputtende weg, maar eindpunt is het meer dan waard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij ook heel herkenbaar met die rottige oxa...oorsuizen nog steeds, dood nerveus, hartkloppingen, band gevoel om hoofd, dichtgeknepen strot, geen eetlust, niet slapen etc. Ik heb overigens chronische hoge bloeddruk en snelle pols...ik slik  Amlodipine voor de bloeddruk en  metoprolol om pols rustig te houden. Scheelt zeker, maar toch net als gister blijft het wel in normale range zeg maar...maar voel letterlijk het  bonzen in Mn borst en keel.

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kannietmeer:

Wauw, hele dagen aan het werk?! Dat is enorm zeg! Fijn dat je dat kan!

Ik ook! Hoop dat ik dit kan volhouden tijdens de afbouw ook.... Ben moe maar voldaan. Lekker vroeg mijn mandje in straks 

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Eleo31:

Lieve allemaal,

wie herkent er grote schommelingen van de bloeddruk en hoge hartslag!  Gisteren soort van ritmestoornis via huisarts bij eerste harthulp. Alles herstelde weer, hart geen bijzonderheden . Verteld van de oxazepam ,zij herkende dit wel en nam mij gelukkig serieus! Dus gevolg van de langdurige Benzo ontwenning. Was wel weer schrikken , ben er nog van slag van .Herkent iemand deze vervelende klacht?

liefs Eleo

Ik herken het niet, lieve @Eleo31. maar wat fijn om te lezen dat de eerste hulparts jouw benzoverhaal serieus neemt. Zo hoort het eigenlijk ook gewoon, maar het gebeurt zo weinig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei pixel:

Dag allemaal,

Drie slapeloze nachten achter de rug (versnelde afbouw alprazolam), iemand enig idee hoe lang dit kan duren? Voel mij totaal opgefokt, oren suizen, hartkloppingen, ...

Veel liefs en allemaal volhouden hé 

Hoi @pixel, allereerst welkom hier! 

De slapeloosheid herken ik. Ik had tijdens de afbouw en ontwenning er soms een nacht bij dat ik helemaal niet sliep, maar dat was doorgaans de nacht daarna wel beter. Ik ben nu een jaar van de Lorazepam af en heb nog steeds vrij regelmatig een mindere nacht. Het is een verschijnsel dat soms lang aanblijft. Uiteindelijk ben je zo moe dat je heus wel slaapt, maar het is erg vervelend. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen lieve allemaal,

Hé hé gelukkig, gisteren zijn er 23 berichtjes geplaatst dat geeft de burger moed. Iedereen goed geslapen? Ik niet. Onrustig, iedere keer wakker, dus maar eens een paar dagen echt serieus m'n rustuurtje nemen. Het gaat nu zolang goed en helemaal geen last van dipgevoelens dus moet ik maar weer serieus rusten.

Vandaag een dag vrij. Dadelijk ff boodschappen doen en dan zie ik wel verder. Wat doen jullie vandaag?

Tja @bolletje, je bent niet helemaal onmisbaar! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Sannie:

Voor mij ook heel herkenbaar met die rottige oxa...oorsuizen nog steeds, dood nerveus, hartkloppingen, band gevoel om hoofd, dichtgeknepen strot, geen eetlust, niet slapen etc. Ik heb overigens chronische hoge bloeddruk en snelle pols...ik slik  Amlodipine voor de bloeddruk en  metoprolol om pols rustig te houden. Scheelt zeker, maar toch net als gister blijft het wel in normale range zeg maar...maar voel letterlijk het  bonzen in Mn borst en keel.

Jeetje Sannie, wat herkenbaar allemaal . Als het zo blijft bij mij ga ik denk ik ook wat vragen voor bloeddruk / hartslag.

alleen gaat hij bij mij van laag naar hoog, dus weet niet of dat dan kan ?!?!

oh ja en die band om je hoofd , was een tijdje minder bij mij , maar nu helaas weer aanwezig pffff

liefs voor allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...