Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Okee, dat is een ideale tijd om je leven om te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Jij bent je bewust van je probleem. Neem deze tijd even om het leven te maken wat je wilt hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Jij moet macht hebben over jouw leven. Niet de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 (bewerkt) Ja leuk kerst enzo blegh 26 november 2018 bewerkt door Wanderer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Wat ze hier altijd zeggen.....en dat klopt. Neem het eerste glas niet. Dan hoef je je ook geen zorgen te maken over de tweede, derde, vierde, vijfde.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Wanderer, wat wil je? JIj mag kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Je hebt ons gevonden omdat je toch niet tevreden bent met je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Weet niet precies wat je bedoel maar niet drinken is m'n wens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Ja ben hier eerder geweest, sommige kennen me nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Ik heb afgelopen kerst een poging gedaan om het een "alcoholvrije kerst" te noemen. Nu ben ik wel onderweg en nog niet bij het eindpunt. Mijn dochter en moeder waren beiden bij mij met kerst. Ze vonden het geweldig dat ik het alcoholvrij wilde houden. Er zijn veel leuke drankjes en sapjes op internet te vinden die geen alcohol bevatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 2 minuten geleden zei Tatum: Wanderer, wat wil je? JIj mag kiezen. Zou bijna zeggen sex lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Dan moet je switchen tussen alcoholdebaas en sexdebaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Hahaha ja sorry hoor hou van geintjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Toch wanderer, moet je je problemen oplossen en een verslaving niet verdringen met een andere verslaving. Dat lost niets op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Tuurlijk.......fijne sex is altijd leuk als het met iemand is die je kunt waarderen. Iemand met wie je een leuk gesprek hebt gehad. Als afsluiting van een avond. Het zou alleen niet je leven moeten beheersen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Buum, ik ga tv kijken. Ik wens je een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Fijne avond, nogmaals het was een grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Zeg @Tatum, wat is dat nou?Wil je nou van de drank af of niet? Waarom antabus slikken als je eigenlijk niet wilt stoppen? Waarom kun je niet naar een kliniek als je werkt terwijl je baas van je probleem weet? Een opname in een verslavingskliniek is een ziekenhuisopname. En waarom hou je eigenlijk zo van "dat spul" dat je er niet af kunt blijven? Als dat alleen om de smaak is dan is het een kwestie van even op je tanden bijten en wat anders drinken. Maar de meeste drinkers drinken om er een bepaald gevoel van te krijgen, variërend van verdoving, moed tot lolligheid, ongeremdheid... meestal ligt er iets aan ten grondslag. Heb je dát al eens voor jezelf in kaart gebracht? Want als je die "diepere gronden", de zgn. "oorzaak" van je drinken niet kent en aanpakt zul je zelfs met kilo's antabus steeds weer om onverklaarbare redenen willen gaan drinken. Afkicken is lastig maar is te overzien en te doen. Maar van de drank af blíjven vereist een grondige verandering in je eigen manier van denken, van hoe je tegen drank aankijkt en hoe je tegen jezelf en het leven aankijkt. Daar kom je zelf met alleen maar stoppen met drinken niet zomaar aan toe. Daar kan een kliniek je helpen om je leven anders in te gaan delen. Minky, Tatum en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Ja als ik kots denk ik mooi kan ik weer meer drinken. Zoek de knop Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Koh, heel lief maar ik heb de tijd niet. Ik kan niet gemist worden. En dan? Een dode Taat. Dat is waar mijn omgeving bang voor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Slaap lekker. Werken was fijn. Hondenoppas kwam niet...grrrrr! Hond super braaf alleen. Ging top. ik ben trots. Heel trots. Tatum, bumperjim en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Goeie avond, huidige actievelingen en natuurlijk oud gedienden en tjah maatje Wanderer Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Voor maatje Wanderer...........we hebben hier al meerdere malen een dode betreurd. Dat was niet grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Nope dat is het zeker niet joh, maar zo bedoelde ik het ook niet . Kwam even kijken na jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Goedenavond jullie zijn allemaal oud gedienden of hoe ze dat ook noemen? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden