Tatum Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Okee, opnieuw in de ring. Morgen opnieuw. * Antabus ingenomen * Dagpact : MarQ Lars Moosje Senna33 Quinn Kohtje Sober. Bor Rupsjenooitgenoeg Spirit Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 (bewerkt) Sober, je mag antabus ook niet gelijk innemen. Dus een paar dagen wachttijd gehad. Nu wil ik zo door blijven gaan. We kunnen elkaar stimuleren, maar we moeten het inderdaad zelf doen. 30 november 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Zelf maar niet alleen @Tatum wat helpt jou hoe we jou kunnen ondersteunen? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Lars ik wil hier elke dag melden dat ik antabus heb genomen. Elke ochtend weer. Ik was heel goed en vastberaden bezig, maar toen werd ik nieuwschierig wat Antabus nou zou doen. Daarna heb ik het niet meer genomen met de nodige gevolgen. Waarom ben ik zelf zo hard leers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Lars, meld jij je maar op de dagpact, dan zet ik mezelf er elke dag onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Deal @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 30 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 het monster dat craving heet steekt de kop weer op en ik sta op het dagpact dus moet volhouden , dus maar even spuien hier ............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 @MarQ waag het niet hè. Ik hou je scherp in de gaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 30 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 thnx voor de feedback.... zoets eten helpt wel iets en duurt 20 minuten maar is de 2 "sessie" al van vandaag dat ik er last van heb....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 @MarQ, zet je tv op RTL 4 en ga hier op het forum naar het draadje 'THE VOICE OF HOLLAND'.. lekker meeblèren en vergeten dat je trek had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 (bewerkt) En pas op voor Bob. Die wil je te vriend houden... 30 november 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 2 uur geleden zei kruidenthee67: Hongaarse zuurkool? Hoe doe je dat? Klinkt goed Als je er op googled zie je een heleboel recepten voor Hongaarse zuurkool. Mijn vrouw maakt het hier altijd naar een recept dat ze jaren geleden ergens uit heeft geplukt. Met zure room en blokjes varkensvlees, appel en paprika.. ik weet er het fijne niet van. Maar lekker is het wel. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 11 uur geleden zei jopie: Voorheen zag ik de keuzes niet, die ik wel had. En misschien is dat wel waarom ik alcohol zo verafschuw, ondanks zijn ook positieve effecten: het weerhoudt mij van dapper omhoogkijken en vooruitkijken, mijn keuzevrijheid zien en gebruiken. Jopie, er gaat geen dag voorbij zonder dat ik me hier bewust van ben. Het is voor mij zo waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Ik dacht ik kom ff slaapwel zeggen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Ik dacht: fijn @fleurtje. Slaap wel! fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden