Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 12-10--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.:musicnote:

Poeh hé wat was het vannacht weer wamme hé? Dan gaat het slapen hier knudde. Pas toen ik hele lekkere vla had gesmikkeld ging het beter. Morgen maar flink wat inslaan ;)

Dadelijk weer werken.

Hebben jullie nog wat kunnen slapen?

Kadia, fijn dat je er weer bent lieverd (smmmmmmak)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.:musicnote:

Poeh hé wat was het vannacht weer wamme hé? Dan gaat het slapen hier knudde. Pas toen ik hele lekkere vla had gesmikkeld ging het beter. Morgen maar flink wat inslaan ;)

Dadelijk weer werken.

Hebben jullie nog wat kunnen slapen?

Kadia, fijn dat je er weer bent lieverd (smmmmmmak)

Goeiemorgen allemaal, 

Dikke smakkerd terug lieve @bolletje:heart: 

@Kannietmeer ik heb helaas weinig mensen die me kunnen helpen. Op de "tegemoetkoming voor het ongemak" (en evt andere kosten voor bijvoorbeeld het kapotte vinyl) moet ik nog minimaal 2 weken wachten. En ik heb totaal geen buffer, omdat ik van een ziektewetuitkering rond moet komen. Komend weekend gaan mijn vriend en ik wel alvast de kozijnen schilderen. Dan zijn ze droog als de gordijnen ervoor moeten en de katten uit het pension komen. De beschadigingen in de muren en mijn vloer, daar hoor ik binnen een week wat van. Echt gezeik wat ik er niet bij kan hebben....

@Cyclad58 dank je wel lieverd :rose: Ben wel regelmatig wezen kijken op het forum, maar hadden fut niet om wat te posten. Elke keer hetzelfde zeggen is ook zo wat... (Voel me al snel een zeurpieten. Ookal weet ik dat dat hier niet nodig is. Maar toch.... Aard van het beestje ;) )

Afgelopen nacht toch best redelijk geslapen ondank het gesprek met de aannemer. Wat een stugge en zakelijke en mensonvriendelijke mensen zijn dat zeg pffffff!

Straks maar weer eens langs gaan en alvast wat uitpakken. Oh help wat zal er een stof vrij komen..... Alles ligt onder een dikke laag stof. Niet gezond! Ik doe zoveel mogelijk alles in kleine stapjes en probeer echt naar mezelf te luisteren. De rugpijn zakt wat af dankzij de diclofenac. 

Wordt vervolgd ;)

Fijne dag schatjes :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kaida74:

Goeiemorgen allemaal, 

Dikke smakkerd terug lieve @bolletje:heart: 

@Kannietmeer ik heb helaas weinig mensen die me kunnen helpen. Op de "tegemoetkoming voor het ongemak" (en evt andere kosten voor bijvoorbeeld het kapotte vinyl) moet ik nog minimaal 2 weken wachten. En ik heb totaal geen buffer, omdat ik van een ziektewetuitkering rond moet komen. Komend weekend gaan mijn vriend en ik wel alvast de kozijnen schilderen. Dan zijn ze droog als de gordijnen ervoor moeten en de katten uit het pension komen. De beschadigingen in de muren en mijn vloer, daar hoor ik binnen een week wat van. Echt gezeik wat ik er niet bij kan hebben....

@Cyclad58 dank je wel lieverd :rose: Ben wel regelmatig wezen kijken op het forum, maar hadden fut niet om wat te posten. Elke keer hetzelfde zeggen is ook zo wat... (Voel me al snel een zeurpieten. Ookal weet ik dat dat hier niet nodig is. Maar toch.... Aard van het beestje ;) )

Afgelopen nacht toch best redelijk geslapen ondank het gesprek met de aannemer. Wat een stugge en zakelijke en mensonvriendelijke mensen zijn dat zeg pffffff!

Straks maar weer eens langs gaan en alvast wat uitpakken. Oh help wat zal er een stof vrij komen..... Alles ligt onder een dikke laag stof. Niet gezond! Ik doe zoveel mogelijk alles in kleine stapjes en probeer echt naar mezelf te luisteren. De rugpijn zakt wat af dankzij de diclofenac. 

Wordt vervolgd ;)

Fijne dag schatjes :heart:

 

Echt schandalig hoe ze met je huis zijn omgegaan @Kaida74. Hopelijk helpt de mediaaandacht de schadevergoeding.

Gelukkig gaat het weer wat beter met je hondje @bolletje Het is toch een soort kindje.

Ik zit even gewoon niet lekker in mijn vel. Moe, zelfs weer wat slechter zien, onrustig, verkouden. Vannacht werd de jongste telg eindelijk niet schreeuwend wakker en toch werd ik om 2 uur en 4 uur wakker. Ik ben er wel wat aan gewend nu, maar het is toch nog teveel een ding. Helemaal nu met verkoudheid. Maar ik ben al zo ver! Kijk eens naar een half jaar terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kaida74:

@Kannietmeer ik heb helaas weinig mensen die me kunnen helpen. Op de "tegemoetkoming voor het ongemak" (en evt andere kosten voor bijvoorbeeld het kapotte vinyl) moet ik nog minimaal 2 weken wachten. En ik heb totaal geen buffer, omdat ik van een ziektewetuitkering rond moet komen. Komend weekend gaan mijn vriend en ik wel alvast de kozijnen schilderen. Dan zijn ze droog als de gordijnen ervoor moeten en de katten uit het pension komen. De beschadigingen in de muren en mijn vloer, daar hoor ik binnen een week wat van. Echt gezeik wat ik er niet bij kan hebben....

Ik vind het bizar wat er is gebeurd in jullie woningen daar. De buren hadden deze klachten ook al.  Ik zou ook verbijsterd en verdrietig en gestressd zijn . Dikke knuffel vanaf hier, want ik vind het echt heel erg naar voor je!:(:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Jeshen:

Vanavond door mijn enkel gegaan. Genadeloos hard. Flinke bobbel. Lopen kan ik voorlopig wel vergeten, denk ik. Lekker zo'n dip.....

he getjakkes lieverd! Nou, dan zit je gedwongen wel even meer stil dan je lief is. Accepteren is je beste strategie.

Beterschap! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kannietmeer:

Ik ben naar een restaurant gegaan met mijn ouders en vriend. Druk en luidruchtig. Nu heel moe, maar voldaan. Een goede verjaardag gehad zo! Niets gedaan, geen visite, maar alleen mijn ouders even.

Heerlijk! En ook wat kunnen genieten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...