Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 11-10--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieverds,

Met m'n hondje gaat het weer goed, ze gaat weer mank lopen als ze naar de koekjestrommel loopt:wacko:

Ben vandaag thuis dus gaan hier eens lekker aan de gang.

'T is wat stil op het forum. Mensen komen hé als er iets niet lekker zit. Iedereen heeft het recht om hier te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HI lieve bol! Goedemorgen!

Het is inderdaad wat stilletjes soms in de huiskamer. Doe jij wel ook rustig aan thuis of hol je jezelf dan ook snel voorbij?

Ik verwacht een rustige fijne dag te hebben. Vanavond weer naar de chiropractor. Mijn nek en rug en voeten willen maar niet normaal blijven staan, zo irritant! Gisteren voelde ik ineens mijn dat mijn weer niet goed zat en ik werd er gewoon ook beetje raar/duizelig van in mijn hoofd. Dus ik hoop dat ze het nu eens wat langer kunnen corrigeren.

Hoe gaat het met de andere eigenwijze dreutels hier in ontwenning? Houden we het nog een beetje vol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben even van de radar geweest. Zat/zit in een wave waar ik moeilijk uit kom. Heeft vooral te maken met de renovatie. Er is zoveel schade aangericht! Vandaag gesprek gehad met de coördinator over de schade. Binnen een week hoor ik hier wat van. Tot die tijd is mijn huis nog steeds niet bewoonbaar.... Tot overmaat van ramp schoot het me maandag in mijn rug, waardoor ik als een oud omaatje rond loop en leef op diclofenac en pcm en mijn trouwe warmwaterzak. Komend weekend moet ik toch écht in huis aan de slag, maar ik zou niet weten waar ik de energie vandaan moet halen.....

Om positief af te sluiten: weer een halve zopiclon eraf! Nog 3 te gaan en dan de dia afbouwen. We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal ;)

@Deligaf1 nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Hypertjeeefijn dat het beter met je gaat!!

Alle andere mede strijders een dikke knuffel :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kannietmeer:

HI lieve bol! Goedemorgen!

Het is inderdaad wat stilletjes soms in de huiskamer. Doe jij wel ook rustig aan thuis of hol je jezelf dan ook snel voorbij?

Ik verwacht een rustige fijne dag te hebben. Vanavond weer naar de chiropractor. Mijn nek en rug en voeten willen maar niet normaal blijven staan, zo irritant! Gisteren voelde ik ineens mijn dat mijn weer niet goed zat en ik werd er gewoon ook beetje raar/duizelig van in mijn hoofd. Dus ik hoop dat ze het nu eens wat langer kunnen corrigeren.

Hoe gaat het met de andere eigenwijze dreutels hier in ontwenning? Houden we het nog een beetje vol?

Hier ook nog steeds op en af, met alles, kruip ietse pietsie vooruit. Slapen om en om goed en slecht . Vandaag wert heeeeel gespannen , druk op mijn oren en stijve nekspieren. 

@GUUS  Soms  overweeg ik mirtazipine te nemen in een heel lage dosering.  Had dat bij jou overdag ook een rustgevende werking ? Dat zou een fijne bijkomstigheid zijn !

@Kannietmeer sterkte bij de chiripractor, soms zijn wat meer behandelingen nodig !

liefs voor iedereen!!!

Eleo

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haai Eleo, 31, weet je , heel in het begin 3 X 7,5 mg  in de week  zei de h.arts, en id zo kreeg ik op een gegeven moment weer een soort slaapritme,  mocht dus 15mg,  maar bij mij deed z.a ik schreef 7,5 zijn werk, en de aller scherpste kantjes van onrust waren eraf, maar slaap gaat nu goed, soms nog 1 of 2 keer in de maand eentje nodig,  maar voor de onrust neem ik al een tijdje van A Vogel passiflora rustgevend extra sterk, dat werkt goed bij mij, Mirtazapine zou de dosis is hoger moeten voor al de onrust weg te nemen, maar dat wil ik niet, snap je?  Lieve gr Guusje, en komt goed, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kaida74:

Hoi allemaal,

Ik ben even van de radar geweest. Zat/zit in een wave waar ik moeilijk uit kom. Heeft vooral te maken met de renovatie. Er is zoveel schade aangericht! Vandaag gesprek gehad met de coördinator over de schade. Binnen een week hoor ik hier wat van. Tot die tijd is mijn huis nog steeds niet bewoonbaar.... Tot overmaat van ramp schoot het me maandag in mijn rug, waardoor ik als een oud omaatje rond loop en leef op diclofenac en pcm en mijn trouwe warmwaterzak. Komend weekend moet ik toch écht in huis aan de slag, maar ik zou niet weten waar ik de energie vandaan moet halen.....

Om positief af te sluiten: weer een halve zopiclon eraf! Nog 3 te gaan en dan de dia afbouwen. We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal ;)

@Deligaf1 nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Hypertjeeefijn dat het beter met je gaat!!

Alle andere mede strijders een dikke knuffel :rose:

Ha lieve @Kaida74, fijn om je weer te lezen! Ik miste je al.

Wat een geduvel met die renovatie. Daar zou een normaal functionerend mens al gestresst van raken, ik begrijp helemaal dat je daar niet vrolijker van wordt. 

Het gaat goed met de zoplicon, joehee! Je bent op de goede weg, het gaat je lukken! 

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei GUUS:

Haai Eleo, 31, weet je , heel in het begin 3 X 7,5 mg  in de week  zei de h.arts, en id zo kreeg ik op een gegeven moment weer een soort slaapritme,  mocht dus 15mg,  maar bij mij deed z.a ik schreef 7,5 zijn werk, en de aller scherpste kantjes van onrust waren eraf, maar slaap gaat nu goed, soms nog 1 of 2 keer in de maand eentje nodig,  maar voor de onrust neem ik al een tijdje van A Vogel passiflora rustgevend extra sterk, dat werkt goed bij mij, Mirtazapine zou de dosis is hoger moeten voor al de onrust weg te nemen, maar dat wil ik niet, snap je?  Lieve gr Guusje, en komt goed, 

Ik snap het Guus , wat mijn huidarts niet kende was dat je incidenteel kan innemen.Haar patiënten slikten voor slaapstoornis een dagelijkse dosis .

dus tussentijds geen afkick verschijnselen neem ik aan . Wb onrust wegnemen snap ik dat de dosis hoger zouoeten zijn.

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik absoluut  geen afkickverschijnselen,   ik kreeg 15 mg voor slapen,  ik dacht zelf weet je wat ?   ik ga eens proberen door te breken 7,5, en dat ging prima,  maar  ik had de indruk dat ik toch wat minder onrustig was, maar normale dosis 15 mg. Zou misschien meer onrust wegnemen, dat weet ik dus niet nooit 15 mg genomen, maar zou goed kunnen want vanaf 40 mg gaat het een AD worden,   mijn huisarts zei, absoluut niet verslavend, maar niet welke dag inne men, maar 3 X in de week, en nu 2 X in  de maand neem ik nog,  lieve gr Guusje  slaap is genezing 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kaida74:

Hoi allemaal,

Ik ben even van de radar geweest. Zat/zit in een wave waar ik moeilijk uit kom. Heeft vooral te maken met de renovatie. Er is zoveel schade aangericht! Vandaag gesprek gehad met de coördinator over de schade. Binnen een week hoor ik hier wat van. Tot die tijd is mijn huis nog steeds niet bewoonbaar.... Tot overmaat van ramp schoot het me maandag in mijn rug, waardoor ik als een oud omaatje rond loop en leef op diclofenac en pcm en mijn trouwe warmwaterzak. Komend weekend moet ik toch écht in huis aan de slag, maar ik zou niet weten waar ik de energie vandaan moet halen.....

Om positief af te sluiten: weer een halve zopiclon eraf! Nog 3 te gaan en dan de dia afbouwen. We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal ;)

@Deligaf1 nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Hypertjeeefijn dat het beter met je gaat!!

Alle andere mede strijders een dikke knuffel :rose:

WAt super dat je weer naar beneden bent. De weg ligt rustig voor je.

Misschien een idee om wat hulptroepen in te schakelen voor je huis? Dan hoef je niet alles zelf te doen.  Prikkels vermijden en verminderen blijft de beste oplossing om waves te kalmeren.  Heel veel sterkte komende dagen!

1 uur geleden zei Eleo31:

Ik snap het Guus , wat mijn huidarts niet kende was dat je incidenteel kan innemen.Haar patiënten slikten voor slaapstoornis een dagelijkse dosis .

dus tussentijds geen afkick verschijnselen neem ik aan . Wb onrust wegnemen snap ik dat de dosis hoger zouoeten zijn.

liefs Eleo

Ik zou zeker proberen het incidenteel te doen zoals @GUUS. Ik heb van meer mensen gehoord dat ze dat doen en werkt ook prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...