Kohtje Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 (bewerkt) Oe, @Lars, broccoli.... dan heb ik het toch liever over alcohol.. * Ik heb gisteren bami gemaakt n.a.v. jouw bericht van eergisteren. En ik heb zó veel gemaakt (ooohhh.. bami, bami, bami.. mag elke dag wel) dat we er vandaag nog een keer van eten. *gevaarlijke uitspraak, realiseer ik me nu. Feit is dat ik broccoli niet lekker vind. Maar ik moet het natuurlijk niet liever over alcohol hebben. Alsof ik liever alcohol zou nuttigen dan broccoli... Dus dan toch maar liever over broccoli. Dat ik het niet lekker vind, en zo... maar dat ik dan liever met lange tanden eet dan alcohol nuttig. 9 november 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 Ben er ook geen liefhebben van maar eten wat de pot schaft hier. Maar morgen ga ik uit uiten met 2 dames bij de griek en ik neem de grootste ijsorbet na die er maar te krijgen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 Dagpact: Lars Tatum Sober Spirit Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 @Kohtje dank voor je mooie verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 ga je mèt of zonder gips naar de Griek Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 net genoten van een mooie wedstrijd van onze dames voetbal bijna net zo mooi als volleybal☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 en nog gewonnen ook met 3-0 van Zwitserland als ze dit dinsdag bij de return ook een beetje evenaren mogen ze alsnog naar de WK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 Met @lady jane nog 4 weken maar heb er een soort schoen om mag voorzichtig wat proberen te lopen. Zag er verder wel allemaal goed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 oh fijn, dan maar even geen risico nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 Nee ga ik ook niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden