Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 november


kruidenthee67

Aanbevolen berichten

nou hoe dan ook, ik ben ze alweer kwijt
Toen mijn pc crashte een paar weken geleden heb ik in een ongeduldige bui
de laptop teruggebracht naar fabrieksinstellingen, en alles van de laatste 4,5 jaar was dus weg.
In de pc-shop hebben ze weer een en ander voor me kunnen installeren, maar heel veel is blijvend weg.
Ik beschouw het maar als grote schoonmaak, en had nog maar weinig gemist haha, nu die foto's dus:(
niet dat ik er ooit wat mee zou willen hoor. Maar nu krijg ik dus niet eens mijn printer meer ingesteld
en dat is wel even een probleem. Moet nog sauna-vouchers printen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vroeger hielp Jaap van het forum me wel eens met dingen, maar die schrijft hier niet meer.

ach ik kan geloof ik altijd laptop meenemen naar de bieb in geval van nood, maar frustrerend is het wel,
ik krijg de melding dat mijn printer waarschijnlijk een oud model is die niet meer voorkomt in dit systeem
nou, lekker dan. Het klopt wel dat inmiddels alle nummers van de printer cartridges ook anders zijn, maar
daar heb ik wel de vervangende nieuwe van ontdekt inmiddels, dus dit wordt gewoon weer een van de vele technische uitdagingen voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei lady jane:

[...]
Inmiddels heb ik gewoon een voucher formulier ingevuld en print opdracht gegeven en de
pc heeft dus zelf de verbinding gelegd en geprint. Zo lost iets zich soms bij toeval op ook hier☺

Snap ik dus ook weer helemaal niks van. Maar geeft niet, ik heb hier altijd nog mijn ega die me weer op weg kan helpen.
Ik ben blij voor jou, lady jane, dat je zelf zo pienter bent om oplossingen te zoeken en vinden. Petje af daarvoor. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...